Jump to content

Arturborubar

Members
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

36 Excellent

About Arturborubar

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. kliknij 2 razy szybko w edga, wybierze ci pełny edge loop, zatrzyma się na ngonie, będziesz widział że coś jest nie ok.
  2. wydaje ci się...masz niezaznaczone krótkie edge przy ngonach. Szukasz problemów na siłe. Zbridźuj po koleji, po dwa edge jak inaczej nie potrafisz...
  3. masz tam dodatkowe vertexy bardzo blisko siebie...nie zaznaczasz równej ilosci edgy po obu stronach. Dwukrotne kliknięcie w edge pokaze ci ze masz problem niepotrzebnymi vertexami.
  4. zaznaczasz krawedzie po obu stronach naraz, skąd program ma wiedzieć co z czym chcesz zbridźować? NIe wie czy do środka czy na zewnątrz i nie robi nic. Albo całe zbridźuj i skasuj spód, jak Klicek napisał. Albo po jednej stronie a potem po drugiej. Musisz sam kombinować, rozwiązywanie problemów to podstawa tej pracy;)
  5. u mnie sie bridżuje bez problemu
  6. Max nie pozwala na non-manifold geometry, nie zbridźujesz takich edgy. I dobrze zresztą...
  7. twórca pozarł się z poprzednim wydawcą, teraz są dwa unfoldy ...unfold 3d(polygonal design) i rizomUV. Rizom jest oryginalnego autora. Chyba nawet jakies sprawy maja po sądach:)
  8. Napisał fan programu w którym nie działa nawet UNDO 😄
  9. Leje na blendera...wydajność jak z Atari...
  10. Za to co ałtodesk zrobił z Mudboxem i XSI, powinni stanąć pod ścianą...:3
  11. Ewangelii świętego blendera ciąg dalszy, żebyście wy tyle robili co spamujecie w wątkach o maxie, to normalnie oscary wasze, ahahaha:D LOGOUT:)
  12. https://cgpress.org/archives/autodesk-confirms-max-indie-will-be-rolled-out-worldwide.html
  13. taaa...niestety miales racje, ten brush to narazie taka zabaweczka na 5 minut. BTW :
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy