Jump to content

Bruneq

Members
  • Content Count

    2,898
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Bruneq last won the day on August 19 2010

Bruneq had the most liked content!

Community Reputation

202 Excellent

7 Followers

About Bruneq

  • Rank
    modelator
  • Birthday 06/16/1984

City (optional)

  • Miasto
    Zgierz/w-w
  1. jestes pewny? https://www.vividgames.com/en/games
  2. Masz Vivid'a oraz Madmind Studio (robią Agony od roku)
  3. Hej, podbijam. Moze ktos chetny? Najlepiej z doswiadczeniem, ale zdolnym juniorem tez nie pogardze :) http://techlandjobs.com/oferty-pracy/environment-artist-3209 W razie pytan PM albo mail: [email protected] lub prywatny [email protected]
  4. Ar ju siur? http://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/bron-czy-bronie;11154.html
  5. Nie wiem kiedy byles, ale moglo to byc tymczasowe biuro. My sie rozbudowalismy i juz wszystko jest na Szczyrki. Tu filmik jak to wygladalo jeszcze podczas budowy. http://www.polygon.com/features/2014/7/16/5825146/dead-island-dying-light
  6. Panowie, Panie, Do Techlandu wro i wawa szukamy caly czas grafikow 3d. Jak chcecie zostawic folio u nas to piszcie na PW albo na [email protected]
  7. Fajne. A teraz postaraj się uzyskać taki sam efekt w silniku graficznym, :) Vray jest troche malo gameartowy ;P
  8. Dzieki :) hmm..nie wiem, nie myślałem o tym żeby zrobić czarna prawdę powiedziawszy :) Może później, za kolejne 2 lata :D ;) Wpierw planuje pokończyć modele które gdzieś leżą odłogiem.
  9. O, jeszcze dodam tylko ze te prezentacje postaci to byly zakonczeniem animacji, w takich obrazkach malo mowia i moga sie wydawac dziwne. Kto nie gral, ten ma tu przyklad jak to w grze wygladalo.http://youtu.be/e7NaB3V7Yt8?t=7m28s
  10. np w FC3 auta byly genericiem polecianie :) nie mialy wlasnej textury. Byl kawalek metalu i "detale" :)
  11. git majonez. Bedzie front ps. takie moje male zboczenie...czemu nie ma na prezentacji podlog nigdy?:/
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy