Jump to content

szczuro

Members
  • Content Count

    1,166
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

szczuro last won the day on June 29 2014

szczuro had the most liked content!

Community Reputation

581 Excellent

1 Follower

About szczuro

  • Rank
    fanboj miksera
  • Birthday May 18

City (optional)

  • Miasto
    Bydgoszcz
  1. tu nie ma nic do polecania, to zależy od tego co robisz. hardsurface czyli jakieś czesci mechaniczne (robota, koparkę etc) materiał nie może się odginać wyginać i musi mieć odpowiednie złącza. Jeśli robisz organic czyli człowieka, zwierzątko jakiś gumowy przegub to możesz malować wagi by materiał odginała się w różny sposób w zależności od dwóch kości. no i zapomniałem jeszcze o technice z jest pomocne gdy malowanie wag nie wystarczy
  2. jesli to hardsurface to na poziomie designu, jeśli organic to weight paint, no i możesz też poustawiać jakieś limit rotation w IK lub prosty constrain.
  3. na moje to jest normalne monitor ci nie wyrabia ;)[ATTACH=CONFIG]105093[/ATTACH] postprocesing -> dither
  4. zauważ że glass to nie transparent i "zakrzywia" to co jest za nim
  5. musz zmienić branch na release 2.0, ale pobranie z niego bezposrednio z jakiegoś powodu nie działa, wiec trzeba wejsc w ostatni commit na branchu aktualnie ten https://github.com/CGCookie/retopoflow/tree/8eb84de8ab5b43ad3726e06bd11acf9f3442f466
  6. mi także za to jak pobrałem ostatni commit z brancha 2.0 jest ok
  7. masz tam przynajmniej jednen odatkowy loop, czarny "kwadracik" środka face jest na edgu
  8. szczuro

    Pęknięte lustro

    nie bawiłem się tym jeszcze ale fracture modifier wyglada obiecująco http://graphicall.org/1148
  9. groh: Blenrig a nie blender Boris: wyglada na to, że autor porzucił lub zapomniał o projekcie wraz z ostatnim updatem, bo ostatni commit jest w dniu updatu 28 czerwiec 2016 choć może nie bo w kwietniu tego roku pisał:
  10. wow da sie ;) i dlatego blender rządzi, tylko nie łapie sie za widget
  11. Ta dyskusja przypomina mi się jak za czasów b2.4x ludzie mówili "po co komu n-gony" :) Twórcy blendera nie są nieomylni i nie dogodzą każdemu, po to są właśnie addony, skróty itp aby każdy zrobił sobie z blendera maszynkę pod siebie. Jak gigant chce mieć inaczej niż wszyscy, to pomóżcie mu, podajcie alternatywę, ale nie wmawiajcie że chce czegoś innego. A Toole typu sticky keys są fajne i jest ich mało w blendku, z chęcią bym przygarnął shift extrude (dobrych tooli nigdy za wiele) ale chyba sam blenderowy widget nie ma możliwości przesuwania w płaszczyźnie 2D, no i shift sie przydaje do precyzji.
  12. gigant84: moze to Ci pomoże, osi nie musisz ograniczac xyz, ale srodkowym myszki imo jest szybciej ale shift extrude to nie jest, menusy tez można ogarnąc skrótami np usuwasz verta x-> 1 (pierwszy z listy) albo x->v (podkreslona literka vertices)
  13. menusy mozna pochować, odznaczanie bylo pod A :) chyba ze jednego obiektu to shift+prawymyszy, albo b -> shift ramka
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy