Jump to content

Maciek Jutrzenka

Members
  • Content Count

    1,732
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Maciek Jutrzenka last won the day on September 25

Maciek Jutrzenka had the most liked content!

Community Reputation

706 Excellent

2 Followers

About Maciek Jutrzenka

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. randomowy selekt + hideing i wygromujesz.. ale no zgadzam sie ze blenderowy system włosów jest mega słaby. i wymaga totalnego refactorka 🙂
  2. te włosy co podlinkowałeś to akurat doysyć proste do ogarniecia.. ale tak Czesanie i cały system hair w blendku wymaga totalnego rewrita... hyba będzie proceduralny z tego co pamietam.
  3. https://www.artstation.com/artwork/YaRxJX mózg rozjebany ten pikatchu jest tak dobry render zrobiony w 2.79
  4. Maciek Jutrzenka

    magazine_2a.jpg

    ta tekstura na która niby symlujuje papier/krede etc.. to totanie nietrafiony temat.. w szczegolności że reszta jest turbo czysta.. materiały na macbooko pro też mega odstają.. drewno na plus. Co do corvetty... niektóre rendery mają ładne kadry.. ale generalnie to oświetlenie mogło by być lepsze według mnie.
  5. to już dawno było w Houdinim... a to w blenderze działa prze genialnie... bo masz VSE + oddzielny kompozytor do każdej sceny.. Ja to najbardziej jestem zainteresowany.. jak wygląda rendering z wykorzystaniem USD.. czy jest dobry referencing i czy geo jest streamowane i czy można dzięki temu instancjować jak w clarisse... czy katanie.
  6. ja to chyba dopiero za 2 tygodnie bede miał czas żeby zainstalować nawet :X
  7. ale przecież layout forum się nie zmienił ;x
  8. hmm ciekawe stwierdzenie mi tam solidnych podstaw nie brakuje bardziej mi brakuje stabilności teraz i wydajności.. bo toole to są i nie mam jakoś tak wrażenia że czegoś mi serio brakuje. jak wleci ten nowy system do dymu i fluidów to będzie spoczko.. ale no wydajność wydajność wydajność to podstawa i stabilność a teraz z tym mega mega słabo.
  9. natomiast inna sprawa z tego co wiem to shotgun jest na pytongu 2... a blender na pytongu 3... i to np było problemem dla niektorych osob
  10. narazie to problemem jest ilość bugów.. bo otwartych tasków z bugiem jest 3200 since day 1 2.8 natomiast od wydania 2.81 otwartych bugów jest 100 i ton sie dzisiaj zastnawiał czy do końca roku nie fixować po prostu tylko bugów. Co do tych standardów... no ton ma niby przejśc się po dużych studiach które używają blendera i popytać czego oni chcą.. Problem w tym że ja mam wrażenie że "industry" nie wie czego chce.. wszyscy robią co im wygodnie.
  11. z tym całym VFX pipeline to jest śmieszna sprawa.. dzisiaj na czacie blenderowym.. była o tym dyskusja... Tak to wszyscy narzekają klepią wodę menty smenty... jak jest task ankieta na ten temat co ma być suportowane jakie wersje etc.. nobody gives a fuck... a potem lamenty że eeeee no a ja chciałem pytonga 2 a nie 3.. i inne biadolenie... a dolane oliwa do tego że studia se wybrały Centa jako tego fajnego linuxa który stoi w miejscu. przez 10 lat więc w sumie spoko.. ale wszyscy narzekaja że wszystko jest turbo stare i że trzeba pisać specialne workflowy żeby coś działało na cencie.. Dla mnie komedia straszna z tym wszystkim.
  12. no ja własnie zrezygnowałem z windowsa.. bo budze się rano.. odpalam kompa był jakiś update.. i nagle houdini niedziała i 4H siedzę z suportem żeby rozwiązać dlaczego nagle Houdini mi niedziała...kiedy wczoraj.. działał... dlatego się głównie przesiadłem. A potem z biegiem czasu po prostu dużo bardziej polubiłem.. prostote tego systemu.
  13. nowe TR jest 2 razy szybszy od starego 2990WX w blenderze, co tu się odwaliło.
  14. # ten moment kiedy wysłałeś linusowi super wyselekcjowany chip który jest o 10% lepszy niż normalny konsumencki na półkach.. i potem w benchmarkach wypada lepiej niż nowa generacja ale zapomniałeś o tym xD
  15. Miałem dokładnie tak samo! wszyscy psioczyli na 8 a potem na 10.. a ja ją broniłem z początku było mega super... aż w końcu zaczeły się dziwne jazdy... po updejtach.. już pomijam fakt słabe zarządznie tymi updejtami.. i mimo że nawet jak ustawiłeś że raz na miesiąc np 2'ego to itak robiły się np 15'stego.. straciłem dużo renderingu przez to... ale no do przebolenia.... natomiast fakt który mnie denerował to to że po tych updejtach a ostatnio było ich naprawdę dużo i często... po prostu przestawały mi działać aplikacje.. a to Houdini miał jakieś jazdy.. a to clarisse... a to Blender... po prostu już miałem tego dosyć.. i zainstalowałem linuxa... i od tej pory.. raz że wszystko chodzi dużo dużo lepiej to jeszcze... mam zero problemów... updejty są wtedy kiedy chce.. i po nich wszystko dalej działa... Ustawiłem system raz i teraz wszysko działa... ostatnio musiałem zrobić coś w fusion 360.. czyli windows do tego mam lapka.. no i boże.. najpierw czekałem 40 minut aż zainstaluje jakieś aktualizacje nie można było tego pominąć (na linuxie nie zainstaluje do póki się nie zgodzę)... a potem cały laptop chodził jak kupa przez następne 30-40 minut bo system cośna dysku rzeźbił szukał malware czy skanowanie robił przez co laptek był nie do użytkowania... I wtedy do mnie dotarło jak wielka przepaść jest między windowsem a linuxem.. jeśli chodzi o bez problemową pracę... Ściągniecie pliku z maila + export go z fusion i wrzucenie na sieciowy dysk zajeło mi 2H z czego 90% tego czasu. windows coś robił co uniemozliwiało mi pracę..... Linuxa mam od początku 2019 roku.. na razie zero problemów. wiadomo że wszystko zależy od pipelineu.. ale np mój cały pipeline od startu do końca opiera się na softach na linuxa.. Blender, Houdini, Clarisse, Nuke czy Fusion to wszystko jest na linuxa. i działa lepiej.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy