Jump to content

piotr_forkasiewicz

Members
  • Posts

    60
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

piotr_forkasiewicz last won the day on March 22

piotr_forkasiewicz had the most liked content!

1 Follower

City (optional)

  • Miasto
    Częstochowa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

piotr_forkasiewicz's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

204

Reputation

  1. Jesteś Mistrzem Świata! Rewelacja!
  2. Ah Tomku. Tekstury 8K. Pomimo posiadaniu w trzewiach mojego kompa 3 kart graficznych, wielkość tekstur uniemożliwia render na GPU.
  3. Przy teście myśliwca: około 19sek na klatkę (HD) - teraz liczę na wyżyłowanych ustawieniach do Full HD - 40sek na klatkę. Przy srebrnym bombowcu: render HD drugiego planu (samolot): około 5min na klatkę Wszystko liczone na CPU.
  4. Dzięki wielkie Marcin! Dorzucam jeszcze jeden detal, który, mam nadzieję, podniesie realizm sceny. Ponieważ docelowy Spitfire to wersja rozpoznawcza z dużo bardziej przeszkloną, szybą przednią (przez którą pilot będzie dużo bardziej widoczny), pomyślałem, że dorzucę ruch głowy pilota, żeby ten nie siedział jak kukła, ale patrzył we właściwych kierunkach. Połączyłem głowę modelu z headsetem Oculusa i nagrałem własny ruch próbując śledzić obiekt "grający" samolot z kamerą.
  5. Hoho! Kopę lat Stary! Co u Ciebie?? Dziękuję bardzo. I dziękuję adminom za Front!!! Ostatnio wzięła mnie animacja więc poniżej 2 kolejne shoty: Liberator - dla przetestowania długości renderu animacji ze srebrnym samolotem (dużo dłuższy mimo optymalizacji renderu: Szkic w niskiej rozdzielczości, animacji myśliwca Spitfire do klipu TV, dla producenta zegarków. Chciałem przetestować swój skill w animacji ręcznej: A tu mała autopromocja. Mój lot Spitfire'em (rzyganie wycięte 🙂 I jeszcze stilek:
  6. O żesz! Rewelacja! Miasto też robileś? Ta wersja z mniejszym blurem chyba działa lepiej. Ale i tak miazga!
  7. Dzięki Tomku, Spojrzę na ten filmik. Może zadziała. Raczej chcę się pozbyć kości ze sceny bo, wstyd się przyznać, kiedyś przygotowywałem sceny byle jak i teraz wiele różni się skalami, a skalowanie kości potrafi rozpieprzyć każdą scenę. Dzięki Tomku!
  8. Chciałbym to jak najbardziej skompresować i nie mieć porozrzucanych w kilku miejscach plików. Allembic chyba najlepiej się nada. Dziękuję!
  9. Hej dzięki bardzo. A czy jest sposób aby animacja znajdowała się w scenie, a nie była linkowana do pliku zewnętrzego?
  10. Hej, Czy ktoś z Was wie jak wypalić animację z modyfikatora skin do klatek aby można było pozbyć się rig'u i mieć po prostu obiekt z wypaloną animacją vertex'ów?
  11. Hej, Mam pytanie o maxa i tekstury: Mam dość sporą scenę, w której jest wiele samolotów. Bazą materiału samolotu jest, powiedzmy, tekstura 8K. Dodatkiem są mniejsze tekstury, które w composite material indywidualizują samoloty (różne numery, litery kodowe itp). Żeby zoptymalizować scenę, chcę aby wszystkie tekstury, które są zduplikowane w scenie np. te 8K, które są wspólne dla wszystkich samolotów były swoimi instancjami. Próbuję to zrobić za pomocą Utlities/Instance Duplicate Map ale żadne powiązania instancyjne się nie tworzą. Czy wiecie może czy są jakieś ograniczenia tego narzędzia?
  12. Tą drugą. Nie wiem jak się ona nazywa. W każdym razie niequadowa (nie pod subdiv)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy