Jump to content

Recommended Posts

Hej. 

Motocykl nad którym pracuje w wolnych chwilach - 3d model inspirowany grą Days gone.

Głównym założeniem projektu jest wykorzystanie programów w których wcześniej nie pracowałem, pomijając 3d studio max

 

Model: 3d max

 

tekstury: Substance painter

tkaniny - Marvelous Designer 

 

rendering - Maya / Arnold.

Obecnie jestem na etapie poznawania Mayki - Tworzę enviro oraz poprawiam niektóre materiały tekstury.


Wstępny render 

120362458_4709984622360164_6596425210105642843_n.jpg

Więcej prac na:

https://www.instagram.com/blackbird.vfx/

 

  • Like 10
Link to comment
Share on other sites

swietna robota, jedynie moze bym ublocil troche opony bo caly motocykl dosc sfatygowany a opony wygladaja jakby jezdzil tylko po asfalcie. Szczegolnie ze opony wygladaja raczej na mocno off-roadowe 😉 I szader przedniego swiatla wyglada jakos dziwnie, a tak poza tym to sztosik 😄

 

Link to comment
Share on other sites

Ł qrde ale duzo roboty ze tez ci sie chcialo xD
Tak obstrachujac. Jakom motocyklista balbym sie jecahc bo zlamie sie przod no i zawias nie bedzei pracował. Lagi maja za małą srednice rura wchodzi w rure jest teleskopem. Dolna czesc lagów powinna byc grubsza. Gorna zreszta tez. Tylko dolna grubsza od dolnej.

Edited by Sebazx6r
Link to comment
Share on other sites

W dniu 7.10.2020 o 11:05, Sebazx6r napisał:

Ł qrde ale duzo roboty ze tez ci sie chcialo xD
Tak obstrachujac. Jakom motocyklista balbym sie jecahc bo zlamie sie przod no i zawias nie bedzei pracował. Lagi maja za małą srednice rura wchodzi w rure jest teleskopem. Dolna czesc lagów powinna byc grubsza. Gorna zreszta tez. Tylko dolna grubsza od dolnej.

Dzięki za uwagi po przejrzeniu referek zmieniłem trochę przednie koło. Działem dalej :)

139045634_846311609247971_5923737744515107689_n.jpg

140439959_690477298303968_7367571298351198145_n.jpg

  • Like 3
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 7.10.2020 o 10:39, Pawelkos napisał:

swietna robota, jedynie moze bym ublocil troche opony bo caly motocykl dosc sfatygowany a opony wygladaja jakby jezdzil tylko po asfalcie. Szczegolnie ze opony wygladaja raczej na mocno off-roadowe 😉 I szader przedniego swiatla wyglada jakos dziwnie, a tak poza tym to sztosik 😄

 

Dzięki światła też już zmieniłem - zostało otoczenie i wtedy zobaczę jak bardzo zabrudzić opony itp. 

138068545_788245065109411_4297164696246099573_n.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, ArnoldSzczesliwy napisał:

super robota, z ciekawości jak długo go już skubiesz ? 

hej.w sumie to długo pewnie z 7 miechów bedzie teraz robie nowy model łazika zapraszam na istagram tam wrzucam wiecej etapów prac.

długość  to kwestia 2 spraw: 

1) edukacja mayki i substance - 1 rzecz robię 10 razy na różne sposoby - lub też rozwiązuje problemy które sam sobie stwarzam :)

arnold to dla mnie czarna magia długo też w Substance testowałem jakieś wizualne rozwiązania / szukanie efektu Wow.:)

2) Jest to projekt po pracy czasem się chciało czasem nie - czasem był zastój z konceptem i odkładałem na półkę robiłem coś innego.

sam model powstał szybko bo w maxie którego znam a reszta to wiesz... więcej zabawy i poszukiwania niż realnego projektowania

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy