Jump to content

Pawelkos

Members
  • Content Count

    1,939
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Pawelkos last won the day on April 19 2016

Pawelkos had the most liked content!

Community Reputation

277 Excellent

About Pawelkos

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    UK

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. fajna scenka, zapowiada sie ciekawie. Propsy wygladaja super. Czego uzywasz przy ich kreacji? Z uwag na tym etapie to moze tyle ze te flagi za mocno nasycone, dosc wala po oczach 🙂
  2. Swietny model, kawal dobrej modelarskiej roboty. Masz jakis konkretny tutorial odnosnie modelowania w blenderze z ktorego sie uczyles?
  3. Moze po prostu jestes ch...owy w Houdinim a blendrze juz nie 😜
  4. swietna robota, jedynie moze bym ublocil troche opony bo caly motocykl dosc sfatygowany a opony wygladaja jakby jezdzil tylko po asfalcie. Szczegolnie ze opony wygladaja raczej na mocno off-roadowe 😉 I szader przedniego swiatla wyglada jakos dziwnie, a tak poza tym to sztosik 😄
  5. Bylo juz o tym glosno, zeby odznaczyc opcje automatycznego odnawiania bo jest ona zaznaczona domyslnie i cena odnowienia jest wyzsza. Takze w sumie to nie news co nie zmienia faktu ze Autode$k probuje naciagac na kase jak sie da 😕
  6. Pawelkos

    Wandering Knight

    Piekny wykon. Jaki zestaw softow byl uzyty?
  7. To samo pomyslalem ze w sumie to drobiazgi w porownaniu co inne softy zwykle dostaja jako update. A tymczasem na forach ludzie pieja z zachwytu jaki to niezajbisty update. Chociaz musze przyznac ze to chyba jeden z lepszych jaki max otrzymal w ostatnim czasie i stad ta ekscytacja. Miejmy nadzieje ze to poczatek lepszego dla 3ds max 😁
  8. Nom teraz juz ma, albo raczej dopiero ma 😅
  9. Pawelkos

    2sidedMTL

    Wyglada na to ze twoje swiatlo jest za malo intensywne. Na renderze bez plane ledwo oswietla podloze. Musisz zwiekszyc moc swiatla, albo kolor w slocie translucency dla 2sidmtl zamienic na bardziej bialy
  10. Nie wiem czy nie za pozno na odpowiedz ale: 1. Tak jest taka mozliwosc. Zanznaczas splaj, wchodzisz w jego edycje wybierasz opcje calego splajna, a nastepnie masz narzedzie "Outline" i tam sobie ustawiasz jak daleko ma byc odsuniety splajn 2. Jest, jesli prawy klawiszem kliniesz na ikonke przyciagania u gory na toolbarze, to pojawi ci sie okienko z opcjami do czego ma byc przyciagany kursor
  11. Swietne to wszystko, az gniecie jajka:D. Ten slinik to na "zywicznej" drukarce drukowane? Mozesz podac model?
  12. Model super i tekturki tez, ale ja podbonie jak @KLICEK , popracowal bym nad shaderem metalu, szczegolnie tego na lufie
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy