Jump to content

gryzon

Members
  • Content Count

    937
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

gryzon last won the day on March 18

gryzon had the most liked content!

Community Reputation

337 Excellent

5 Followers

About gryzon

  • Rank
    Member
  • Birthday 07/25/1981

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jakiś slasher, postacie i środowisko bardzo fajnie wyglądają. Ja chciałem znowu polecić coś na VR, bardzo dawno w to grałem ale cholernie mi się podobało. To jest gra logiczna/puzzle która rozgrywa się w świecie wyobraźni wewnątrz umysłu. Bardzo przypomina mi to Lawnmovermana, taki stary film o VR z lat 90.
  2. I ja ci wtedy mówię. Zapisz się potem (po zakończeniu projektu) na jakieś forum modelarskie i koniecznie pokaż tam wynik swojej pracy, a potem cały progress. Jestem ciekaw reakcji ludu. Na czym modelujesz? Bardzo duża dbałość o szczegóły. Musiałeś mieć dość szczegółową dokumentację techniczną, przypuszczam. Ty to spokojnie z tym projektem mógłbyś startować do jakiegoś muzeum techniki bo jeśli to tylko hobby to czemu na nim też nie zarobić? 🙂
  3. @kliment woroszyłow Co mówią o projekcie koledzy z modelarni? 🙂
  4. No 🙂 Patch tool bardzo fajnie wygląda. Może bym kupił go gdybym nie miał już MODO. Druga sprawa nie pamiętam kiedy ostatni raz retopowałem głowę od zera. Zazwyczaj wciągam poprawne siatki ZWrapem a potem coś tam tuninguję poprawię lekko, część z rzeczy z pół amutomatu ZBrush, parę poprawek i gotowe. Jednakże! Jestem żywo zainteresowany, bo program ożył i ruszył z katakumb, może jeszcze nie jedną rzeczą zaskoczyć. @nielot007 ale program jest lekki dla portfela (100$) i działa na bardzo dużych polycountach. Jak mam sobie wyobrazić to w kombajnie Autodeski to mi się kręci w żołądku 🤣
  5. O taką polskę walczyłem. MUTANT który wypruje niegodziwcom flaki. Jedziemy z koxem?
  6. Brawo! 🙂 Ja też czekam na kolejny temat 🙂
  7. No nie wytrzymałem i dzisiaj znowu to odpaliłem i zakończyłem rozgrywkę. Dowiedziałem się że istnieje alternatywne zakończenie jeśli znajdzie się wszystkie bombki. Może się jeszcze pobawię bo wizualnie i grywalnie ta gra to mistrzostwo.
  8. @Maciek Jutrzenka W tym momencie jak się ten soft odpali (XSI) to można robić wszystko od proceduralnego modelowania, poprzez, animacje, rigi, symulacje różnego rodzaju (sztywne, dymy, płyny, tłumy, włosy) , programowalne wizualnie efekty jak w Houdinim a skończywszy na compositingu. A może po prostu doszli do wniosku że w tym sofcie nie ma nic do roboty więc wypuszczą finala, a do 3dmax i Maya będą jeszcze latami dokładać jakieś nowe nieznane rozwiązania. No bo innego sensowniejszego zrozumienia tego problemu nie widzę. Skoro oni tak chętnie przenosili różne technologie to nie zdziwiłbym się gdyby jakieś części XSI znalazły się w Maya ot np. Bifrost to jest jaka autorska ich technologia czy może przepisany ICE? 🙂 @Destroyer dobrze prawi. Maya jest teraz zlepkiem różnych technologii i męczy mnie to, że tam nic nie jest spójne. Ile programów już się uczyłem to ten przypomina mi Frankensteina.
  9. No właśnie wszyscy dłubią na ZBrush, 3Dcoat i innych cudach iPadowych a jak mają teksturować to Substance. Ten Mudbox to powstał w Weta, co mnie zainteresowało w tamtym czasie. Pamiętam że wtedy jak go dotknąłem pierwszy raz (przepraszma że nie rozmawiam o 3dmax znowu) to bardzo spodobało mi się że ma, jak to nazwałeś wcześniej "prawdziwe środowisko". Prawdziwą perspektywę, realne subddivy, maski (bardzo fajne te maski były). Ale standardem się robił ZBrush więc chcąc nie chcąc coraz mniej Mudboxa zacząłem używać. Natomiast dzień w którym go całkiem porzuciłem to moment kupienia go przez panów w garniturach którzy odpalają cygara 100 dolarówkami. Wiesz jakoś zaniepokoiła mnie ta informacja więc postanowiłem się w to nie pchać dalej. 🙂
  10. Fajnie się bawiłem i fajnie ża tak duża frekwencja. Powiało trochę starymi czasami! Mam nadzieję że będziemy strugać następne! 🙂 Zlyczowiek: Nadał by się do filmu animowanego oparetego o komiks "Osiedle swoboda" Śledzińskiego. Już sobie wyobrażam epizod którym by ta postać zagrała. 🙂 Michalo: Super to jest, takie ekspresyjne Myth: Mroczny wojownik, szybki fajny koncept. Blaza: Jeszcze brakuje mi tutaj dobrej perspektywy Tr3buh: No to jest kozak praca, barbarian pełną gębą na przyjemnej stylizacji Ozogonkiem: Na nogi nie patrzę. Nieźle ale jeszcze klata, pacha. Niewiel brakowalo i było by dużo lepiej. Brafc: Wiem że walczyłeś z tą dłonią ale jeszcze to nie jest to o co mi chodziło. Musiał byś ja bardziej zrelaksować albo zacisnąć w pięść i napiąć całą rękę. Nieźle bo wywalczyłeś ciało i rekwizyty. Cool ! Pasiterek: Solidna morda, aż by się chciało to wysculptować 😄 Arte17: Powiało terminatorem. EthicallyChallenged: Coś jeszcze proporcje tutaj uciekły, nogi mi się przydługawe wydają. Rav31: O tutaj jest bardzo solidny sculpt concept ze wszystkimi ładnie zaznaczonymi ciuchami/rekwizytami. Lubię bardzo! Klicek: Ona powinna stanąć na stadionie olimpijskim we wrocławiu 🙂 Najlepiej w skali jakiejs przytłaczającej zjadacza chleba! Milek: Elegancko, nawet zdążyłeś futro dowalić!
  11. Często gadacie o tym Mudboxie do texturowania a sculptujecie teraz coś na nim? Ja go używałem wieki ostatni raz, kiedy jeszcze nie polubiłem ZBrush. Czyli to było wieki temu.
  12. I to działa tak że można zagłosować na jedną osobę tak?
  13. @KLICEK szacowne, takie Arnoldowskie 🙂 No to jedziemy z drugą edycją?
  14. No, wreszcie znalazłem dwie godzinki na taką rozrywkę. Rewelacja.
  15. Kurde balans, ale taki duży model to przyciągał by wzrok. Może jakieś muzeum techniki by go kupiło a Ty byś fajnie zarobił! 🙂
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy