Posted September 10, 201311 yr Dzien dobry! Zalozylem teczke. Tutaj bede wrzucal wszystkie swoje sculpty ktore jak narazie robie w blenderze, byc moze przesiade sie na cos innego poki co jest jak jest. Jak narazieudalomi sie zrobic kilka sculptow coprawda nie sa to szybkie pracki bo na kazda przynajmniej po kilka dobrych godz plus retopo ale bede wrzucal tutaj wszystko jak narazie mam tyle. Wszelkie komentarze mile widziane.
September 10, 201311 yr great sculpts! i love the interpretation of the "fantasy shaman", i saved the image of that original bust a few weeks ago, since it is an awesome reference indeed! :) i really like the third bust (that vampire creature) and the old monk too. one question: is the sss in the ears of the first one real or a texture fake? (with small veins too) - eitherway, looks good! :)
September 10, 201311 yr Author tr3buh dzieki :) tak indianiec robiony w oparciu o prace o ktorej wspomina Kopfstoff Pierwszy render to Nosferatu wedlug mojego pomyslu. Kolejne prace w oparciu o rozne referki z neta. Kopfstoff Thanks, It is very kind of You. You are right, Indian is based on Fantasy Shaman, I am fan of this work and just did it. All made in blender 2.68 use multiresolution process. Yes it is mix shader (sub/epi-dermal and back scatter). Some textures i draw in blender texture paint (color map, veins)and some in gimp.
September 15, 201311 yr Bardzo przyjemne sculpty. Najbardziej mi się podoba trzeci, świetny render. Polecam trochę bardziej ogarnąć anatomie oczu bo robisz je duże, ja też tak miałem do niedawna. Ludzkie oko to tylko 24 milimetry średnicy. Widzę też że lubisz szpiczaste uszy. ;) Zbieraj kaskę na zbrusha chłopie. Przy takim poziomie potrzebujesz już w pełni profesjonalnego narzędzia które nie będzie cię ograniczać. Jak się przebijesz przez interface to go pokochasz. ;) Blendek oczywiście nadal przyda ci się do finalnego retopo, mapowania i renderu w cyclesie oczywiście. Edited September 15, 201311 yr by Monio
September 25, 201311 yr Jakoś tego szamana wcześniej nie widziałem a jest stanowczo najbrzydszy (znaczy najlepszy) @ Monio. Co to znaczy, że jakiś program jest w pełni profesjonalny. Nie żebym się czepiał Zbrusha, bo jest bez wątpienia najlepszy w te klocki, ale się zastanawiam, czy masz jakąś definicję pełnej profesjonaliści oprogramowania, a może jakieś wyznaczniki, jak to poznać.
September 25, 201311 yr Taki który bez niepotrzebnego napinania się i kombinowania pozwala osiągnąć efekty o jakości produkcyjnej w relatywnie krótkim czasie. Dodatkowo musi obsługiwać popularne standardy żeby dało się przerzucać robotę do innych softów. Polymodeling jest w blendku full pro ale nie sculpt. Blenderowe rzeźbienie ma bardzo słabą wydajność, jakoś 10 razy mniejszą niż zbrusz. ;) Multires działa nieprawidłowo gdy przeskakujesz pomiędzy levelami robiąc poprawki, psuje inne levele co jest niedopuszczalne! Niedopracowany silnik pędzli. Brak podstawowych narzędzi jak rekonstrukcja subdivu, import-eksport vertex coloru przez obj. Nie ma autoretopologi która od niedawna jest standardem. Jedyna rzecz która jest w nim fajna do dynatopo ale z uwagi na brak uv/vertex color i autoretopologii trudno to umieścić w produkcyjnych warunkach. Blenderowy scupt to nadal fajne i mocne narzędzie ale jak ktoś planuje zarabiać kasę swoimi modelami to pewien wybrać zetkę, muda czy 3dcoata. Edited September 25, 201311 yr by Monio
September 28, 201311 yr Author Dzieki Ikkiz, dzieki Monio za porade i cenne wskazowki. Moje pierwsze podejscie do zbrusha i kilka speedow godz na kazdy (polysphere) Edited September 28, 201311 yr by genitalius
December 9, 201311 yr Author witam kilka nowych rzeczy z blenderowego dynatopo pomieszane z multiresolution Edited December 9, 201311 yr by genitalius
December 14, 201311 yr Author jeszcze cos dorzuce, komentarze mile widziane ok 5 h robotka pozdrawiam
January 1, 201411 yr Author taki nowy stworek moze jednak Ktos sie pokusi o jakis komentarz bo nie wiem czy jest sens tu wrzucac kolejne pracki
January 1, 201411 yr Ja proponuję Ci wyjść na chwilę ze swojej comfort zony (mam na myśli główki i popiersia), w której widać, że czujesz się dobrze i spróbować czegoś nowego. Ręka, noga, a może cała postać. Masz bardzo przyjemną w odbiorze stylistykę na tych pracach, szczególnie podoba mi się pierwsza postać z pierwszego postu. Natomiast u brodacza kilka dość istotnych spraw rzuca się w oczy. W przypadku goblinów, troglodytów i tym podobnych luźno sprecyzowanych stworów anatomia nie jest aż tak ważna, ale jeśli sugerujesz postać ludzką poprzez budowę czaszki itd. to pomijanie pozostałych aspektów anatomii mija się z celem i zaburza odbiór. Tym bardziej, że dopracowałeś oczy, nos, postać doczekała się nawet zmarszczek, ale uszy są nie wykończone. I o to właśnie chodzi, postaraj się następnym razem zrobić całą pracę na tym samym etapie wykończenia, czyli jeśli jest forma na oczy, to jest też forma na usta, jeśli jest detal na oczach, to jest też detal na uszach. Zobaczysz o ile bardziej Tobie będą się podobały Twoje własne prace i będziesz miał czytelny obraz tego nad czym należy pracować dalej. Druga sprawa to kaptur czarodzieja, który czyta się jako twardy materiał typu kask czy coś podobnego, a to dlatego, że większość lekkich materiałów typu właśnie kaptury chusty itp. oddziaływują na to co jest pod spodem, czyli na formę i są zależne od grawitacji. Przestudiuj sobie zagadnienie draperii to na pewno pomoże w tej kwestii. Po trzecie broda. W niektórych miejscach wygląda na doklejoną, dlatego bo nie widać źródła, ale tak na prawdę źródło nie musi być widoczne, wystarczy, że zróżnicujesz grubości w miejscach styku z sąsiednimi formami, a problem zniknie. Tak poza tym to napisz jeśli możesz czy chcesz się rozwijać w tym temacie pod kątem późniejszej pracy, czy jest to Twoje hobby, czy tylko chwilowa odskocznia od czegoś innego, dobrze było by wiedzieć, wtedy ludzie mogliby Ci pomóc w bardziej indywidualny sposób. Pozdrawiam
January 3, 201411 yr Author serratus bardzo dziekuej za wyczerpujaca odpowiedz. 3D zajmuje sie czysto hobbystycznie, wogole nie jest to zwiazane z moim profilem dzialania. Tzn jestem ukierunkowany artystycznie ale poruszam sie w nieco innym obszarze i posluguje sie innym medium. 3D jest odskocznia od wszystkiego ale nie ukrywam, ze chcialbym sie tym rowniez zajac pod katem robienia konceptow takich stworow ale nie wiem czy mam predyspozycje i czy jestem dobry nie mam tego jak sprawdzic dlatego tutaj postanowilem powrzucac troche cwiczonek robionych w wolnym czasie. dziekuje za odpowiedz dzieki indian milo slyszec, ze sie podoba od Kogos kto jest uznany w tym temacie dzieki topgunpl bede pracowal dalej pozdrawiam
January 3, 201411 yr ale nie wiem czy mam predyspozycje i czy jestem dobry Wystarczy, że lubisz rzeźbić i chcesz to robić, pozostałe rzeczy się nie liczą i nie słuchaj ludzi, którzy twierdzą, że bez talentu nic nie zdziałasz, bo to wymówka takich co nic nie robili i muszą się jakoś usprawiedliwić, że nic im nie wychodzi. Głowa do góry, ciężko pracuj, a efekty same przyjdą. Pozdrawiam
April 4, 201411 yr Author Dzieki Serratus ledwo sie doszukalem swojej teki. Pare nowych rzeczy, pierwszy z nich ok 4 h, nastepny 2h i 3h. Zbrush/cycles Edited September 28, 20159 yr by genitalius
May 2, 201411 yr Author Mhmm no nic wrzuce jeszcze tylko takie cos ostatnio wydlubalem. Blender/zbrush/keyshot/PS Edited September 28, 20159 yr by genitalius
May 2, 201411 yr Bardzo dobrze ci idzie. Fajnie wygląda ta stylizowana na nieskończoną rzeźbę glowka. Dobra robota
May 2, 201411 yr Świetne prace. W czym renderowane to ostatnie? Czy może to połączenie passów z keyshot/cykles/BPR?
May 2, 201411 yr Author Bardzo dziekuje Panowie :) Natas to jest czysty render wyciagniety z keyshota i lekko poprawiony w postpro, doslownie 15 min roboty. Niestety brakuje na nim kilku map bo program mi skraszowal ze 2 razy wiec nie mialem juz sily zeby sie z tym mocowac. Przesadzilem z czerwonym sss no ale nic nast render mzoe bedzie lepszy dzieki i pozdrawiam
June 5, 201411 yr żebra i szyja trochę nie teges(szyja trochę przypomina pień drzewa z korzeniami:) ), ale tak to zaje, ekspresja twarzy świetna szkoda że część prac z 2 strony nie działa
June 5, 201411 yr Author Dzieki Krzys. hehe noo wyglada jak pien drzewa tak troszke fakt ale nie mialem pomyslu na zrobienie ciala do tej glowy, szukalem jakiegos kompromisu miedzy subtelna sylwetka a czyms skrajnym w obie strony i wyszlo tak sobie. Zebra racja, raczej za mocne mi wyszly. Juz powinny dzialac popszednie linki, reszte musze znalezc . base mesh blenderowy Edited July 3, 20168 yr by genitalius
July 13, 201410 yr Author Dzieki Offlon taki ifrycik jeszcze Edited September 28, 20159 yr by genitalius
July 14, 201410 yr jestem fanem! zacna anatomia, chociaż drażni mnie w ostatnim ten przerysowany mięsień na klatce, szczególnie widoczny przy oświetleniu z góry na pierwszym obrazku, pozdr
July 31, 201410 yr Ifryt pierwsza klasa. Bardzo realistycznie! tylko ten pokrowiec w którym się znajduje nie do końca mi pasuje :D
December 13, 201410 yr Author dzieki Panowie, troszeczke poskulpcilem ostatnio ale to tak niewiele. pozdrawiam [/img] Edited September 28, 20159 yr by genitalius
December 15, 201410 yr Zajrzałem do tego wątku dopiero dzisiaj. Świetnie prace! Ciekawe pomysły i przyjemna plastyczność. Żałuję tylko że spora część prac już znikła z serwerów. Może udałoby Ci się je gdzieś wrzucić na trwałe? Te powyższe (jeśli chodzi o sculpt) to blender czy ZBrush? Pewnie wcześniej bym założył, że ZBrush, ale widząc co potrafisz wyciągnąć z Blendera, to już nie mam tej pewności. I z ciekawości, jeśli to nie tajemnica, czym się zajmujesz skoro to nie jest związane z Twoim "profilem działalności"?
December 15, 201410 yr Author Vaticinator bardzo dziekuje za komentarz i mile slowa. Obrazki z poprzednich stron juz dzialaja :). A nic nie robie ciekawego, szlajam sie troche po swiecie od jednej roboty do drugiej skoncyzlem w tym roku studia jako grafik projektowy. Ostatnie rzeczy robione w zetce, render w cycles Edited December 15, 201410 yr by genitalius
December 19, 201410 yr fajne panie, szczególnie ten na samej górze. Niezłą 'rzeźbiarskość' udało Ci się uzyskać.
December 27, 201410 yr Author Dzieki Krzys jeszcze taki typo, inspirowane pracami Crocketa [/img][/url] Edited September 28, 20159 yr by genitalius
December 27, 201410 yr Świetne te rzeczy. Nie marnuj swojego potencjału, rób pan folio i aplikij do dużych firm.
December 27, 201410 yr Author Dzieki Monio za mile slowa, wlales we mnie sporo motywacji do tego zeby dzialac dalej w tym kierunku. pozdrawiam
January 4, 201510 yr Author dzieki wielkie Norden za mile slowo. Niebawem wrzuce kolejne pracki. pozdrawiam
February 16, 201510 yr Author taki rzezbiarski szkic ok 1mln poly, koncepcja zmieniala sie wiele razy. Zbieram juz na nowego kompa bo moj 6letni lapek juz ledwo zipi Edited July 3, 20168 yr by genitalius
March 7, 201510 yr Author I takie cos jeszcze. Koncept z bani, zmienial sie z 10 razy. Na poczatku mialo byc cos zupelnie innego Edited September 28, 20159 yr by genitalius
March 11, 201510 yr Poprzednia praca strasznie mi się podoba! Kupiłabym sobie taką figurkę dla ozdoby biurka. Tak sobie przeleciałam szybko przez Twoją teczkę i muszę powiedzieć, że podoba mi się kierunek w którym idziesz, na początku to trochę kiczem zalatywało, no ale ostatnie prace już super! :)
April 13, 201510 yr Author dziekuje za poprzednie komentarze. Dawno nic nie wrucalem to cos nowego. pozdrawiam Edited July 3, 20168 yr by genitalius
April 28, 201510 yr Twoje prace się nie wyświetlają poza tą ostatnią, przynajmniej u mnie. Fajny klimat, dodaj troche uszkodzeń albo czegoś żeby rogi nie wyglądały jak wygenerowane.
Create an account or sign in to comment