Jump to content

Maciek Jutrzenka

Members
  • Content Count

    1,773
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Maciek Jutrzenka last won the day on September 25 2019

Maciek Jutrzenka had the most liked content!

Community Reputation

717 Excellent

2 Followers

About Maciek Jutrzenka

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak więc jest to już chyba 4 ty mój duży projekt w Houdinim gdzie staram się zrobić coś niestandardowego od czapy.. tym czasem stwierdziłem że zrobie futro.. które zamiast krzywych będzie miało mechaniczne hydrauliczne ramiona. dorzucam kilka stillów polecam wejść na artstation bo tam srogi breakdown zrobiłem 😄 testowałem też 3delighta nowego i jestem miło zaskoczony czas do pierwszego pixela naprawdę gniecie... a usługa chmury wbudowana w sam silnik sprawia że renderowanie duzych projektów to bezproblemowa sprawa. https://www.artstation.com/artwork/OoDqAw
  2. lol... w każdym większym studiu.. tak jest.. więc to żaden przykład. co więcej.. w wiekszych studiach.. programy DCC nawet nie przypominają tych które są w obiegu publicznym. np DNENG i ich clarisse niczym nie przypomina officialnego.
  3. Ja bym brał Laptopa z ryzenem 4800H albo tego z 16 corowym ryzenem jeśli twój workflow opiera się na CPU... a jesli na GPU to bym brał jakiegoś laptopa z RTX 2080 lub 2070.. i Blender&Cycles. żadnych lapków z procesorami intela.
  4. no jak zawsze pozamiatane aż prosi się jakaś fajna animacja
  5. Ale ja nie chwale się innym jaki to production ready softem jestem.. jak tylko dochodzi do jakiejkolwiek dyskusji 😄 jako Argument ostatniej deski xD nie no cała sytuacja dobra komedia ale to norma w autodesku.
  6. "production ready soft" nie no jebne ze śmiechu hahahhhah
  7. trochę offtop ale własnie mi smigneło na FB... koleś zrobił w sumie fajnego shota! w blendku ofc. xD
  8. po prostu wpisz 50mm 😛 możezs też robić wszelkie działania matematyczne typu np 100cm/5 i wtedy ci automatycznie wpisze 20cm 🙂
  9. wstawiasz boxa. i wpisujesz 😄 tylko potem sobie daj ctrl+a i apply scale
  10. A jednak to że coś się da.. A "Nadaje" to dwie zupełnie inne sprawy.. Sam osobiście znam 3 studia które siedzą tylko dla tego na maxie że.. zadużo napisali sobie programów do niego i teraz jakby mieli to wyrzucić do kosza.. i zapłacić za nowe programy i ewnetualnie robić nowe skrypty etc.. to by to kosztowało turbo dużo i trochę się boja tego ryzyka chociaż widzą przepaść... po za tym to też jest głupie gadanie że X studio używa 3dsmaxa. Co jest bzdurą oni używają praktycznie wszystkiego co jest na rynku... FX'y w Houdinim.. modelowanie np w Maxie.. animacja w Mayce... a scena jest składana w clarisse lub katanie...
  11. cokolwiek przeniesli z XSI zrobili to nie udolnie i niedziała..
  12. XSI.. było ponadczasowe.. totalnie nie rozumiem dlaczego zabili ten program.. był lata świetlne przed archaiczna majka.. godny konkurent.. Houdiniego.
  13. bo wymaga tego VFX reference Platform 🙂
  14. Dla przykładu dosłownie ze zlecenia z dziś..Pracuje nad animacją obecnie jest już 25 róznych ujęć gdzie każde ujęcie to 200-400 klatek. No w prawie każdym ujęciu jest, Hero asset.. tej firmy.. no i już w sumie całośc została zmontowana z muzyką.. i tak dalej... i właśnie weszły poprawki... jednak do tego hero assetu.. no i w normalnym workflowu to ludzie by się załamali... a w moim wypadku... otwieram.. projekt (ten który ma 25 róznych ujęć) tam też jest scena.. pod nazwą hero asset.. wprowadzam poprawki tzn w tym wypadku to było po prostu zaimportowanie nowego CAD'a i po prostu po klikniecu na stary obiekt.. w zakładce vertexy wybrałem te vertexy z nowego.. CAD'a.... zapisuje ten plik... wysyłam plik na farmę... tzn czytaj Virtualkę na azure.. gdzie mam dużo GPU... odpalam jedną linijkę CMD.. czyli wyrenderuj ten co generlanie wygląda... ./blender -b /path -a i idę spać i rano mam wszystkie ujęcia... wyrenderowane wyexportowane do poszczególnych plików H265... ściągam to... podmieniam w bibliotece od resolve... i w resolve klikam render i gotowe. Z Wad Blendera które dalej sa ostro spartolone.. to sposób w jaki działa ctrl-z bo działa tak że tak jakbyś wczytał na nowo plik... po prostu refreshuje wszystko... pracują nad tym żeby wczytywał tylko to co ostatnio było zmieniane... no i dokładnie z tego samego powodu... edytowanie jakiś srogich highpoly.. z duża selekcją.. jest też problematyczne bo własnie z tego samego powodu blender wolno chodzi bo odświerza wszystkie obiekty... zamiast tylko tego jednego.. to taki jeden wspólny bottle neck blendera na dzień dzisiejszy.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy