Jump to content

shadowsexpe

Members
  • Content Count

    1,171
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

shadowsexpe last won the day on January 29 2013

shadowsexpe had the most liked content!

Community Reputation

360 Excellent

About shadowsexpe

  • Rank
    Banned
  • Birthday 03/19/1978

City (optional)

  • Miasto
    Janowiec/Nicea
  1. Ajgor zapewne się to bierze stad ze naoglądali się tutoriali jak się dom buduje z poly, np ja uwielbiam prace ze spljnami robi się szybko praktycznie tak samo jak w przypadku stosowania aec extended. Tylko ze lepij na początek kolegę nauczyć ciut więcej a nie tylko korzystania z gotowców;).Bo jeśli brać tylko pod uwagę czas modelowania to najszybciej chałupę sie tworzy w archicadzie gdzie dosłownie wszytko jest jednym kliknięciem tworzone i możliwość zmiany parametrów jest praktycznie nieograniczona ;)
  2. materiał sie nie otwiera ale spróbuj włączyć w nim dispersion a następnie poregulować parametrem abbe
  3. wrzuć shader tak aby można go było pobrać
  4. Te alusy mają inny mankament są całkowicie płaskie i to jest przyczyna że wyglądają na matowe cofnij do wnętrza centrum felgi a ramionom nadaj lekko obły kształt. Ogólnie studio się ładnie prezentuje
  5. Tu masz na temat dziłania na splajnach http://www.3dmax-tutorials.com/Editable_Spline_Spline_.html co do twojego pytania otwory pod okna drzwi otrzymujesz w najprostszy sposób rysujesz ractagla w kształcie ściany dajesz mu modyfikator editable splajn a następnie tam gdzie drzwi okna rysujesz kolejne ractagle i dodajesz je przez opcje attache do tego dużego następnie wystarczy zrobić extrude i masz ścianę gotową. Jeśli potrzebujesz coś dalej robić ze ścianką warto jest przekonwertować na editable mesh lub poly. Jeśli potrzebujesz ścianę dociąć do spadu dachu używasz modyfikator slice
  6. Jeśli masz podstawy to wymodelować domek powinieneś bez najmniejszego problemu i tutorial zasadniczo tu nie jest potrzebny. Na pewno przyda ci sie znajomo splajnów i działań na nich, modyfikatorów extrude i slice, przydałby eis sensowny dwg na podstawi które zrobisz domek tu w tym temacie wrzucałem dwg jakiegoś domku ode mnie z pracowni http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=88390&p=1155656#post1155656
  7. Świetnie się prezentuje szczególnie klimat światła , jedyne co ją trochę psuje to ten jednoślad szczególnie że na tylnym błotniku aa ci się wyłożyło i jakos do całości nie pasują te drzwiczki, co do zmian to może bym postarzył materiał na latarni i słupie od znaku drogowego jakos się odcinają od całej reszty szczególnie od tego świetnego dziurawego asfaltu i tego zdezelowanego chodnika ;)
  8. Kominek jest super , co do samolotu ślicznie pięknie ale mnie nadal gryzie przesuniecie szachownicy mimo że wiem że na poprawki juz nie było czasu ;)
  9. Antialasing filter Catmull-Rom jest filtrem zasadniczo najbardziej ostrzącym krawedzie przez co właśnie wydłuża render, nie posiadasz także nad nim żadnej kontroli bo ma zablokowany współczynnik częstym artefaktem jaki powstaje przy nim to czarna ząbkowana obwódka na krawędziach przepaleń jest on wymagającym filtrem dobrego opanowania światła w scenie ;). Ogólnie dobrą kontrole nad krawędziami zapewniają Area która się szybko renderuje (współczynnik bliższy 0 mocniejsze ostrzenie krawedzi, im wyższy parametr tym krawedzie bardziej zmiękczone i rozmyte) kolejnym filtrem aa jest Mitchell-Netravali jest on drugim po Catmullu mocno ostrzącym krawedzie filtrem ale jest już kontrola nad jego działaniem co prawda tez potrafi generować artefakty. http://imageshack.us/a/img338/731/areajs.jpg http://imageshack.us/a/img521/4154/mitchelln.jpg
  10. Co do ostawień to jednak reinhard da ci on pełna kontrole na przepaleniami oczywiście musisz także pamietac o parametrach kamery. Bardzo niskie ustawienia dmc samplera niby niwelujesz je odrobinę aa ale filtr tam zastosowany ma tendencje do generowania nieciekawych artefaktów a dwa mocno wydłuża czasy renderu. Ogólnie prace są nudne nic się na nich nie dzieje trawa jednolita zero jakiś kwiatków nierówności, roślinki są powtarzalne a można nawet to zmienić skalowaniem jeśli już używasz jednego krzaczka. Drewno wszędzie ma ten sam materiał, deski są jednolite jeśli używasz florgeneratora to nadaj im rożnych wysokosci , szerokości , sam materiał za bardzo błyszczący. Tło niezgrane ze światłem nie będziesz miał przepalonych chmur w przeciwnej stronie do słońca. Co do photoshopa i render elemnts to daje ci on ogromne możliwości dopracowania wizualizacji i nie tylko kontrast czy krzywe bbo tomozesz juz podciagnać w maxie.
  11. a ja sie doczepie jeszcze do samego ujęcia coś mi stale nie pasowało i już wiem co przy tak ustawionej kamerze wygląda że na prawym krzesełku nigdy nikogo nie posadzisz bo go nie odsuniesz ;) sprawa czysto optyczna ;)
  12. czy meble są z blachy bo drawnian okleina na nich wygląda jak by była blaszana, ten materiał generuje efekt powstawia plam , wcześniej ta kuchnia wyglądała znacznie lepiej mimo jej monotonia kolorystycznej
  13. na razie jeden tutek Jak znajdzie coś jeszcze to będę wrzucał do jednego posta
  14. Aggressiv ziarno ci bedzie wychodzic bo tak masz ustawiony render w sekcji settings masz dmc smapler a w nim: adaptive amount 0,85 nise treshold 0,01 ( ten parametr bedzie generował szumy) ale testowo można na nim pracować do końcowego renderu ustaw sobie 0,005 lub 0,001 Szumy mogą także powstawać bo możesz mieć za niskie subdividy tak w materiałach jak w świetle, parametr iso w renderach nie generuje szumów, ten parametr pod tym względem nie zachowuje się jak iso w aparatach fotograficznych :) A w ogóle jeśli posługujesz się vrayem to skorzystaj z vray rt będziesz mógł na bieżąco widzieć jakie zachodzą zmiany podczas walki z oświetleniem sceny czy zmianami ostawień kamery
  15. a w tej scenie nie zmierzasz zastosować kamery, dwa jeśli dałeś gamme 2,2 to warto ja także wpisać w color mapping
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy