FUNKYszou Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 Witam, znacie jakiś sposób aby w sposób randomowy rozmieścić powiedzmy boxy na plejnie z uwzględnieniem kolizji we wszystkich trzech osiach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
skalpel3d Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 (edited) scatter , multiscatter, vrayscatter z czego pierwszy jest dostępny w maxie w compound objects, pozostałe to pluginy odpłatne możesz jeszcze skorzystać z darmowego advanced paintera http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/advanced-painter Edited June 13, 2013 by skalpel3d Link to comment Share on other sites More sharing options...
FUNKYszou Posted June 13, 2013 Author Share Posted June 13, 2013 ze scattera korzystałem tylko, że on mi nie umożliwia raczej właściwie takiego stosu z obiektów, chyba iż moje myśli są błędne. chodzi dokładnie o rozmieszczenie kostek lodu rozsypanych w stos i wsadzona w nie butelki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacekszy0 Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 A massFx albo reactor ? można spróbować jakąś uproszczoną symulację trzasnąć i wpadną ci kostki losowo Link to comment Share on other sites More sharing options...
FUNKYszou Posted June 13, 2013 Author Share Posted June 13, 2013 To będzie chyba najlepszym rozwiązaniem. Dzięki! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelkos Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 jacekszy0 dobrze radzi, zrobisz to szybko MassFX'em. A tak odbiegajac od tematu to nie ma juz polskiego odpowiednika "randomowe" ? Ja rozumiem ze w tym zawodzie trzeba adopotowac wiele angielskiego slownictwa ale bez przesady... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FUNKYszou Posted June 13, 2013 Author Share Posted June 13, 2013 Chodzi Ci o np. "losowe" rozmieszczenie... Dobrze kiedy tylko się da będę używał języka ojczystego, choć wydaje mi się, że to aż tak nikogo nie zabolało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now