Skocz do zawartości

piotr_forkasiewicz

Members
  • Liczba zawartości

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    16

Ostatnia wygrana piotr_forkasiewicz w dniu 18 Czerwiec

Użytkownicy przyznają piotr_forkasiewicz punkty reputacji!

1 obserwujący

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Częstochowa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

piotr_forkasiewicz's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

230

Reputacja

  1. To jest absolutna magic! Gdyby nie fakt, że Artur pokazał to na tym forum, nie uwierzyłbym, że to 3d. Fantastycznie, że nawet po tylu latach bycia otrzaskanym z 3d, są takie sytuacje, kiedy coś potrafi tak pozytywnie zaskoczyć.
  2. Hej wszystkim, Chciałem zapytać, bo widzę że wielu z Was ma konta na art-station, czy wy także jesteście zarzucani tonami scam-owych maili od rzekomych kolekcjonerów, zainteresowanych kupnem Waszych obrazków (jako NFT)? Od kilkunastu miesięcy dostaję po kilka(naście) takich wiadomości tygodniowo. Mam już kilka filtrów w Gmail, które ładują te wiadomości automatycznie do SPAM'u. Ale końca tego procederu nie widać. Czy macie podobne doświadczenia, rozwiązania? Pozdrawiam serdecznie Piotrek
  3. Mistrzostwo Świata! Absolutnie genialne!
  4. Dzięki bardzo Piotr za odpowiedzi i jeszcze raz bardzo serdecznie gratuluję efektu tej ciężkiej pracy, jaką włożyłeś. Efekt końcowy powala. I ogromne dzięki za bardzo inspirujące rady i tipsy odnośnie podejścia do pracy w ogóle.! Jesteś MISTRZ!
  5. Ogromne dzięki za post i świetny artykuł. Piotrowi wielkie gratsy i dzięki za cenne rady. Jedno pytanie do Piotra: czy Craft Studio również powodowałoby problemy z kompatybilnością na render farmie, czy może dane są zapisane w inny sposób, który nie powoduje problemów? Ja zwykle renderuję na RebusFarm i tam, bardzo rzadko zdarzają się problemy z brakiem kompatybilności. Mają zaimplementowane chyba wszystkie pluginy i na bieżąco są one update'owane. Gratsy Piotr!
  6. Mistrzostwo świata! Tak, jak przy poprzednich, Twoich animacjach, po prostu zapiera dech. Rozsadza mi głowę dbałość o detal i jak wszystko jest perfekcyjnie zrobione. Mam kilka pytań: 1. Czy trzęsienie postaci na fotelu (jej bezwładność) jest jakoś zsynchronizowane z trzęsieniem całego samochodu? Zawsze zastanawiałem się jak to zrobić. Ostatnio robiłem coś w tym stylu i wszystkie trzęsienia robiłem na proceduralnych noise'ach z tym samym Seed'em. Wszystko co miało drżeć elegancko drżało z tą samą częstotliwością i podobną siłą. Działało to wszysto w miarę choć przy dokładnym przyjrzeniu się widać, że bezwładność postaci nie synchronizuje się z ruchem pojazdu względem sceny. Jak to wyglądało u Ciebie? 2. Jak rigowałeś samochód? 3. W czym robione i renderowane? 4. Jaki był średni czas renderu na klatkę? P.S. Tak mnie zainspirowała Twoja animacja, że obejrzałem ciągiem cały BB (nigdy wcześniej nie oglądałem) P.P.S. Wrzuć tu breakdown!
  7. Wspaniała robota Aniu. Piękne materiały i bardzo ładna, szarpana animacja - coś, czego brak przy animacji zwierząt razi zwykle najbardziej. W sumie , mogłaby być jeszcze bardziej, ale to przecież reklamówka w stylu glamour, a nie dokument o zwierzętach. W czym to robiłaś? Czym renderowane i jakie czasy renderu na klatkę, jeśli mogę zapytać?
  8. Bardzo ciekawe pytanie bo i problem jest, podejrzewam, powszechnie występujący. U mnie to się chyba nazywa prokrastynacją i zjawisko to pojawia się od czasu do czasu, szczególnie po wyjątkowo ciężkich projektach lub okresach "ciągu", kiedy pracuję po 14h przez wiele dni i tygodni. Czasem mam też okresy znużenia robotą, bo tematyka u mnie jest bardzo monotonna. Moje sposoby: 1. Przypominam sobie czemu się zdecydowałem na tą drogę życiową: zawsze chciałem odtwarzać obrazy ze swojej wyobraźni i grafika 3d, jak żadna inna pozwala to robić. Z jednej strony jest to mocno techniczne zajęcie, ale klawisz F9 (Render) ma wciąż w sobie coś magicznego, kiedy ta wizja, po szeregu skomplikowanych kroków nabiera realnego kształtu. 2. Coś co sprawia, że można się szybko otrząsnąć z letargu: wprowadzanie nowych technik i narzędzi do własnego warsztatu. Żyjemy w kapitalnych czasach, kiedy to dostęp do nowych narzędzi jest bardzo łatwy, a ich obsługa - coraz łatwiejsza. Za każdym razem, kiedy muszę zrobić obrazek w tematyce, którą obrabiałem dziesiątki razy, zastanawiam się co mogę zrobić, żeby to nie był kolejny, podobny dzień w fabryce ale po prostu zabawa i coś ekscytującego. Może użyję Phoenixa, może Tyflow, może nowy plugin, nowy tool Maxa, którego jakimś cudem jeszcze nie odkryłem. Są tylko same plusy. Praca nie będzie nudna, a to czego się nauczę podniesie mój skill na nowy poziom. 3. Każdy projekt traktuję jak wyzwanie. Nigdy nie używam słowa problem, gdy pojawiają się trudności. Zawsze jest wyzwanie i skoro pracuję sam, muszę mu stawić czoła i poradzić sobie jakoś. To niezła motywacja. 4. Doceniam zawód, który wykonuję. Czasem biadolę, jak myślę, że muszę się naklikać, żeby dokopać się do czegoś na dysku, ale kurcze, co to za wysiłek. Lepsze to niż praca w fabryce czy na budowie (wiem bo pracowałem). 5. Jestem cały czas zainspirowany. Regularnie kupuję artbooki, książki w tematyce tego czym się zajmuję, oglądam filmy itd. Czasem artbook nt. jakiejś animacji potrafi zapalić lampkę w mózgu, że te kolory, perspektywa itd. to coś, co mogłoby się u mnie sprawdzić. Ponadto, jeżeli jest taka możliwość, jadę na eventy, takie jak Promised Land (z powodów finansowych - tylko dzień otwarty). Jeden dzień słuchania tych wszystkich utalentowanych ludzi daje ogromnego kopa na wiele miesięcy. 6. Nigdy nie chcę osiągnąć miejsca i czasu, kiedy pomyślę, że wiem wszystko. Bo co po tym? Do trumienki i GeBaj. Im starszy jestem i dłużej w tym robię, tym bardziej się przekonuję jak mało wiem. Więc chcę wiedzieć więcej, doskonalić swój warsztat i łapać tego króliczka, a nie go złapać.
  9. Trochę tu odkurzę i wrzucę kilka ostatnich wypocin: Modele, textury, sceny, ilustracje - moje. Royal Aircraft Factory F.E.2 zbudowałem do ilustracji magazynu, ale poniższa ilustracja powstała dla mnie samego. Bristol Fighter Curtis JN-4 Jenny dla Selfridge Air Museum Hanriot HD.1 Airco DH-4 do książki o odznaczonych Medalem Honoru Spitfire XVI I na koniec dwa krótkie klipy dla producenta zegarków Zero West Watches, przedstawiające akcję brytyjskiego RAF-u na więzienie gestapo w Amiens. Model Mosquito wykonany przez Adama Tooby'ego. Cała reszta, animacja, symulacje dymów, postpro - moje.
  10. Mistrzostwo świata Tomku. Model wygląda bardzo dobrze, a scena! Epicko! Gratsy!
  11. Bardzo super. Świetny model.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności