Jump to content

Vaticinator

Members
  • Content Count

    219
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

139 Excellent

1 Follower

About Vaticinator

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Wrocław
  1. Chodzi o coś takiego? Nie wiem jak w youtube, ale podobnie jest w After Effects.
  2. Piszą, że promocja na Marvelousa ma się utrzymać do 18. lutego. Ktoś wie z czego to wynika? Zapowiadali jakąś nową wersję?
  3. Aaa... tu są wszyscy. Wystarczy zredukować forum do jednego wątku i będzie wrażenie, że się dużo dzieje ;P (ale nie róbcie tak)
  4. Ja mam taki zestaw (bez SLI). Dołożenie drugiej identycznej karty pozwoli Ci przyspieszyć render w zasadzie dwukrotnie. Jest to bardzo opłacalne :) Upewnij się tylko, czy Twoja płyta główna jest w stanie obsłużyć więcej niż jedną kartę.
  5. Proponuję challenge na odwzorowanie w cycles materiału vraya ze sceny ptaszka ;)
  6. Nie wiem jak to technicznie miałoby wyglądać więc w tej kwestii się nie udzielę, ale jak chciałbyś kupić i7-3930K, to mam na sprzedaż. Mógłbym zrobić jakąś promocyjną cenę. Już go raczej nie będę używał.
  7. Dzięki groh. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony TR :)
  8. Zaktualizowałem nasze zestawienie o nowego iMaca PRO (w wersji wypasionej) 18 core i Vega64. Procesor miażdży :) Karta miejscami zaskakująca.
  9. Łatka dla Win 7 już istnieje. Na początku przyszłego tygodnia ma trafić do automatycznych aktualizacji, ale jak ktoś chce sobie ją zainstalować samodzielnie wcześniej, to można ją pobrac ze strony Microsoftu https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=KB4056897
  10. Ja przetestowałem wydajność CPU na renderach w Blenderze pod Win 7, po zainstalowaniu patcha. Nie ma absolutnie żadnej różnicy.
  11. Blender 2.8 Design Document: https://code.blender.org/2017/10/blender-2-8-design-document/
  12. To ja jeszcze przeklejam z Blendernation dość świeży filmik testowy wolumetryki w EEVEE:
  13. [Lekki Offtop] Ja tak z innej beczki. Na blenchmark.com pojawił się w zestawieniu procesor AMD pod nazwa kodową 67ef:cf (to podobno Vega). Wynik jest bardzo zadowalający, bo lepszy niż 1080Ti. Ceny kryptowalut lecą od wczoraj na łeb na szyję, może w końcu ceny kart też wrócą do stanu sprzed kilku miesięcy.
  14. Wydaje mi się, że animacje blendshape'ów trzeba oskryptować, bo działają niezależnie od akcji szkieletu (chociaż chciałbym się mylić). Możesz pobierać informację, która akcja jest akurat odgrywana i ustawiać wartości blendshapów w zależności od np. AnimationState.normalizedTime. Poniżej napisałem prosty przykład. Dla akcji o nazwie "Armature|ArmatureAction" pierwszy blendShape będzie wzrastał wprost proporcjonalnie do postępu animacji tej akcji (to można łatwo rozwinąć). Każda akcja powinna mieć osobnego case'a. W przypadku odgrywania kilku akcji na raz, trzeba będzie interpolować wartości dla blendshape'ów (to jest wersja uproszczona). using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine; public class testMonioBlend : MonoBehaviour { // skrypt przypisany do nadrzędnego obiektu, który ma komponent "Animation" private Animation anim; private GameObject mesh; private SkinnedMeshRenderer meshRenderer; private Mesh skinnedMesh; float[] blendShapeValues; int blendShapeCount; void Start () { anim = gameObject.GetComponent(); // przypisanie mesza, który ma blendshape'y (można to zrobić ładniej) mesh = GameObject.Find ("Cube"); meshRenderer = mesh.GetComponent (); skinnedMesh = mesh.GetComponent ().sharedMesh; blendShapeCount = skinnedMesh.blendShapeCount; blendShapeValues = new float[blendShapeCount]; meshRenderer.SetBlendShapeWeight (0, 50); } void LateUpdate () { foreach (AnimationState state in anim) { switch (state.name){ case "Armature|ArmatureAction": blendShapeValues[0] = state.normalizedTime*100; //bo blenshape'y przybierają 0-100 break; } } for (int i = 0; i meshRenderer.SetBlendShapeWeight (i, blendShapeValues[i]); } } }
  15. Właśnie trwa audycja na żywo o eevee. To co chłopaki pokazują robi wrażenie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy