Skocz do zawartości

Houdini 18.5


Destroyer

Rekomendowane odpowiedzi

  • KLICEK featured this temat

To chyba jakaś technologia obcych.. Ciekawe czy umiał bym zrobić coś poza instalacją..

W czym to jest renderowane? W Houdini COre?

 

A te clothy... MD może się schować i nie wychodzić przez kilka następnych lat..

 

Chyba znowu ściągnę PLE, nagram odpalę i wyłączę 😉

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swoją drogą ciekawa sprawa.. ale np.. moje projekty z Blendera.. np dostają dużo więcej likeów.. niż moje projekty z Houdiniego.. tzn jest tak 50/50... trzy pracki z Houdini + Clarisse.. miały ponad tysiąc wyświetleń etc... Natomiast Blenderowe projekty mają poniżej tysiaka... Ale teraz niedawno w ciągu 2 tygodni wrzuciłem nowy projekt czysto z Houdiniego który pod względem technicznego skomplikowania był jednym z najbardziej skomplikowanych... i dostał najbardziej zawansowany breakdown jaki zrobiłem.. no i efekt jest taki że ma mniej lików... niż dwie animacje które zrobiłem na kolanie swojego czasu w blenderze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sugerowałbym się specjalnie lajkami jako wyznacznikiem czy praca jest dobra czy nie... To już chyba kwestia odbiorców- za tą samą pracę w jednej grupie dostałem 37 lajków, w drugiej 340 mimo zbliżonej ilości członków 😮 W zasadzie tak samo sprawa się ma z np. artstation- kompletna loteria czy ktoś zauważy Twoją pracę czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma się czemu dziwić bledner ma nieporównywalnie większe grono użytkowników które jest też bardziej aktywne w social mediach, jak niedawno byłem gościnnie w Krakowskiej akademii filmowej to jedna osoba i to jeszcze kobieta na planie sobie coś w blednerku renderowała w międzyczasie, przy rozmowie z ludźmi z reżyserii to też blender padał od nich kilka razy tak jakby grafika 3D = blender 🙂 Aż vfx supervisor się zdenerwował i powiedział bledner, maya jeden uj program do 3d ogólnie 🙂 Ale mają tam macki w pracowni więc wiadomo, że nie 3ds max 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie co.. nie no to nawet nie chodzi o skilla.. tylko po prostu.. Blender pozwala na szybsze iteracje. Wczoraj w nocy stwierdziłem że sobie wyrenderuje Koło które wymodelowałem.. i siedziałem nad tym z 4H + Render Man.. i no jako tako wyszedł mi nawet fajny render... Po czym stwierdziłem że teraz spróbuje  w Blenderze.. i dosłownie.. w 18 minut zrobiłem fajne ujęcie ( a tam tylko stilla) z mega fajnymi refleksami i wzsystkim dużo fajniejszym materiałem etc... Więc po prostu... o ile Houdini jest super... do robienia skomplikowanych spraw. gdzie coś względem czegoś ma się dziać czy skomplikowanych FX'ów... Tak w Łapaniu fajnegoo moodu fajnego oświetlenia jest tragedią...

niby nowy system LOP ma to zmienić i jest dużo usprawnień ale jeszcze tego nie testowałem.

Edytowane przez Maciek Jutrzenka
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności