Jump to content

RaVirr

Members
  • Posts

    3,703
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    115

RaVirr last won the day on April 6

RaVirr had the most liked content!

2 Followers

City (optional)

  • Miasto
    Węgorzewo/Czerwony dwór

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

RaVirr's Achievements

Veteran

Veteran (13/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • One Year In Rare
  • One Month Later

Recent Badges

3.4k

Reputation

  1. Sprawdziłem ten nowy czat bo potrzebuję pomocy przy jednej rzeczy. Faktycznie pisze i rozpisuje lepiej niż ten poprzedni- co prawda skończyło się "darmo" zanim rozwiązałem problem (z 10 wiadomości) i byłem zmuszony kontynuować z wersją 3.5- i tutaj, mam wrażenie, że przestał rozumieć najprostsze komendy, ucina odpowiedzi i wygląda tak, jakby grubo cofnął się w rozwoju..
  2. albo były tak marudne, wymagające i zmieniające zdanie, że wychodziło jak wychodziło 😄
  3. Dziękuwa 🙂 @Nezumi jednostrzałowiec bez większych rozkmin. Jedyna historia stojąca za tym obrazkiem to próba oganięcia shaderów by ludziki w oddali nie wyglądały jak rozmazane laleczki barbie 😄
  4. Jak masz jakieś linki ze skanami z licką CC0 to ja chętnie przygarnę- niestety giga część modeli ma bardzo niejasne zasady ich wykorzystania 😐
  5. Łapaj 😄 https://threedscans.com/
  6. Świątynia (i ogólnie spora część architektury) wzięta ze strony ze skanami CC0, ale przerobiona i częściowo photobashowana więc może dlatego nie poznajesz 😄
  7. Test pozowania (i trochę kompozycji), co najmniej jedna poza będzie do wymiany. Jeszcze brakuje szmat i głównego bohatera. Zastanawiam się też nad całkowitą wymianą otoczenia, światło też w sumie placeholder:
  8. To jest character creator + blender standardowo 😄 Sam w sobie model jest tylko testem- strasznie mnie mierziło, że postacie z CC wyglądają plastikowo/cartoonowo jeśli chodzi o shadery. Kombinowałem przez dłuższy czas i w sumie uważam, że efekt już jest całkiem spoko. Raczej pierdolety ogarnę w postprocesie- docelowo myślę, że takich bab będzie z 15 sztuk jako "atakujące" więc trzeba to będzie choć trochę zróżnicować. Zobaczymy czy kąkuter wytrzyma wizję 🙂
  9. Testowy render mordki postaci, jeśli uda mi się dociągnąć ilustrację to ona, z koleżankami, będzie pełzać:
  10. Co najmniej jedna, ta podana przez Adka, jest super elegancka 🙂
  11. To robił mój znajomy, działa super, tak jak na filmiku 🙂 Dla jasności- to jest addon do półautoretopologii meshy z marvelousa, bazuje na geonodach. Co do retopoflow jeszcze to faktycznie, przypomniało mi się, że mi się trochę wysypywał i widzę po komentarzach, że powyżej 20k poly w docelowym meshu robi się niestabilny.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy