Jump to content

RaVirr

Members
  • Content Count

    2,241
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

RaVirr last won the day on September 14

RaVirr had the most liked content!

Community Reputation

409 Excellent

6 Followers

About RaVirr

City (optional)

  • Miasto
    Węgorzewo/Czerwony dwór

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dziena za info, ależ ja lubię tam kupować 😮 i co najważniejsze, nigdy nie żałowałem wydanych tam pieniędzy 😮
  2. No i przy takich proporcjach mógłby upaść i sobie głupi ryj rozwalić 😮
  3. potwierdzam, nie ładuje się 😮
  4. Dodaję szybki dizajn kostiumu I GRZIBY
  5. Sorka za mazanie po Twojej pracy (jak zwykle za szybko i trochę przesadziłem z niektórymi rzeczami), ale tak szybciej pokażę o co mi chodzi: - przede wszystkim, rozdziel plany- im dalej od oka kamery tym mniejsze powinny być kontrasty, trochę jak za mgłą, - dodaj takie tekstury do obiektów by wyglądały na to, co mają przedstawiać- na przykład góry wyglądają jakby były zbudowane z kamyka i psują skalę, - zdecyduj się jakie to ma być otoczenie (tego już nie dałem rady przemalować)- na razie masz górę gęsto porośniętą trawą, a tuż obok drugą, kompletnie łysą skalistą górę- to się mocno gryzie. Odsyłam do tego starego, ale bardzo prawdziwego posta w mojej teczce: - zapanuj nad kolorami, teraz masz sporą dyskotekę - spróbuj określić konkretnie porę dnia- wygląda jak wschód/zachód słońca, ale mimo wszystko jest za jasno
  6. Z pewnością bardzo słabym elementem jest roślinność- widać powtarzalność modeli, które są nieciekawe. Niestety zacząłbym budować scenę od nowa...ale po kolei. 1. Pomysł na kadr już masz, to dobry początek. Model samochodu też w tym przypadku będzie kompletnie wystarczający jeśli chodzi o detal. 2. Teren- stwórz rzeczywistą makietę 3d terenu, dostosuj jego kształt do swojego kadru, jednocześnie zrób to w skali by można było poczuć przestrzeń. W tej chwili wygląda to jakbyś umieścił wszystko na małej scenie w teatrze i dokleił na ścianach fototapetę. Perspektywa powietrzna potrafi zdziałać cuda. 3. Dodanie fajnych elementów jak roślinność, kamienie, drzewa, woda itd- skoro ma to być ozdoba obrazka to (niestety) musisz poświęcić zdecydowanie więcej czasu na modele i textury. U Ciebie ten element jest naprawdę nieciekawy. Powinieneś zadbać o prawidłowy kolor, chociaż minimalną transparentność i różnorodność. Tutaj jest mocno tekturowo. 4. Oświetlenie- nie wiem jak to możliwe, ale wygląda tak jakby były 3 różne źródła światła. Musisz się na coś zdecydować- teraz wszystko jest zdecydowanie zbyt płaskie 5. Po ogarnięciu powyższych- dodajesz fajerwerki (małe muszki, krople deszczu, cokolwiek co sobie wymarzysz 🙂 ). 6. Ostatnim elementem jest obróbka renderu w programie graficznym- dostosowanie kontrastów, kolorów itd. Pamiętaj, że obróbką nie zakryjesz słabego obrazka.
  7. Jbc skleciłem szybciutki workflow z tej ilustracji, może się komuś przyda 😮
  8. Dobra, to już chyba 4 podejście do tego tematu konkursowego. Swoją drogą- postanowiłem przeczytać raz jeszcze regulamin i okazało się, że właściwie trzeba mieć nie tyle pomysł na rysunek, a na grę :O
  9. Dupka na brodzie- +20 do męskości 😄
  10. Jak już wspomniałem, słodko 😄
  11. To pierwsze (do mieszania materiałów) już wyszło?
  12. Ej patrzcie jak wszedł po 8 latach bez słowa 😄 Szkoda, że cała reszta teczki wygasła. Niemniej jednak witamy ponownie! Co do ostatnich- fajnie by było gdybyś je trochę wykończył, dłużej nad nimi popracował 🙂
  13. Pierwsze zderzenie ze skanowaniem 3d, czuję dobrze 😮 Cały murek-skan Roślinność- grasswald, Kamyk pod roślinnością- model Tło- HDRI gównianej jakości przykryte fancy rozmyciem xD
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy