- Ogar Leszego
- "The Witcher: Monster Slayer" - Magma Troll
-
"The Witcher: Monster Slayer" - Magma Troll
dzięki!! Praca w oparciu o model Klicka polegała w skrócie na tym, że podpierdzieliłem mu model, i jeszcze mi za to zapłacili xd Ale tak serio, to musiałem zrobić nową wersje Trolla, nastepny magmowy level, Klickowy model posłużył mi jako baza, musiałem go troche zmodyfikować, podrzeźbić, nadać mu bardziej agresywnego charakteru, dorobić kamienie itp, i teksturki nowe :)
- "The Witcher: Monster Slayer" - Magma Troll
-
Echinops
Znalazłem 🤗 mniej więcej coś takiego to było wyjściowo, z tym, że stety/niestety trochę go zmodyfikowalismy po drodze, głównie też z racji tego, że musiał siąść na istniejącym już rigu Sharleya z W3, oraz dlatego, że następnie musiałem zrobić na bazie tego samego lp pozostałe 3 levele, które były coraz bardziej masywne, więc podstawowa wersja również musiała zyskać trochę "masy", żeby późniejsze modyfikacje siatki nie okazały się nazbyt destruktywne dla niego.
-
Echinops
Dzięki! Pogrzebe i może coś znajdę, ale głównym motywem, inspiracją dość luźną z tego co pamiętam był mrówkojad, łuskowiec itp. Generalnie zazwyczaj staram się traktować koncept jako luźną inspiracje, jeżeli jest na to przestrzeń, i trochę go zreinterpretować.
- Echinops
-
-
Echinops
Witam. Po bardzo wielu latach przerwy na tym zacnym forum, postanowiłem tu wrócić z wielką przyjemnością :) Chciałbym się z wami podzielić paroma modelami, nad którymi miałem niesamowitą frajdę pracować w naprawde zajebistym teamie pare lat temu, zaczyanjąc jeszcze jako junior :) Na Pierwszy ogień leci Echinops, o wiele więcej screenów hp i lp, oraz obrotówek znajdziecie na moim AS: https://www.artstation.com/artwork/2BQWxa Art supervisor: @KLICEK Lead Character Artist: Krzysztof Kuczyński Concept Art: Kacper Madejak
-
"Barbarzyńca" - postać 3D/Figurka
dzieki za mile slowa :) a wiec tak: "xmass" - renderowane w Keyshocie... co do podstawki to hmm.. zapewne masz racje, kwestia gustu, myslalem na poczatku zeby zrobic jakies skalki czy cos, ale z drugiej strony doszedlem do wniosku ze nie ma sie co zbytnio na tym skupiac gdyz nie chcialem zeby ta podstawka zbytnio odwracala uwage od postaci, ale pewnie mozna by ja bylo zastapic bardziej atrakcyjna wizualnie forma :) "JonJoan" - cala postac to sculpt high poly, bez zadnych map, tekstur itp. przed exportem do Keyshota poszedl szybki decimate :)
-
"Barbarzyńca" - postać 3D/Figurka
zapewne mogło być lepiej, to moje pierwsze podejście do ciała, mięśni więc z czasem powinno być lepiej :)
-
"Barbarzyńca" - postać 3D/Figurka
dzieki :) ciesze sie, ze Ci sie podoba :)
-
"Barbarzyńca" - postać 3D/Figurka
dzieki :) wybacz za slaba jakosc zblizen, byc moze pokusze sie jeszcze o drobny update i faktycznie wrzuce jakies lepsze rozdzialki glowy, tak wlosy to fibermesh, nic specjalnego, kilka odzielnych subtooli kosmykow wlosow, uczesanych groomami, polaczonych w jeden przy renderku... ile mi to zajelo..nie pamietam dokladnie bo robilem z przerwami bez pospiechu :) na poczatku to mialo byc studium ciala, miesni, nastepnie, jak to zwykle u mnie bywa, pokusilem sie o zrobienie calej postaci z propsami :) mysle ze ze 2 tygodnie ale bardzo leniwym tempem :) w sumie to sam sie dziwie ze przedmioty wyszly calkiem spoko bo przyznam szczerze ze dosc duza doza improwizacji w tym przypadku byla :)
-
"Barbarzyńca" - postać 3D/Figurka
Witam, wrzucam mój najnowszy projekcik - "Barbarzyńca" , rzeźbiony ze sfery w Zbrush'u, renderowany w Keyshocie... w tym przypadku inspirowałem się wieloma świetnymi artystami jak np. Jakub Chechelski, Adam Skutt, Raphael Grassetti i wieloma innymi :) dodam również, że to moje pierwsze podejście do anatomii całego ciała, mięśni itp, także pewnie z czasem będzie lepiej :) więcej fotek tutaj: https://www.artstation.com/artwork/58exwW [/img] [/img] [/img] [G]/IMG] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img]
-
Głowa Barbarzyńcy
cała postać, figurka w sumie :)
-
Głowa Barbarzyńcy
dziękówa :)
wojtyl
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta