-
Content Count
187 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
25 ExcellentAbout FUNKYszou
-
Rank
Member
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
FUNKYszou changed their profile photo
-
Cześć! (Gamedev) Jeśli lubisz to co robisz, chcesz nabrać doświadczenia i robić rzeczy, które Cię rozwinął to mam przyjemność zaprosić Cię do naszego zespołu. Jesteśmy już trzyosobową ekipą: grafik 3d i dwóch programistów, która uczy się z pasji do tworzenia gier komputerowych. Potrzebujemy jeszcze : -grafika 2D (koncept artysta) -animatora -grafika 3D My zapewnimy miłą atmosferę, możliwość pierwszego kroku do stania się profesjonalistą i bycie częścią- kto wie- czegoś wielkiego:) Oczekujemy chęci do nauki i rozwoju swego rzemiosła. Jeśli jesteś zainteresowany i ciekawy naszego pomysłu, proszę o kontakt na pv. Pozdrawiam!
-
Malowanko w Zetce, pierwszy raz taką postać malowałem, jak i samą rzeźbę mężczyzny po raz pierwszy wykonywałem http://i.imgur.com/q5Qa8SQ.jpg http://i.imgur.com/tfBnSH6.jpg
-
Witam! Postanowiłem założyć teczkę poświęconą moim rzeźbom w ZBrushu. Robię właśnie żołnierza, skończyłem rzeźbić ciało, teraz będę robił ubranko.
-
Owszem przy 2 milionach active points. Problem rozwiązał się po 3 reinstalacji systemu. A nadal nie wiem co było tego przyczyną.
-
Witam. Poszukuje rozwiązania problemu działania ZBrusha, otóż program już przy 2kk poly wyświetla mi max 10-15 fps przy manipulacji modelem, a wszelakie działania pędzli są opóźnione o jakąś sekundę, a procesor zaczyna pracować na 98% zużycia. Pracuje na: radeon 6770 phenom ii x 4 965 3,40GHz 8gb ramu plyta z asrocka rozdzielczosc ekranu HD Dodam, iż komputer jest po formacie, pobrałem najnowsze sterowniki pod kartę graficzną.
-
Miałem podobny problem i mi pomogło podczas zapisu zmiana z use system gamma na overide jeżeli dobrze pamiętam. Przepraszam jeżeli coś przekręciłem ale nie mam dostępu do Maxa teraz.
-
Poprzednio były chyba 4h, ale mogę się mylić i może się zmieniać to.
- 10 replies
-
Dwutygodniowy Speedsculpting #44: Zając kontra kurczak
FUNKYszou replied to Vega's topic in Speedsculpting
trzeba dobrać tylko temat... zrobić plansze i czekać na pracę. -
Dwutygodniowy Speedsculpting #44: Zając kontra kurczak
FUNKYszou replied to Vega's topic in Speedsculpting
rice ma rację, dużo milej byłoby gdyby sam sculpt trwał tydzień. Moja propozycja to kreskówkowa postać. -
Dwutygodniowy Speedsculpting #44: Zając kontra kurczak
FUNKYszou replied to Vega's topic in Speedsculpting
Sam bardzo chętnie wziął bym udział, ponieważ raczkuje z ZBrushem i na pewno przyłączyłbym się do zabawy, można by było spróbować zrobić nowy temat i pociągnąć to do przodu... -
Spróbuj może zamienić vraylight na dome i zmień intensywność światła i obszar gdzie ono się rozchodzi, wiem też że można w samym materiale ustawić parametry tak aby lekko się świecił tylko to chyba nie będzie pasować
-
skalpel3d tu wrzucam render z ustawieniami które mi przestawiłeś: dla mnie wydaje się, że coś jest nie halo...
-
Chodzi Ci o np. "losowe" rozmieszczenie... Dobrze kiedy tylko się da będę używał języka ojczystego, choć wydaje mi się, że to aż tak nikogo nie zabolało.
-
To będzie chyba najlepszym rozwiązaniem. Dzięki!
-
ze scattera korzystałem tylko, że on mi nie umożliwia raczej właściwie takiego stosu z obiektów, chyba iż moje myśli są błędne. chodzi dokładnie o rozmieszczenie kostek lodu rozsypanych w stos i wsadzona w nie butelki.