Jump to content

tr3buh

Members
  • Content Count

    1,761
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

tr3buh last won the day on May 20 2012

tr3buh had the most liked content!

Community Reputation

398 Excellent

About tr3buh

  • Rank
    Member
  1. elegancko wygląda, progres musi być, mam nadzieję że teraz wszystko się ruszy, trzymam kciuki
  2. Kazdy od czegoś zaczynał, praca jest słaba ale moje pierwsze prace były jeszcze gorsze Opanowanie zbrusha/anatomii zajmuje bardzo dużo czasu dlatego lepiej przemyśleć tu i teraz czy chce się w to brnąć
  3. oczywiscie nie zrobili pożądnego retopo toola ciekawe jak się sprawdzi ziremeszowanie hardsurfejsów
  4. ale numer Jakkas powrócił na to powoli umierające i odchodzące w niebyt forum :) kto wie może jeszcze omen tu zajrzy
  5. przy okazji Eddie Brock nie jest socjopatą jak w komiksach, jak dla mnie jedyne plusy w tym filmie to wygląd venoma i walki 3/10 Tom Hardy pasował jak ulał do Eddiego Brocka ale niestety kazali mu zagrać postać która mocno odbiega od komikowego pierwowzoru( w komiksach nie był miekką pipką i loserem) Ta niskobudżetówka lepsza
  6. nie pomyślałes żeby moze hmm np. spakować projekt do exe, nie mówię żeby udostępniać cały projekt tylko spakowaną wersję ponieważ fajnie byłoby sobie połazić po tym metrze,wiadomo nostalgia itd... :) A z pytań technicznych: ile czasu Ci zajeło? używałeś gotowych materiałów może czy wszystko od zera? EDIT: no proszę, proszę, nawet odtwórca Maxa Payne'a we własnej osobie podlinkował pracę...
  7. nawet podobny... z jednej strony facet zabawny ale z drugiej jest to bardzo nieszczesliwy czlowiek, szkoda go
  8. Predator - nie spodziewalem sie ze film bedzie tak jajcarski, dobrze sie w kinie bawilem pomimo mnostwa glupot i nielogicznosci
  9. Henry Cavill nie pasuje mi za bardzo jako Geralt ale zobaczymy, ciekawy jestem czy umie grać nie robiąc min i usmieszków, ale z drugiej strony widz podczas seansu nie będzie się zastanawiał dlaczego właściwie laski mu tak ochoczo wskakują do łóżka
  10. Właśnie, interesuje mnie jakie języki są najbardziej potrzebne jeżeli chodzi o branżę wizkową, nie jestem programistą ale ostatnio bardzo dużo czasu siedzę w Unrealu i w blueprintach tworząc realtimowe wizki ( unreal wiadomo - C++ ) ale chodzi mi bardziej o firmy gdzie tworzą stille/animacje, jaki język jest najbardziej potrzebny, tylko nie piszcie że maxscript sorry za offtop
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy