Jump to content

FUNKYszou

Members
  • Content Count

    187
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

25 Excellent

About FUNKYszou

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/27/1995
  1. Cześć! (Gamedev) Jeśli lubisz to co robisz, chcesz nabrać doświadczenia i robić rzeczy, które Cię rozwinął to mam przyjemność zaprosić Cię do naszego zespołu. Jesteśmy już trzyosobową ekipą: grafik 3d i dwóch programistów, która uczy się z pasji do tworzenia gier komputerowych. Potrzebujemy jeszcze : -grafika 2D (koncept artysta) -animatora -grafika 3D My zapewnimy miłą atmosferę, możliwość pierwszego kroku do stania się profesjonalistą i bycie częścią- kto wie- czegoś wielkiego:) Oczekujemy chęci do nauki i rozwoju swego rzemiosła. Jeśli jesteś zainteresowany i ciekawy naszego pomysłu, proszę o kontakt na pv. Pozdrawiam!
  2. Malowanko w Zetce, pierwszy raz taką postać malowałem, jak i samą rzeźbę mężczyzny po raz pierwszy wykonywałem http://i.imgur.com/q5Qa8SQ.jpg http://i.imgur.com/tfBnSH6.jpg
  3. Witam! Postanowiłem założyć teczkę poświęconą moim rzeźbom w ZBrushu. Robię właśnie żołnierza, skończyłem rzeźbić ciało, teraz będę robił ubranko.
  4. Owszem przy 2 milionach active points. Problem rozwiązał się po 3 reinstalacji systemu. A nadal nie wiem co było tego przyczyną.
  5. Witam. Poszukuje rozwiązania problemu działania ZBrusha, otóż program już przy 2kk poly wyświetla mi max 10-15 fps przy manipulacji modelem, a wszelakie działania pędzli są opóźnione o jakąś sekundę, a procesor zaczyna pracować na 98% zużycia. Pracuje na: radeon 6770 phenom ii x 4 965 3,40GHz 8gb ramu plyta z asrocka rozdzielczosc ekranu HD Dodam, iż komputer jest po formacie, pobrałem najnowsze sterowniki pod kartę graficzną.
  6. Miałem podobny problem i mi pomogło podczas zapisu zmiana z use system gamma na overide jeżeli dobrze pamiętam. Przepraszam jeżeli coś przekręciłem ale nie mam dostępu do Maxa teraz.
  7. Poprzednio były chyba 4h, ale mogę się mylić i może się zmieniać to.
  8. trzeba dobrać tylko temat... zrobić plansze i czekać na pracę.
  9. rice ma rację, dużo milej byłoby gdyby sam sculpt trwał tydzień. Moja propozycja to kreskówkowa postać.
  10. Sam bardzo chętnie wziął bym udział, ponieważ raczkuje z ZBrushem i na pewno przyłączyłbym się do zabawy, można by było spróbować zrobić nowy temat i pociągnąć to do przodu...
  11. Spróbuj może zamienić vraylight na dome i zmień intensywność światła i obszar gdzie ono się rozchodzi, wiem też że można w samym materiale ustawić parametry tak aby lekko się świecił tylko to chyba nie będzie pasować
  12. skalpel3d tu wrzucam render z ustawieniami które mi przestawiłeś: dla mnie wydaje się, że coś jest nie halo...
  13. Chodzi Ci o np. "losowe" rozmieszczenie... Dobrze kiedy tylko się da będę używał języka ojczystego, choć wydaje mi się, że to aż tak nikogo nie zabolało.
  14. To będzie chyba najlepszym rozwiązaniem. Dzięki!
  15. ze scattera korzystałem tylko, że on mi nie umożliwia raczej właściwie takiego stosu z obiektów, chyba iż moje myśli są błędne. chodzi dokładnie o rozmieszczenie kostek lodu rozsypanych w stos i wsadzona w nie butelki.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy