
Biolo_idiota
Members-
Content Count
235 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Biolo_idiota last won the day on May 10 2014
Biolo_idiota had the most liked content!
Community Reputation
93 ExcellentAbout Biolo_idiota
-
Rank
Member
-
Muc & Scott Interiors jest polską firmą, o silnej pozycji na rynku. Podstawą sukcesu naszej firmy jest zgrany, ambitny i dynamiczny zespół pracowników. W związku z szybkim rozwojem, poszukujemy kreatywnych kandydatów, chcących podjąć pracę na stanowisku: Junior Grafik Designer Miejsce pracy: Warszawa Poszukujemy dynamicznych i otwartych osób, które będą odpowiedzialne za: • Pomoc w tworzeniu estetycznych wizualizacji • Modelowanie i teksturowanie produktów • Przygotowanie prezentacji poszczególnych faz projektów dla klientów • Uczestniczenie w różnorodnych projektach graficznych Wymagania: • Znajomość 3d Studio Max • Znajomość Corona Render • Znajomość programu: Adobe Photoshop • Umiejętność analizy a także czytania planów architektonicznych (AutoCad) • Doświadczenie przy realizacji projektów z zakresu wizualizacji architektonicznych • Umiejętność pracy w zespole • Znajomość języka angielskiego • Odporność na duży stres • Zdolność do organizacji oraz optymalizacji czasu pracy • Mile widziana jest umiejętność tworzenia rysunków technicznych Oferujemy: • Ciekawą pracę przy projektach graficznych, odpowiedzialne zadania • Pracę w młodym, energicznym zespole • Prace przy współtworzeniu luksusowych projektów • Możliwość rozwoju oraz zaplecze niezbędne do wykonywania pracy Zainteresowanych proszę, o przesyłanie CV wraz z portfolio pod podane adresy email, (konieczne jest wysłanie wiadomości pod obydwa adresy): • [email protected] • [email protected] • [email protected]
-
Bardzo ładna ściana betonowa.
-
Bardzo ładna praca, czy jesteś świadom tego, że to świetne?
-
Ambition - zobacz film Tomka Bagińskiego
Biolo_idiota replied to adek's topic in Aktualności (mam newsa)
Ta "aktorka" jest beznadziejna, jednak grafika świetna. Trochę to wszystko dla mnie za czyste, jednak niemniej świetne. -
Zdecydowanie ta praca zyskała za mały rozgłos! To przecież jest cudo, pokazałeś klasę! Sam korzystam od jakiegoś czasu z Corony i uważam, że bije Vray na głowę! Bardzo ładna praca, tak trzymaj!
-
Witam Na chwilę obecną odczuwam niepohamowaną chęć kupienia nowego komputera dla przyspieszenia pracy w 3D. Obecnie posiadam taką maszynę: Grafika: Nvidia Geforce GTX 560 TI Procesor: Intel Core i7 2600K CPI @3.40GHz Dyski: OCZ - Agility3 ATA Device (SSD 60GB na system zaczyna szwankować) I dwa inne 250 GB i 2TB Dodatkowo 16 GB Ramu w 4 kościach. Chcę to wszystko updatować, zachowując możliwie jak najwięcej z poprzedniego kompa, na całość mogę wydać około 5000zł. Niestety, nie jestem specjalnym znawcą i nie chce kupić szmelcu, poprzedni komp też mi ktoś składał. Czy mogli byście doradzić mi coś? Dodam, że przy pracy w 3D głównie modeluję wnętrza, które renderuję z procesora.
-
Wypalenie tekstury, to texture baking Tutaj masz wszystko opisane, powinno rozwiązać Twój problem w pełni.
-
wiz: dom jednorodzinny Rybnik
Biolo_idiota replied to biszkopte's topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
Bardzo ładne, nawet przyjemne dla oka, szczególnie trawka. Wydaje mi się, że oświetlenie domu, zupełnie nie zgrywa się z tym co dzieje się w tle. Wesoły domek z kolorkami i światłem, a na horyzoncie śmierć. Bolą mnie też te flary w trawie. Reszta całkiem fajna, nie mój smak, jednak wygląda to profesjonalnie. -
No, to raczej nie jest pomocne. Czy ktoś może jest zaznajomiony z formatem STP/STL/SAT?
-
Świetna praca, ale za dużo niedoróbek i za proste na front. Niemniej gratuluję
-
Witam Ostatnimi czasy jestem w trakcie tworzenia obiektu, który swoją fakturą przypominać będzie http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/hbase/solar/picsol/10075255.jpg Model będzie dosyć prosty, bo znajdować będzie się na kwadracie 17x17. http://www.rafa-raczak.pl/Portals/0/Templates/katalog/baner/kratki%20wentylacyjne%20ventro2.png Chodzi o stworzenie takich kraterów na ramce danej kratki. Nic prostszego, ale muszę być w stanie przenieść model do CAD'a, szukam w internecie rozwiązania jednak nie jestem pewien "how to". Problem polega na tym, że to w pewnym stopniu musi być edytowalne.
-
Za obuwie ortopedyczne po prostu powinieneś się wstydzić, rękawice czarne nie wyglądały by jak skórzane, no render fajny ale jakoś tak "Dobra nie chce mi się juz dalej z tym.. zajmować."
-
Bardzo ładne, dla mnie fotorealizm no to czekam na comparison vs Corona!
-
Nie ogarniam czemu tak robisz, ale tworzysz naprawdę genialne modele, które mapujesz w tak dziwaczny sposób, że zaczynają wyglądać jak low poly z gry na PS. Wydaje mi się, że to wina low rez tekstur na bumpach bardzo to widać, no ale to może być tego inna przyczyna.