Jump to content

Maciek Jutrzenka

Members
  • Content Count

    1,789
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Maciek Jutrzenka last won the day on September 25 2019

Maciek Jutrzenka had the most liked content!

Community Reputation

722 Excellent

2 Followers

About Maciek Jutrzenka

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Maciek Jutrzenka

    Licencja

    blender + lux render
  2. xD No przy pierwszym nodevember miałem takie.. dobra miej wiecej kumam i jeszcze ogarniam.. ale przy tegorocznym to mam takie.. welp.. to powinno być na rozmowie o prace jako TD.. od shaderów
  3. Ja mama kupiony dysk który podłączam raz na jakiś czas.. i przerzucam na niego istotne projekty. i potem dysk ten ląduje w bezpieczne miejsce. Najbardziej istotne projekty jakie zrobiłem trzymam w chmurze. u appla.
  4. owszem w houdinim dłużej się cos ustawia.. ale jest dużo łatwiej to art directować no i zrobisz raz... i potem już zajmuje to kilka sekund. zrobisz typ eksplozji.. zapisujesz sobie ją jako nowego toola... i pajdu.. potem jest tylko.. dobra to dajcie tą i ta eksplozje tu i tam.. i gotowe..
  5. Szymczak skubaniem ma do tego dostęp 😄 i mówi że zajebiste!
  6. nowy layout na mega plus teraz jak sobie już właczyłem spowerotem 😄 dark mode to jestem happy 😄
  7. ja wlasnie myslalem tez ze cos sie popsuło albo awaria serwera ino ten biały tragedia.. troche... dajcie spowrotem czarny 😄 albo chociaż opcje na niego. albo taki szarawy motyw... w odcieniach starego deviant art 😄
  8. Renderujesz na windowsie? 🙂 to współczuje bo Windows nie ogarnia 64 threadrippera 🙂 trzeba jakieś pathe instalować ale to i tak słabo daje.
  9. cycles 1-2 minuty GTX 1070 w laptopie z i7 7700HQ. bez denoisingu bo jednak takie szczotkowane aluminium w denoisie ginie troche
  10. wiecie co.. nie no to nawet nie chodzi o skilla.. tylko po prostu.. Blender pozwala na szybsze iteracje. Wczoraj w nocy stwierdziłem że sobie wyrenderuje Koło które wymodelowałem.. i siedziałem nad tym z 4H + Render Man.. i no jako tako wyszedł mi nawet fajny render... Po czym stwierdziłem że teraz spróbuje w Blenderze.. i dosłownie.. w 18 minut zrobiłem fajne ujęcie ( a tam tylko stilla) z mega fajnymi refleksami i wzsystkim dużo fajniejszym materiałem etc... Więc po prostu... o ile Houdini jest super... do robienia skomplikowanych spraw. gdzie coś względem czegoś ma się dziać czy skomplikowanych FX'ów... Tak w Łapaniu fajnegoo moodu fajnego oświetlenia jest tragedią... niby nowy system LOP ma to zmienić i jest dużo usprawnień ale jeszcze tego nie testowałem. CAM1 0001-0120.mp4
  11. w ogóle ile kroć muszę korzystać z czegoś innego niż Cycles do renderingu.. np Renderman.. albo 3delight... czy cokolwiek co ma te ubershadery.. to dostaje szewskiej pasji.. wszystko tam jest tak kosmicznie spartolone.. i nie wiem jak ludzie mogą tego korzystać.. zamiast wszystko oprzeć na vectorach i floatach to tam są jakieś ich własne sockety które jak nie przewidzieli że chcesz coś zrobić to nie zrobisz.. masakra.
  12. ja nie mówię że maya zła mówie tylko że raczej nie dostanie tego szybko.. bo tam są inne priorytety 😄 to miałem na mysli. Co do samego Blendera.. program jak program.. wszystko ma swoje plusy i minusy. Ale jest jeden ficzer który sprawia że dla mnie Blender jest 10 lat przed wszystkimi. Mianowicie Viewport połaczony z IPR'aem i jak dobrze to działa.. ile kroć muszę coś wyrenderować w Houdinim to łapie się za głowę jak tragicznie to działa. Ludzie tego nie czują np aż tak bardzo bo zazwyczaj pracuja na 2 monitorach.. i wtedy to aż tak tragicznie nie wypada.. ale jak się pracuje na laptopie czy 1 monitorze.. to przepaść jest kosmiczna. no ale blender za to possysa w wielu innych aspektach więc no niemożna mieć wszystkiego..
  13. no takie nowinki techniczne to wiadomo że w blenderze będą najszybciej poza houdinim.. Maya to pewnie za 2-3 lata xD jak któreś studio udostępni swój kod xD
  14. swoją drogą ciekawa sprawa.. ale np.. moje projekty z Blendera.. np dostają dużo więcej likeów.. niż moje projekty z Houdiniego.. tzn jest tak 50/50... trzy pracki z Houdini + Clarisse.. miały ponad tysiąc wyświetleń etc... Natomiast Blenderowe projekty mają poniżej tysiaka... Ale teraz niedawno w ciągu 2 tygodni wrzuciłem nowy projekt czysto z Houdiniego który pod względem technicznego skomplikowania był jednym z najbardziej skomplikowanych... i dostał najbardziej zawansowany breakdown jaki zrobiłem.. no i efekt jest taki że ma mniej lików... niż dwie animacje które zrobiłem na kolanie swojego czasu w blenderze.
  15. spoko nie martwcie się xD ludzie którzy ogarniają Houdiniego przez kilka lat.. po wydaniu nowej wersji czuja sie tak samo xD
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy