Jump to content

rallyman

Members
  • Content Count

    437
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

rallyman last won the day on November 24 2011

rallyman had the most liked content!

Community Reputation

60 Excellent

About rallyman

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Kraków/Tarnów
  1. Gratulacje! Świetna praca, był pomysł, jest klimat i wykonanie na poziomie. Jeszcze większy plus za wykonanie w "wolnych chwilach" ;) Kierowcy brakuje trochę detalu a jest stosunkowo dobrze widoczny. Nie rozumiem tez dlaczego w lewym lusterku odbija się niebo w zimnych kolorach ;) W HQ widać jeszcze poszarpane krawędzie w przepaleniach. Ale te detale to już lekkie czepialstwo ;) Jeszcze raz gratuluję ukończenia pracy i wyniku :)
  2. Jest to głupie pytanie ale zaryzykuję odpowiedź :P jeżeli zaczynasz naukę/pracę w wyżej wymienionych programach i będziesz tworzył sceny zgodnie z logiką, nie zaśmiecał ich niepotrzebnie obiektami które na renderz mają 5 pix a w scenie 500k poly, nie miał otwartych wszystkich możliwych programów jednocześnie itd to przez najbliższy czas nie potrzebujesz 64gb. Wręcz powiedziałbym że na początku mniejsza ilość pamięci wymusi na tobie pilnowanie porządku a to zaowocuje później. ;)
  3. Nie ma takiego modelu jak 5960k, a serie X nigdy nie były na tyle wydajniejsze żeby się opłacało je kupować bo zazwyczaj są dwa razy droższe. 3 lata temu (jak ten czas szybko leci :/) składałem kompa -> http://max3d.pl/forum/threads/82657-Zestaw-do-10k?p=1100844&viewfull=1#post1100844 i gdybym miał teraz coś skladać to wziąłbym podobny zestaw, a akurat na takim siedzę w pracy: 4930K, 64GB ramu, gtx970, ssd + dobre chłodzienie i porządna obudowa. Jak taki zestaw wykorzystasz do modelowania i PSa to będzie dobrze. Wszystko co kupisz ponad będzie wywalonymi pieniędzmi w błoto, ale to tylko moja opinia :) Jeśli nie zamierzasz krecić procka to lepiej kup dobry cooler, noctue albo dark rock pro. Ten który podałeś to taki półśrodek. Coolery ramu które podałeś chyba już nie są dostępne nowe? Nigdy nie miałem dodatkowego chłodzenia na pamięciach, nie odczułem dyskomfortu przez to, dodatkowe wentylatory w obudowie widocznie wystarczały. Sądząc po twoich wpisach na forum dopiero zaczynasz przygodę z grafiką, piszesz tylko o modelowaniu i teksturowaniu więc nie wykorzystasz nawet 4930k, te programy w trakcie pracy nie obciążają aż tak procesora dopóki nie wejdziesz w rendering albo compo. Polecałbym dobrze się zastanowić na zakupem, jeżeli teraz wydasz tyle kasy na sprzęt którego potencjału nie wykorzystasz przez najbliższe dwa lata to będzie to ogromna strata pieniędzy. Lepiej zainwestujesz jak część tych pieniędzy przeznaczysz na kursy, Digital Tutors/Lynda/Gnomon, albo odłożysz i dołożysz do konkretnej maszyny za dwa lata kiedy będziesz wiedział w którą stronę iść i czego Ci brakuje. pozdrawiam, rallyman
  4. brawo, szkoda że nie w kinie ale stream dał rade ;)
  5. Moim zdaniem przeciętna praca. Nie można co prawda porównać z jakimś oryginałem jeżeli chodzi o butelkę, ale model krzywy, lewa strona bardziej ale prawa też, wnęki na etykietę nie trzymają płynnej linii. Jeżeli chodzi o shader to tak jak olaf wspomniał, za mocno się to świeci. Nakrętka wygląda słabo, jak aluminiowa. Oświetlenie słabe :/ pierwszy shot najlepiej wygląda, ale wszędzie przepalasz nakrętkę, bardzo duży kontrast na niej jest, od totalnie białego przepalenia do bardzo ciemnego koloru. 3 duże płaskie światła dają Ci płaskie odbicia, 3 ujęcie prawa strona cała szara jednolita, nawet faktura się zlała. Źródło światła z za kamery to tez nie najlepszy pomysł, zwłaszcza takie mocne. Odbicia ogólnie twarde i raczej przypadkowe, krawędzie modelu zlewają się miejscami z tłem. Nie jestem tak samo przekonany co do 100% odbicia w podłodze, chyba niepotrzebnie odbiera uwagę. Wbrew pozorom nie jest to łatwe zadanie, bo to przecież tylko plastikowa butelka a nie samochód, zegarek itd. Wartko było pomyśleć też nad jakąś niestandardową ogniskową, byłoby ciekawej, bardziej dynamicznie, a tak mamy tylko właśnie plastikową butelkę. Zrób drugie podejście, trzymam kciuki ;)
  6. Ostatnio jakieś hasło padło ale bez odzewu albo przeoczyłem :P może tym razem się uda. Ja się wybieram na 95%.
  7. a będzie after party ? bo jak nie to nie idę ;)
  8. łohohohohooooo.... z grubej rury, gratuluje talentu :) jeśli chodzi o prace to kotecek i ten szybki szkic wyglądają blado przy reszcie dopieszczonych rzeczy czekam na więcej dobrego ;) pozdrawiam
  9. W graph edytorze nie ma w edit - generate, a w curve editorze owszem wypala, tyle że camera shake nie zwraca krzywych ani żadnych kluczy transformacji które generuje, gdyby tam były nie byłoby tego wątku ;)
  10. Witam, Mam pytanie, czy jest opcja zapisania transformacji z camera shake noda albo zrobienia loopa? Chciałem zrobić prostą, zapętloną animację 2d obiektu, idealnie sprawdził się do tego CameraShake ale nie doszukałem się jak go zaloopwoać. Poradziłem sobie trackując camera shake i edytując curvesy ale chciałbym wiedzieć czy jest jakaś bardziej automatyczna opcja. pozdrawiam
  11. jak wyżej, kibicuję! Organizatorzy jeśli liczą na większą frekwencję powinni ttaaddkkaa brać do jury ;)
  12. Mogłeś się bardziej postarać przy modelu, skorupa krzywa, w koło każdego otworu wentylacyjnego są błędy. Sam render i prezentacja bardzo przeciętna, czarne płaskie tło nie było najlepszym rozwiązaniem, godzina zabawy w PS i byłoby duuużo lepiej bo shadery wyglądają przyzwoicie, do tego pół godziny na poprawę błędów w modelu i masz fajną prace do folio.
  13. Gratulacje, bardzo fajny projekt, widać progres, nareszcie nie mam wrażenia że ma założone 40 calowe koła, no może trochę :P trochę ponarzekam przy renderach, studio nie zawsze się sprawdza, w jednych kadrach jest fajnie ale inne shoty są niedopracowane. Widać to doskonale na pierwszych renderach, pierwsze zaciemnione płaskie felgi, a na drugim shocie już ładnie oświetlone, ale mniej więcej w tym samym miejscu odbijają się softboxy więc świecone hdrką bez zmian. Szkoda. Przede wszystkim nie pokazywałbym tak słabych renderów jak te z zegarami, okropne ziarno. Kolejna sprawa na, pierwsze białe ujęcie - i wszystkie szyby "wybite", nie ma ich. To samo dzieje się na wielu ujęciach, masz czasami tylko miękkie światło na nich które wygląda kiepsko. Brakuje też trochę tylnego światła rysującego. Jeśli się powtarzam to sory ale nie miałem czasu czytać wszystkiego :) PS. Zamiast nad tym czy praca będzie na froncie to się lepiej skup żeby nie robić literówek we własnym nazwisku bo chyba nazywasz się Czyżewski ;) i popracowałbyś nad jakimś fajnym podpisem bo ta poszarpana czcionka troche psuje estetykę pracy. EDIT: Dyfuzor mogłeś też jakoś wydobyć bo pusto wygląda pozdrawiam, rallyman
  14. Ogólnie świetna praca, postać pierwszoplanowa bez zarzutów, światło, shadery, detal 5* ale niestety po przyglądnięciu się perspektywa i skala reszty się rozjechała, może w filmie nie byłoby to widoczne tak bardzo, ale to nie jest film tak czy inaczej słowa uznanie, pozdrawiam i życzę powodzenia w konkursie :) PS. jak wyżej, chętnie oglądnę MOfa ;)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy