Jump to content

pkowal1982

Members
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Excellent

About pkowal1982

  • Rank
    Member
  1. Gra przeleżała sporo czasu w szufladzie ale postanowiłem ja wyjąć, odkurzyć i pokazać szerszej publiczności. Klon Q*berta, niektórzy mogą pamiętać JBirda ze starych PCtów. Linki do pobrania: Android / Linux / Windows.
  2. Odgrzeję kotlet. Miałem trochę czasu i postanowiłem przetestować biblioteki do tworzenia gier na Androida. Wstępnie mój wybór padł na AndEngine. Ostatecznie zdecydowałem się jednak na LibGDX. Kod pisze się bardzo wygodnie, a najwiekszym plusem jest możliwość wygenerowania wersji na PC. Nowa wersja na PC leży tu: http://kompak.pl/pigstores, link do sklepu Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.kompak.pigstores2
  3. Witam Podczas prac nad animacjami wycinankowymi doszedłem do wniosku, że Blender ma braki w dostępnych narzędziach. Postanowiłem stworzyć modyfikator, który ułatwi pracę w takiej technice. Tak powstał modyfikator UV Offset. Projektem udało się zainteresować etatowych programistów Blendera. Dzięki nim, w kilku ostatnich wersjach Blendera dostępna jest lepsza, rozbudowana wersja narzędzia nazwana UV Warp. Chcę zaprezentować , zwłaszcza przy użyciu modyfikatora UV Warp. Kurs adresowany jest do średnio zaawansowanych użytkowników Blendera. Nie jest to wyczerpujące studium tworzenia animacji a jedynie pochylenie nad jednym z aspektów takiego procesu. Miłego oglądania.
  4. Odgrzeję kotleta: http://youtu.be/H76vCd7Id3o
  5. pkowal1982

    Izolacja objektu

    Slash na numerycznej?
  6. Z zyciorysow znanych ludzi bardziej podobalo mi sie to:
  7. pkowal1982

    Deszcz

    Witam Udało mi się skończyć bardzo krótki filmik. Jest to opowieść o dziewczynce w berecie i szkodliwej pogoni za wielką miłością. Mam nadzieje, że tematyka nie jest zbyt poważna. W ramach filmu testowałem kawałek kodu Blendera napisany przeze mnie. Taki wycinankowy ułatwiacz. Miłego oglądania. Wersję polską, angielską i ciekawostki na temat modyfikatora można znaleźć tu.
  8. Udało mi się przepisać modyfikator UV Offset, teraz wspołpracuje z BMesh. Zainteresowanych zapraszam tu. Pojawiły się dwa dodatkowe pola X i Y, które pozwalają na przesuwanie UV bez używania dodatkowego obiektu / kości. Przy okazji w ramach testów modyfikatora powstał krótki filmik.
  9. Dla mnie napisy sa troche za ciemne, zarowno w menu jak i wszelkich podstronach, musze sie mocno wpatrywac. Poza tym wszystko gra.
  10. Zebralem wszelkie informacje o modyfikatorze pod tym adresem: http://kompak.pl/index.php?id=28 Najwazniejsze sa linki do buildow na graphicall i tutorial. @BartekSkorupa bede Cie scigal na priva, patch rowniez jest pod podanym adresem.
  11. Krotki film o tym, ze komunizm jednak zwyciezy. Przeslanie niesympatyczne a filmik sympatyczny. Nie podeszly mi momenty, w ktorych kulki zastygaly. Owszem cofaly sie w przerazeniu ale lepiej by wyszlo gdyby choc odrobine drgaly.
  12. Wrzucilem na forum blendera ale i tu pewnie kogos to zaciekawi. Zdecydowalem sie na napisanie wlasnego modyfikatora glownie do animacji wycinankowej. Mam nadzieje, ze uda sie to wcisnac do oficjalnej wersji. Przyklad dzialania w filmie: Jesli sa jacys koderzy chetni mi pomoc zapraszam. Uwagi potencjalnych uzytkownikow tez mile widziane.
  13. Lewy cycek jakis krzywy, wlosy troche nie pasuja do reszty - nawet tlo ma jakies detale - tylko nie wlosy. Pepek moze bardziej okragly? Ogolnie sympatycznie wyglada.
  14. DOF niepotrzebny i lewy przod lewituje. Puscilbys render w nocy, rano podmienil i byloby idealnie. :) Gratulacje.
  15. Gratulacje ukonczenia projektu! Poplynales troche z dlugoscia ale rozowy licznik nabojow wynagrodzil oczekiwanie na pointe. :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy