Bruneq Posted December 2, 2020 Share Posted December 2, 2020 Hej, spotkal sie ktoś moze z toolem/skryptem etc ktory poradzilby sobie z projekcją normalmap na inny model z kompletnie innym mapowaniem? Render to texture maxowy nie kuma ze to normalmapa i przy obróconym uv robi babole. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arturborubar Posted December 2, 2020 Share Posted December 2, 2020 (edited) http://www.handplane3d.com to trzeba chyba z tangent space na OBJECT space przekonwertowac przed rebake... Edited December 2, 2020 by Arturborubar Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted December 2, 2020 Share Posted December 2, 2020 generalnie, tez chyba dziala motyw ze jezeli przeliczysz sobie juz mape (w maxie na nowe uv ze zwalonymi rotacjami) i wrzucisz ja do paintera i przepalisz jako nowa mape (use lowpoly as cos tam cos tam) to poprawi rotacje 😉 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arturborubar Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 tak,tak, nawet widziałem jak tak przepalali w pracy, zaćmiło mnie chwilowo :D. To już ten wiek chyba:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 Jak dla mnie jak vertexy sa takie sam i normalne są takie same to zwykłe przepalanie po raycascie jak uv sa kompletnie inne starczy. x-normal, mudbox. 0 ray i jazda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now