Jump to content

tomerk

Members
  • Content Count

    196
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

110 Excellent

About tomerk

  • Rank
    Member
  • Birthday 04/17/1971

City (optional)

  • Miasto
    Białystok

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. tomerk

    Wizualizacja produktu - butelka whiskey

    Witam. Oto mój najnowszy projekt. Wizualizacja produktu - butelki whiskey. Modelowane i UV - Modo 13. Matriały, scena, rendering w Octane Render + Cinema 4D. Więcej obrazków na moim portfolio www.behance.net/tomerk
  2. A dziękuję Michalo. Problem jest taki, ze tak naprawdę to są trzy różne czaski gdzie robaki zaczynają rosnąć w różnych miejscach. Chicałem połączyć to w jakiś ciały filmik - no i niestety trochę to widać. :( Wie wiem czy da się to jakość obejść, a bawić się dłużej tym tematem i tak nie mogę … czas wracać do przyziemnych tematów.
  3. A dzięki. Motion designerzy z c4D bardzo często to robią … więc i ja próbuję :-)
  4. CZeść Benton. To nie to że nie lubię renderignu z modo renderera. On po prostu jest za wolny. Żeby zredukować szum trzeba się sporo naczekać. Ja kupiłem sobie Octane Render do Modo i okazało się że jest o niebo szybszy niż Modo natywny renderer, no i moim zdaniem łatwiejszy do opanowania. W związku z tym, że chcę teraz zająć się bardziej animacjami to kupiłem C4d bo do animacji to modo się średnio jednak nadaje, mimo wielu wysiłków ze strony The foundry. W Ciniemie jest świetny system "takes" czyli kolejnych ujęć, który pozawala zapisać przeróżne zmiany w scenie w sensowny sposób i potem je po kolei wyrenderować. Co więcej - działa to z każdym renderem zewnętrznym ( ja używam C4d+Octane) i podczas gdy obraz się renderuje, możesz pracować nad inną sceną w c4D. To bardzo zwiększa produktywność.O i tyle. :-)
  5. I oto moi drodzy … animacja wzrostu czaszki... Podstawowy model czaszki był wymodelowany z Zbrush+Modo. Potem podłączyłem ją do Houdniego aby stworzyć symulację w wzrostu na jej powierzchni. Zasymulowane "druty" wyeksportowałem do C4D i tam pobawiłem się już w rendering. Silnik renderujący to Octane 4.0 z włączoną opcją Denosingu Ai. Więcej informacji na moim portfolio www.behance.net/tomerk A tu video.
  6. Super. Cieszę się, że chociaż Tobie podoba się modo 12.2. Ja tam jestem na 902 i nie wiem czy przesiądę się na 12. Ja kupiłem sobie C4D i teraz się jej uczę. Bo jednak w animacji i renderingu jest zdecydowanie lepsza niż modo.
  7. Dziękuję Blinq. Trudy ten Houdini, i w sumie większość jego opcji to dla mnie czarna magia... ale i tak będę się uczył :-)
  8. Bardzo fajna postać i świetne oświetlenie. Brawo!
  9. Hej Benton. Bardzo fajny model i render! Gratulacje! Dawno mnie tu nie było i widzę że nie próżnowałeś w modo!
  10. Bardzo Ładnie, a jaki soft i czasy renderów? No i na jakim sprzęcie jeśli można zapytać ?
  11. Tak działa teraz w Octane całkiem dobrze, co prawda żeby całkowicie się go pozbyć trzeba i tak trochę dłużej renderować. Ale działa naprawdę fajnie - co prawda kiedy masz głęboki DOF w scenie - to trochę jeszcze się myli, ale już na akceptowalnym poziomie. Potem pewnie będzie jeszcze lepszy, bo rendrowałem w C4D + Octane 4.0 RC7, a to jeszcze nie dokończy produkt. Cały czas go poprawiają.
  12. Dzięki Michalo. Animacja wzrostu tej struktury jest super - wstępną wersje już wyrenderowałem. Teraz muszę popracować nad przejazdami kamery itp. żeby było ciekawie.... a potem render w 4K. i pochwalę się nią na forum. Pozdrawiam.
  13. Dzikie pat3D. W sumie to mi nie szkoda kasy na ten cały soft. W końcu się sporo nauczyłem przy tym projekcie... a czy w blendku możesz to zrobić .. nie wiem. W houdinim nie jest to 1 klikniecie - bo trzeba sobie symulację ustawić, zakodować i już. Owszem potem jak masz ją zrobioną to można podłączyć dowolny model i bawić się dalej podobnym efektami. Zaczekam aż ty zrobisz coś fajnego symulacjami w blendku . :-) Pozdrawiam.
  14. Hej. Oto rezultat moich pierwszych kroków w Houdinim. Dekoracyjna czaszka z "drutów" przypominających koralowca mózgowego. Podstawowy model czaszki był wymodelowany z Zbrush+Modo. Potem podłączyłem ją do Houdniego aby stworzyć symulację w wzrostu na jej powierzchni. Zasymulowane "druty" wyeksportowałem do C4D i tam pobawiłem się już w rendering. Silnik renderujący to Octane 4.0 z włączoną opcją Denosingu Ai. Więcej obrazków + zrzuty siatek możecie zobaczyć na moim portfolio tutaj->https://www.behance.net/tomerk
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy