Jump to content

Maciek Jutrzenka

Members
  • Content Count

    1,545
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Maciek Jutrzenka last won the day on July 31

Maciek Jutrzenka had the most liked content!

Community Reputation

598 Excellent

About Maciek Jutrzenka

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. jeśli chodzi o outliner to tu jest track dla niego. https://developer.blender.org/T68338
  2. intelowy denoiser powinien być w dzisiejszym albo jutrzejszym nocnym buildzie.
  3. chwila ale ja czegoś nie łapię xD chcesz mieć Ngona bo łatwiej ci UV układać? i tłumaczysz to tym że dopasowywujesz uv do istniejacej grafikia nie na odwrót? Ja nie wiem jak wyglądają narzędzia do uv w cinemie... ale w blenderze.. to jest idiotycznie proste dopasować uv do wczytanej grafiki... i nie ma znaczenia czy to jest ngon czy 1000 vertexów.
  4. co do tego triczku z depthem.. można to rozwinąć bardziej splitując scenę na np 3 warstwy. i wtedy nawet mega agresywny pan nie powoduje artefaktów. bo masz wyrenderowane jedno za druim.
  5. siła jest spoko jedyny problem że pracowałeś na sRGB i przez to jest cyba clpniety biały na 1.0/256 jakbyś np pracował na ACES/Filmic czy jakimś tonemappingowym lucie... to wtedy możesz bez obawy o przepalenie kontrolować lampy... bo to automatycznie wszystko kompresuje.
  6. convertujesz na ngona. jeżeli ngon zatyka dziury to knifem go rozcinasz w kilku miejscach (K) i potem zaznaczasz calosc wciskasz ( i ) masz w ten sposob support loopa zaznaczasz wszystko i potem ctrl - i triangulate.
  7. stary workflow.. jak mówie ficzerowo 2.8 to głównie lepszy outliner, zarządzanie projektem, wydajność, i viewport i cleanup interfaceu.... Natomiast dopiero teraz zaczeły się serio duże projekty jak np tottalny rewrite narzędzi do sculptingu.
  8. ten biały highlight trochę biję w oczy w sumie.. robiłeś w sRGB?
  9. moja pierwsza myśl to było Dziadek 3D wrócił :D xD fajne ale tak jak olaf mówi..
  10. xD dla wielu osób.. to jest szok że możesz mieć edga wyciągniętego albo punkt... albo że możesz kasować primitiwy edge i punkty nie zależnie i mieć np otwartą bryłę. Czarna magia.. dla dużej grupy użytkowników xD wiesz jak dla nich takie sprawy są nowością to ja się nie dziwie że jak oni wcześniej odpalali Blendera to byli zgubieni xD A tak mówiąc serio.. no Blender przez to że ma teraz silnik realtime...to mega dużo contentu się pojawia.. przez to zauwarzyłem... ilość animacji czy renderów just for fun jest gigantyczna. przez EEVEE.... bo ludzie są ci sami. tylko że teraz mogą prezentować ten shit światu... rozmawiałem ostatnio właśnie z jednym typkiem o tym.. bo jeśli chodzi o ficzery to blender 2.8 praktycznie nic nie wnosi tak nadobrą sprawę poza niektórymi usprawnieniami.. Głównie to jest nowy viewport.. i wydajność całości.
  11. niby fix ale to raptem 0.5/1.0M poly.. 😕 a tnie jak cholera nawet z poprawką
  12. troche potaniości ta produkcja przynajmniej takie mam wrażenie jak oglądam.. widać gdzie było sporo cięć budrzetowych. widać netflix ostatnio ostrożnie ze wszystkim
  13. 90% narzekania na flip normals jest na zasadzie wolałbym żeby hotkey był ctrl 1 a nie ctrl 2... bo tak było w mayce.. xD no bitch plz... to se zmień ten hotkey na maykowy... cały topic jak czytam to mam wrażenie że jest pisany przez 5 letnie dzieci.
  14. odnośnie auta w realu: widziałem dokładnie w takiej specyfikacji tylko aperte.. według mnie samo auto wygląda mega słabo w tym lakierze... plastikowe lakiery mu nie leżą... potem jakiś czas później miałem widzieć w takim srebnym metalicznym odcieniu no wyglądał przekozacko... czarny lakier taki jak np ma powerslidelover czy jest na tym renderze według mnie strasznie zabija wygląd tego auta... i sculpture body... Co do pracy: Co do samego renderu no jest mega chociaż mam wrażenie że GI jakoś słabo wypda jakby płasko? nie wiem dlaczego.. ten czarny marmu jakoś jakby w ogóle nie łapał światła czy co. jakoś tak za mdle nie wiem. coś mi nie siedzi ze światłem. ale scenka mega!
  15. Blenderowa key mapa jest bardzo łatwa do zapamiętania bo jest stworzona logistycznie według nazw danych tooli czyli np Grab to jest G.. rotate to jest R.. scale to jest S... i tak jest ze wszystkim... bevel to jest B... etc etc..
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy