Jump to content

Pi-Stage 1.5 i szadery z Arnolda


ca mel

Recommended Posts

27 minut temu, Destroyer napisał:

 wygląda legitymacyjnie 🙂 też jestem ciekawy jak to się sprawdza w praktyce 

To może rzeczywiście całkiem nieźle hulać, skoro działa na engine Unreala.
Dane pewnie idą przez FBX, a od M2020.3 FBX przemyca arnoldowy Standard Surface, więc jest teraz spore pole do popisu.
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, KLICEK napisał:

robi mega wrazenie, ale nic w necie nie moge znalezc na temat tego pluginu a to jest 1.5? macie jakies linczory? ile takie cud kosztowac? 

Normalnie kosztuje 170$ /mc przy rocznym planie, albo 200$ /mc przy miesięcznym.
Ale robią czasem promocje i wychodzi wtedy 600$ / rok co daje 50$ /mc, czyli mniej więcej tyle, co np. Vray.

Ściągnąłbym trial, bo mnie bardzo korci żeby się pobawić, ale jest miesięczny,
więc poczekam chyba jeszcze te parę dni na wersję 1.5 z obiecanymi arnoldowymi szaderami.

 

Link to comment
Share on other sites

przypomniałem sobie o tym, @ca mel testowałeś już? Jakiśczas temu jak sprawdzałem na stronie to była informacja gdzieś że jeszcze nie ma wersji 1.5 dostępnej, pod filmikiem na youtube ktoś jęczał 2 tygodnie temu że nie może się dostać do triala a twórcy nie odpisują więc tak średnio zachęcające, takim tempie to zaraz epic sam wyda jakiegoś bridga i będzie pozamiatane 😛

https://www.pisquare.com.tw/

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 10.09.2021 o 10:32, Destroyer napisał:

Dostałem dostęp do trialów, nie ma wersji 1.5 a na forum też wiele się nie dzieje https://forum.pisquareus.com/forums 

można się rozejść 🙂

 

No właśnie też dostałem jakiś czas temu dostęp, ale odłożyłem zabawy, póki nie zrobią obiecanego wsparcia dla standard surface shadera.
Mayka zaczęła go wypuszczać przez fbx dopiero niedawno, bo w update 3 do wersji 2020.
Poczekam, to chyba dość mała ekipa, wiec prace najpewniej idą powoli.
Podobnie było z RealFlow czy Pulldownit - wersję o numer większą robili średnio co rok/dwa, bo małą ekipą.
Na githubie jeszcze trwają poprawki otwartej implementacji standard surface dla innych programów, więc może o to tu chodzi.

Swoją drogą Unity ma zaimplementowany standard surface arnoldowy, tylko nie bardzo jest go chyba jak automatycznie przenosić bez przypisywania go w samym Unity.
https://docs.unity3d.com/Packages/[email protected]/manual/arnold-standard-surface-shader.html

Edited by ca mel
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy