Skocz do zawartości

mctomciu

Members
  • Liczba zawartości

    171
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Karczew

mctomciu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Czy da się wyexportować animację np. ruchu do FBX i później ją wczytać do Maxa tak żeby obiekty nie miały kluczy co klatkę tylko tam gdzie ustawiłem w blenderze?
  2. Materialł to zwykły MultiSub z dwoma MltMaterial w różnych kolorach.
  3. Zrobiłem cząsteczki w particle flow. Cząsteczki są Shape Instance plane i circle. Dodałem Material static w PF Source i w opcjach wygląda to tak: https://dl.dropboxusercontent.com/u/690680/particle.jpg Lokalnie wszystko śmiga ale jak wrzucam na farme to wypluwa czasteczki bez koloru. Mił ktoś taki problem kiedyś?
  4. dzięki przydało się :)
  5. Czy możliwe jest malowanie tekstur w blenderze na warstwach?
  6. Chciałbym zmienić kolor defoultowy images który tworze w UV editorze. Za każdym razem muszę go zmieniać na biały bo defoultowo jest czarny. Gdzie to zmienić?
  7. Mam obiekt zanimowany na SimpleDeform - Bend. Czy da się wybejkować z tą animacją?
  8. Wow rzeczywiście to mega proste. Fajnie to rozwiązali. Blender znów mnie mile zaskakuje. Dzięki za odpowiedź :)
  9. Mam animacje kamery po krzywej i chciałbym ją wybejkować. Jak to zrobić?
  10. Mam dwa obiekty które chcę upuścić na ground żeby się odbiły. Oba są aktywne. Chcę aby jeden wystartował pierwszy, odbił się od drugiego i spadł na ziemię pod wpływem grawitacji. Drugi ma wystartować chwilę po tym jak ten pirwszy odbije się od niego i też ma spaść na ground. Jak można przesunąć czas startu symulacji dla poszczególnych obiektów?
  11. Ustawione było, wymieniłem ten nod na identyczny i zadziałało. Może to błąd programu. Dzięki za szybką odpowiedź.
  12. Zrobiłem sobie particle flow - Physx Flow z jedną cząsteczką która się odbija od podłoża. Nie renderuje mi się cień tej cząsteczki. W scenie istnieją też inne elementy które na renderze dają cień. Jak zrobić cień do tej cząsteczki ?
  13. Czy da się otworzyć plik w blenderze z sieci lokalnej bez zmapowania dysków?
  14. Mam obiekt który ma skalę zmienioną. Chciałbym aby miał skalę 1 ale żeby jego rozmiary się nie zmieniły. Jak to zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności