Jump to content

jacekszy0

Members
  • Content Count

    339
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

jacekszy0 last won the day on April 21 2014

jacekszy0 had the most liked content!

Community Reputation

115 Excellent

About jacekszy0

  • Rank
    Member
  1. Po stokroć dziękuje, że usłyszałem o tej animacji :) (Dam keeper). Obejrzałem to dopiero teraz i jest przecudowne.
  2. W zasadzie dokładnie o coś takiego mi chodziło :) a jak jest w przeglądarce to nawet jeszcze fajniej. Dzięki panowie!
  3. Mam pytanie czy ktoś podrzuciłby jakimś w miarę przyzwoitym programem do generowania normal map z tekstur i/lub heightmap. Kiedyś korzystałem z dodatku do Photoshopa nvidii był taki ale teraz na photoshopie CC mi w ogóle nie działa i wywala program. Ściągnąłem trial czegoś co się nazywa "Crazy bump" i działa wg mnie doskonale ale to trial :/ i 99$ za tylko takie coś nie specjalnie mi się uśmiecha płacić... Ktoś coś poleciłby darmowego najlepiej ;) ?
  4. Jak dla mnie bomba! :) czym robiłeś tak fajnie pogniecione poduszki? zwykłe modelowanie? Tylko nie mów, że marvelous... I jeszcze 2 pytanie odnośnie tych białych zasłon bo ostatnio sobie dłubałem firanki itp. i zawsze mam problem z materiałem żeby zasłony sprawiały wrażenie "grubych". Coś tam ciekawego dodawałeś do materiału czy zwykły diff, bump i 2 strony materiał?
  5. Zassałem i pobiegałem :) świetne. W prawdzie widać problemy np.: w lustrach bo czasem przy obracaniu pojawia się na ułamek sek. czarny fragment ale to chyba tak mały detal, że normalny człowiek nawet nie będzie zwracał uwagi na coś takiego bo będzie zajarany w ogóle całokształtem :) Swoją drogą: to zajmuje 1gb. Jaka część z tego to modele, tekstury itp. czyli to co wrzuciłeś a jaką część stanowią pliki związane z silnikiem, biblioteki itp. ?
  6. No właśnie zassałem UE4 i przyznam szczerze, że cały ten edytor i wszystko jest tak bardzo intuicyjne, że aż sam nie wierzę (import, edycja, materiały itp.) Pewnie jakieś kolejne rzeczy przysporzą mi problemów bo już je mam ale na prawdę pozytywnie mnie to zaskoczyło.
  7. O kurczątko. Świetnie to wygląda. Taka podmiana rzeczy w locie na prawdę robi wrażenie:) Takie coś "lata" na średnim domowym komputerze przeciętnego powiedzmy gracza coś jak do wiedźmina na średnich detalach czy jednak coś lepszego potrzeba?
  8. Świetne! Bardzo mi się podoba :) nawet bardziej jeszcze od Smoka.
  9. Miałeś może doczynienia z tymi scenami :) ? Bo 120euro za: ?? Nadaje się to renderu 2.5-3k px szerokości w ogóle ? Bo na tych zdjęciach u nich jest parę w scen w miarę OK ale cholera wie jak to wygląda w większej rozdzielczości? edycja: ściągnąłem jakieś sample i faktycznie raczej średnie są niektóre :/
  10. Może ktoś się orientuje. Szukam jakiś sklepów internetowych gdzie można kupić sceny wnętrz jak u Evermotion (archinteriors) co są te paczki scen. Ktoś podpowie czy są gdzieś jeszcze jakieś miejsca gdzie można kupić takie sceny do dalszego wykorzystania?
  11. Szacunek jak pracowałeś w DOSie na 3ds :) w życiu tego nie widziałem tylko słyszałem kiedyś zaczynając przygodę. Swoją drogą filmik przypomina moją pierwszą pracę ale już w 3ds max bodajże 5.1 (w sensie taki styl bez bumpa światło kierunkowe tylko itp.) .
  12. Cała ścianę masz przepaloną :) w framebufferze VRaya - http://4.bp.blogspot.com/--tJoHU7evKY/T-0JLs2YcXI/AAAAAAAABpw/4cB_I8J5IXY/s1600/PAG+8.jpg (przykładowy obrazek tylko z neta) tam na dole gdzie są ikonki od korekcji kontrastu etc. jest też ikonka po naciśnięciu pokazuje Ci piksele na renderze, które są przepalone - to jest bodajże ta druga od lewej, ale z pamięci dokładnie nie powiem (zmieniają kolor na podglądzie na takie ostre kolory). Proponuje wypróbować bo taka biała ściana (255,255,255) to raczej kiepski pomysł :P
  13. Ja bym spróbował poświecić mapką HDRI ;) albo: nią + vray sunem doświetlić dla twardszych cieni.
  14. jacekszy0

    jak animować rybke?

    Tylko dodam, że jeśli studiujesz/uczysz się (chyba też można?) to zamiast ściągać triala zarejestruj się tam w "strefie" dla studentów. Bo w 30 dni (trial) nie wiele ogarniesz a wersje dla osób uczących się są dłuższe.
  15. Bez znaczenia jest na jakim programie pracują. Ot kolejny dobry argument:)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy