Jump to content

Reynevan

Members
  • Content Count

    693
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

231 Excellent

About Reynevan

  • Rank
    Member
  1. Uuu, do projektowania samochodów to chyba potrzebna jest ciężka artyleria. Na twoim miejscu zainteresowałbym się nurbsami, opartymi na krzywych Beziera, który zajmował się... projektowaniem samochodów ;)
  2. Według mnie lepiej zacząć od czegoś łatwiejszego. Sam robiłem samochód jako jeden z pierwszych modeli i innym odradzam. Możesz też iść w zaparte i klepać szroty ze stodoły jak kolega Akierek: http://max3d.pl/forum/threads/97018-Teczka-3D-Samochody?highlight=akierek, może za dziesiątym siatka już wyjdzie równa.
  3. łoo panie, lepiej porzuć ten samochód, szkoda czasu. Spróbuj coś prostszego wymodelować. Ten "podgląd" to wyrenderowany model razem z materiałem. Poczytaj o renderowaniu.
  4. Dzięki za odpowiedź. Chciałbym zrobić to ze względu na szkołę, myślałem o studiach drugiego stopnia za granicą. Z tego co piszesz wystarczy nauka samemu, biorę się do roboty ;)
  5. Cześć, Czy ktoś z forumowiczów robił kurs TOEFL lub IELTS i mógłby cokolwiek napisać, polecić jakąś metodę nauki/kurs online? W necie niby jest trochę informacji, ale zawsze lepiej zapytać kogoś z branży ;)
  6. Jak do army to najlepiej kurs razem z modelem lowpoly i teksturowaniem. Ten od latotuts odradzam. W tym byś sie nauczył podstaw https://creative.pluralsight.com/tutorial/1203-Introduction-to-Modeling-for-Games-in-3ds-Max
  7. Reynevan

    studia

    Śmiechłem mocno xD Myślę, że ta uczelnia w żadne sposób nie pomoże zdobyć pracy miłej, lekkiej i przyjemnej.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy