Jump to content

Maliniaq

Members
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Maliniaq

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Olsztyn
  1. - pierwszy render - masz rację, rzeczywiście trochę mi te ściany poleciały. Materiał TV dość sporo krwi mi napsuł, ale skoro się rzuca w oczy, to widocznie jeszcze trzeba posiedzieć :) Dywan jak w pierwszym poscie - evermotion ;) - mega jasności na granicy przepalenia (nie jest przepalone :) ) to moje zboczenie, po prostu tak lubię - szum na szafkach, może masz jakiś pomysł jak się go pozbyć? Większość wartości podbijałem w kosmos, oprócz wydłużenia czasu renderowania nie poprawiło to nic... Dzięki za odpowiedź!
  2. Kiepski materiał krzeseł... Zmniejsz reflect, gloss zrzuć trochę niżej, bo teraz odbija Ci się w nich wszystko jak w lustrze, IOR spróbuj tak 3,5 ustawić i może jakąś fakturę, albo chociaż lekki bump?
  3. Witam szanowne grono użytkowników! W końcu znalazłem chwilę czasu, żeby zabrać się za rozpoczęty dawno temu projekt, i go skończyć, co by mnie nie męczył nocami. Chciałem zapytać o rady i poprosić o krytykę, co mogę poprawić i ulepszyć bo nie przystoi :) Dzięki niemu sporo się nauczyłem odnośnie interiorów, mam nadzieję że kończąc go nauczę się jeszcze więcej. Na chwilę obecną wrzucam 4 ujęcia z salonu, sypialnia, łazienka i balkon jeszcze mocno w proszku. Głośniki, żaglówka, część książek, dywan, róże, winogrona, przyprawy, origami pod TV i lampki to konstrukcje z nieocenionego Evermotion. Co wygląda wg Was źle, dobrze, a co ujdzie, ale mogłoby być lepiej? Dzięki serdecznie i pozdrawiam :) Maliniaq
  4. Fajna koncepcja :) Do czego się przyczepię, i co daje właśnie modelom Twoich krzeseł "sztuczny wygląd" to oparcie. W ogóle nie jest wyprofilowane, zwróć uwagę, że na oryginalnym zdjęciu od oparcia do góry korpus idzie pod lekkim kątem do tyłu, u Ciebie od siedziska w górę oparcie idzie pionowo jak wieżowiec :) Powodzenia!
  5. Podpisuję się pod kolegami wyżej, najbardziej widać brak bump, tekstura drewna na podłodze za szeroko. I co do cieni, spróbuj może wyrenderować plik z ambient occlusion i na to nałożyć w postprodukcji. Modele pościeli i kocyka naprawdę fajne, można zapytać jak były robione? :)
  6. A mnie oprócz tego, co wymienione wyżej, jakoś te klameczki rzuciły się w oczy. Nie są trochę za wielkie?
  7. Pawelkos, inoxa szukaj gdzieś na samym początku. Co do białej plamy, faktycznie jest trochę jasno, z tym że to już zrobione na szybko w post, plus kwestia też monitora, na laptopie faktycznie może być trochę jasno, ale możesz sprawdzić info w PS, ani jeden element nie jest przepalony :) Przy ostatecznym babraniu się photoshopie pewnie zrobię to bardziej wyważone. Biolo, blat to dokładnie SSS, dobre oko! Żyrandol jest w planie jak najbardziej, nie mogę się zdecydować co ładnego wymodelować, na chwilę obecną grzebię sobie telewizor do salonu jako temat zastępczy :) Dzięki!
  8. Ok, wrzucam nową wersję. Jeżeli chodzi o kolorystykę, to już zostawię tak jak jest, może z lekką zmianą podłogi, pasuje mi to pod dalszą koncepcję na pozostałe elementy salonu z tym aneksem :) Przy postprodukcji dałem ciała z poprawianiem jednego światła, i białego trochę wlazło mi na mikrofalówkę, zauważyłem dopiero teraz, i z racji tego, że nie jest to do końca zamknięta wersja, poprawię w najbliższej próbie. Zabieram się za męczenie materiału inox od shadowa (dzięki jeszcze raz), i popróbuję tej kosmetyki, o której wspominał Biolo. A w międzyczasie, co o tym myślicie?
  9. shadowsexpe, jeżeli chodzi o "blaszany" wygląd drewna, ustawiłem za duży IOR dla fresnela, więc to już poprawiłem. Ujęcie w sumie trochę może i racja, postaram się trochę z tym pokombinować, bo szczerze ta perspektywa wydawała mi się na tę kuchnię najfajniejsza. W nowym renderze trochę jeszcze pozmieniałem kolory, więc może teraz będzie OK :) Pawelkos, jeżeli chodzi o lodówkę, dokładnie taka stoi u mnie w kuchni, więc posługiwałem się wymiarami na żywo, wrażenie rzeczywiście trochę masywne dają te klamki, ale "ten typ tak ma" :). Tekstura drewna ma w slocie reflect mapę bardzo podobną do bump, dlatego wygląda jak mazanie ścierką z farbą, podobał mi się taki efekt, po zdjęciu z IOR zaczyna to wygladać naturalniej, ale jak policzę render do końca to wrzucę, żeby można było ocenić efekt. Biolo-idiota (baj de łej, oryginalny nick, dziwnie mi się tak zwracać do Ciebie :) ), jeżeli chodzi o inox od shadowsexpe, wrzucałem go w pierwszej wersji tej kuchni, ale wtedy lodówka stała na wprost okna z skylight portal, i całość po prostu spłonęła, wyglądała źle. Teraz to bardziej własna wesoła twórczość na bazie inoxa, samego oryginału jeszcze w tej scenie nie wrzucałem, ale może rzeczywiście spróbuję teraz. Dzięki bardzo za wszystkie uwagi!
  10. Ok podbijam. Zmieniłem kolorystykę plus kilka pierdół, więc teraz może zbiorę więcej chętnych do wytykania mi błędów, żebym mógł na przyszłość to poprawić :)
  11. Sarkazm jest spoko, dobrze motywuje do dalszego grzebania w scenie :) Pozmieniałem całkowicie kolorystykę kuchni, teraz zaczyna to w miarę "domowo" wyglądać, z tym że mam problem z realnością niektórych materiałów, jak skończę poprawki wrzucę do sprawdzenia.
  12. Sarkazm w tym momencie wylał mi się z monitora na biurko, i teraz wszystko muszę powycierać :) No jak spojrzeć z tak dobrze nakreślonej perspektywy to rzeczywiście papryka i noże są tutaj gwiazdą wieczoru, co nie było moim zamierzeniem, postaram się coś wykombinować z kolorami. Dzięki :)
  13. Witam po przerwie szanownych userów! Stosując poprzednie rady w międzyczasie w sumie zmieniłem koncepcję tej kuchni, jeżeli chodzi o rozmieszczenie szafek itp. i w sumie zmieniłem też sprzęt, z laptopa z i5 przeniosłem się na stację z i7 3770K, skok czasowy jeżeli chodzi o renderowanie jest kolosalny, i na chwilę obecną nie zauważam potrzeby obcinania czegoś w ustawieniach itp. więc tym na teraz zajmować się nie muszę. Wrzucam nowy render kuchni, chcę zacząć pracować nad wrzucaniem szczegółów do sceny i popracować nad kosmetyką, ale zanim to zrobię, na początek przydałaby się opinia doświadczonych userów jak to wygląda, czy jest coś nielogicznego w scenie, coś źle zostało zrobione i wygląda śmiesznie itp.? Modele łyżek na wieszaku nad kuchenką od VisCorbel, to samo jeżeli chodzi o paprykę (trochę wieje od niej plastikiem, postaram się to dopracować), dzbanek i szklankę przy zlewie. Krzesła (w sumie narazie widać tylko oparcia) to próba modelowania popularnego w wizkach krzesła Verner Panton, nie wiem w sumie czy zostawię je w scenie, czy zamienię na coś innego. Noże w stojaku z archive3d.com, reszta modeli plus tekstury to praca własna.
  14. Witam Panowie, jeżeli chodzi o użycie CPU, to zawsze sprawdzam to podczas renderowania, jest to między 95-99% użycia, więc raczej w normie, ale przy najbliższej okazji zrobię zrzut. Nie miałem jak puścić renderowania wczoraj, mam sporo modeli do zrobienia, i tylko jeden komputer, ale postaram się puścić dzisiaj na noc, i przedstawię rezultaty do każdej z podpowiedzi :) Dzięki!
  15. Dzięki za odpowiedź :) Faktycznie, guess vert. wyprostował ściany, zazwyczaj starałem się tego nie używać, żeby zachować zniekształcenia pseudo szerokiego kąta, ale przy wizualizacji robi to jednak robotę. Efekt wrzucę jak uda mi się to przerenderować, to samo z materiałem, za który przy okazji serdeczne dzięki, może coś uda się z tego sklecić :) Komplet ustawień vray: Jak widać nie jest nic szczególnie podkręcone, więc nie wiem co powoduje takie astronomiczne czasy renderowania.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy