Jump to content

Sebazx6r

Members
  • Content Count

    3,501
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Sebazx6r last won the day on December 31 2019

Sebazx6r had the most liked content!

Community Reputation

1,413 Excellent

About Sebazx6r

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pierwszy raz przeszedłem grę która nie była skończona. Tzn urwała się w 1/3? Mimo sceptycyzmu odnośnie rozgrywki 3D w Trine 3 postanowiłem ją kupić. I tak 15zł poszło po kablach. I szczerze pomimo braku opcji rozwijania postaci i 4-5h rozgrywki uważam, że było warto. Wcześniej przeszedłem kolejna 2 z dodatkami potem 1 (tu troche mniej mnie zachwyciał) i następnie 4. Bardzo mi się podobały a szukałem by w coś TANIO pograć. Zaryzykowałem i mimo nieskończonej fabuły polecam ;).
  2. Pokrzywiles nadkola i siatka jest dziwnie rozprowadzona. Trójkąty plus N-gony.
  3. Fajna prezetacja. U mnie zawsze to kulało 😉. Pomysł również ciekawy.
  4. Jaki topogun przeciez ten soft nie zyje od lat. Z tym retopo nie jest zle. Robie od x lat. W tym ze obecnie musialem cos z mocnym detalem zrobic (wyciecia otwory etc w okolicach gęby i duuuzo oczu) , Rzaddko kiedy tak duze siaty robie. Zazwyczaj zadrze powstaja potem smooth i shrinkwrap lub projekcja w Mayce. Do 10k jest szybko potem robic mozna osobny shape i dalej jazda na koniec polaczyc.
  5. Wyjeb... legacy viewport. To ciekawe czy ten 2.0 juz tak sie nie kaszani xD
  6. Przy 20k nie jest jeszcz tak zle przynajmnie na 6700k 32GB DDR4 2400Mhz i 1069. Racja jednak do komfortu pracy jest daleko. A winne są : mtkQuadDrawPoint - wcisniecie shift i wyswietlenie tego info strasznie zamula. polyAppendVertex - utworzenie elementu na bazie pkt juz troche mniej Wiec jak zaczyna mulic robie nowego shape i potem łącze, Chociaz wygodniej jest poprostu wyciągać edge.. Stary apend polygonal tool pomimo ze ograniczone smiga. Podobnie extrude w quad draw toolu również smiga. Przynam ze ostatnio robiłem wiekrze retopo i starsznei mnie to irytowało.
  7. Dlatego uzywam wyciagania edgy Quadra toolem, zamiast stawiania punktow i robienia poli na ich bazie. Ciekawe ze apendpoligonal tool dzial szybko w tym samym czasie. Chyba w starszej wersji mayki quadra opierala sie na apendzie i mialem wrazenie ze zbyla szybsze 15-16mayka.. Wogóle wówczas nie muli. Trochę mnie to dziwi tak jakby efekty podswietalnia etc powodowały zamółę. Mam nadzieje że to poprawią.
  8. Trochę przesadzasz. Zakłądam ,że do tej ilości poly które macie w gamedevie to mi raczej nie muli.
  9. ZombieLand 2 , Czarownica 2 i Black and Blue , wszystkie 3 polecam xD.
  10. Mi osatatnio Mayka w pracy dość mocno laguje. Quadra tool wraz z iloscia postawionych quadow zwalania znacznie. Albo trzeba nowe shapy stawiac i potem laczyc. Druga opcja jest wyciaganie edgy bo poprostu stawiac nowych punkto i je wypelniac sie nie da tak muli. W Sumie domu teraz sprawdzilem i tez nie rwie d.
  11. Spoko luzuje porty. Jak mam oglądać film obco jezyczny po polsku to tylko lektor, chyba ,że to bajka.
  12. Ja przelewam kumplowi na fundację i rehabilitację dziecka co miesiąc.
  13. XD lol za duzo sie nie nagrał 😉
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy