Jump to content

svizze

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About svizze

  • Rank
    Member
  1. Takie szczere pytanie (jeśli macie odwagę się przyznać :P). Ile zarabiacie przy grafice oraz czym tak ogólnie się zajmujecie - czy macie własną działalność, praca na etat, czy coś innego.
  2. Być może też zauważyliście, że od pewnego czasu na forach tematycznych, a zwłaszcza na max3d jest cisza? Kilka postów dziennie, a nawet czasami jeden na kilka dni to ostatnio norma. Fakt, sam nie udzielam się za bardzo, ale nigdy tego zbytnio nie robiłem. Ale śledzę tą stronę prawie od początku jej istnienia. Kiedyś miałem konto, ale nawet loginu nie mogłem sobie przypomnieć. Myślałem może, że ludzie przenieśli się bardziej na grupy FB, ale nie znalazłem żadnej poważnej polskojęzycznej grupy o 3d. Z resztą to samo dzieje się na anglojęzycznych stronach, np. CGSociety.
  3. Wnętrze wykonane po godzinach w wolnym czasie. Wszystkie elementy wymodelowane i otexturowane od podstaw. Soft: 3ds max + V-Ray
  4. 3ds max 9 jest moim zdaniem po prostu za stary na aktualny sprzęt. Ta wersja ma już ponad 12 lat więc może nie korzystać w pełni ze sprzętu który masz. Właściwie to dziwie się, że udało się go uruchomić na Windows 8.1.
  5. svizze

    Tworzenie otoczenie

    Potrzebujesz to pozniej wyeksportowac do 3ds max albo mayi?
  6. Dzięki, w końcu udało się, ale mam teraz kolejny problem. Nie mogę dodać obrazka do profilu (avatar). Zapisałem plik 80x80, gifa (poniżej 8kb), jpg, próbowałem też przez link i wciąż mam "Nie udało się zapisać obrazka".
  7. Kiedyś niby był możliwy hack, który zmieniał GeForce-a w Quadro. Może te nowe sterowniki AMD działają na podobnej zasadzie?
  8. Aktualnie skończyłem pierwszy tom Pana Lodowego Ogrodu.
  9. Jeśli komuś z jakiegoś powodu nie odpowiada nowa kamera w V-Ray 3.6 to może stworzyć stary VRayPhysicalCamera wpisując w listener: vrayCreateVRayPhysicalCamera()
  10. Zauważyłem to w momencie, gdy zaimportowalem model do unreal engine. Sprawdzilem w maxie i faktycznie mial wywrocone normals na zmirrorowanych obiektach. Max ktorego to dotyczy to 2016.
  11. Czy zauważył ktoś, że gdy mamy dwa obiekty i zduplikujemy jeden przez mirror, a póżniej je ze sobą zaatachujemy to jeden z nich ma normals wywrócony na drugą stronę? Czy jest to błąd, czy normalne funkcjonowanie i czy zna ktoś przyczynę takiego zachowania? Z tego co pamiętam to w starszych maxach, a pamiętam jeszcze wersję 9 i 2008, nie było tego problemu.
  12. Mnie się podoba, ale na anatomii to się nie znam. Co do ruchu na forum, to chyba taki ogólny trend, że coraz mniej ludzi na forach. Na cgsociety też jest podobnie. To chyba trochę wina wszystkich sieci społecznościowych typu facebook, insta, itp. i grup na nich. Niby wszystkiego tam pełno, a jak potrzeba znaleźć coś konkretnego to nic nie ma.
  13. svizze

    Funkcja Cut

    Próbowałem właśnie z ciekawości zrobić identycznie jak masz na screenach i nie było takiego problemu. Sprawdź może czy nie masz w tym miejscu jakichś podwójnych linii, albo czy jakieś vertexy nie są jeden na drugim. Możesz też spróbować zaznaczyć wszystkie i dać 'weld' z małą wartością, może jakiś się tam zawieruszył.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy