Jump to content

RaVirr

Members
  • Content Count

    2,340
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

RaVirr last won the day on November 15

RaVirr had the most liked content!

Community Reputation

605 Excellent

1 Follower

About RaVirr

City (optional)

  • Miasto
    Węgorzewo/Czerwony dwór

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. RaVirr

    Waa65PiotrJamroz.jpg

    Dosłownie usłyszałem jak dziewczyna mówi "E TERAZ PATRZ"
  2. Możliwe 😄 Ale prostując, nie miałem póki co kolejnych crashy 😮
  3. Od czasu do czasu potrafi crashować, ale jest konkretny skok wydajności w porównaniu do poprzedniej wersji
  4. Najpiękniejszy czas na naukę rysunku, a w gruncie rzeczy czegokolwiek o/
  5. suacie, bo ciężko mi się doczytać- licencja dla firm to 1700$ na rok i to jest jasne, ale ta personalna to 1 time fee czy 39$ co miesiąc? EDIT Dobra, już doczytałem gdzieś zewnętrznie, że to miesięcznie 😮
  6. eee bez cloth brusha do mojego domu nie weeejdzie
  7. Dokładnie tak jak napisał @EthicallyChallenged. możesz też się posiłkować sprawdzonymi kadrami w podobie do tego: Jeśli chodzi o technikalia i samego Blendera: 1. Doradziłbym wrzucenie boxa z materiałem principled volume- jak dobrze pomanewrujesz to uzyskasz fajną perspektywę powietrzną. 2. Zmieszałbym co najmniej dwa materiały, które zależne by były od displacement mappingu lub color rampy (albo obu)- w ten sposób możesz zrobić fajną różnorodność i model będzie taki bardziej "żywy". 3. Przy ustalaniu światła rzuciłbym mocniejszy promyk na to, czym chcesz zainteresować widza- pewnie w tym przypadku paszcza :D Fajna może być mieszanka oświetlenia sceny blenderowym Nishita Sky na niskiej wartości i dodaniu światła Sun z dużym rozmiarem tarczy (dla miękkich cieni)- dorzucając nad stworem paręnaście zwykłych boxów możesz uzyskać fajne cienie bez konieczności bawienia się w proceduralne chmury 4. Jak już wybierzesz ten najważniejszy element stwora to dopracuj go na cacy, a pozostałą, mniej lub prawie niewidoczną część trochę odpuść- np. detal nie będzie Ci potrzebny na dalszej części "ogona" więc szkoda na niego dupogodzin ;)
  8. Tam w pakiecie są jakieś textury czy za bazę oddzielnie się płaci? Bo już nie pamiętam :O
  9. Nie chce Cię jakoś stresować, ale poprzednia wersja bardziej mi leży. 😛 Przede wszystkim dużo lepsza poza. Co do fantazyjnych stworzeń to ciężko mi się wypowiadać bo jestem cieniutki w tym temacie, ale chyba @thirdeye dał taką fajną radę odnośnie projektowania- najpierw należy poznać rzeczywistą anatomię, a dopiero później wymyślać coś własnego. Dorzucając elementy typu skrzydła musisz przekonać widownię, że ma to prawo "działać" i że w ogóle ma sens- wiesz, ścięgna, mięśnie itd. Na pierwszy rzut oka widać, że Twój wilczek by nawet nie poszybował i te skrzydła raczej byłyby kompletnie zbędne 😉 Nie bierz tego mocno do siebie, sam rozdaję wiele rad i wskazówek, których w procesie twórczym zapominam stosować..ale no taki urok, pracujmy, a będziemy lepsi \o/
  10. Jeśli chodzi o paintera- mam to samo. Byłem odpalony na kupno, włączyłem triala, posiedziałem kilka dni i zapał do wydawania kasy kompletnie wyparował.
  11. Dorzucam dwie kolejne grafiki 🙂
  12. Przesz od razu widać, że tak............
  13. Jeżus, jeśli to będzie choć w 3/4 tak dobre jak pokazują trailery to pożegnam się ze światem na 2 tygodnie 😮 Szkoda, że na starcie nie będzie multi 😐
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy