Jump to content

Domi

Members
  • Content Count

    132
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

169 Excellent

About Domi

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. http://steamcommunity.com/games/528100/announcements/detail/654544639712032330
  2. Tego marvelousa można używać komercyjnie jako freelancer oraz posiadając jednoosobową działalność. Aktualizowali licencję jakiś czas temu
  3. Update z low poly Henryka : ) 27 k tysi Normalki i siatka
  4. Ciężko powiedzieć, z 3-4 tygodnie z przerwami, większość zrobiłem w trakcie weekendów
  5. Miazga jak do tej pory. Myślę, że dodanie kabli o których piszesz doda mu ciekawej formy na całości :)
  6. Dzięki za komentarze:)
  7. Twarze różnie. Czasami z basemesha, a czasami z dynameshem początek- na pewnym etapie i tak robię projekcje na basemesha żeby mieć gotową topologię. Ta głowa ma chyba 10 mln na max subdivie :))
  8. hej, bazę ubrań zrobiłem w marvelusie, z różnych refek poskładałem mu takie wdzianko : ) Potem w zbrushu podrzeźbione, dodane detale itp Ile czasu nad tym pracowałem. Ciężko powiedzieć, zacząłem ten model chyba 3 tygodnie temu od rzeźby głowy i ciała, i postanowiłem zrobić go w całości, ale pracowałem nad nim w kratkę, najwięcej w weekendy. Jeżeli chodzi o kwestie zawodowe to obecnie pracuję w Techlandzie jako junior :P
  9. Model, który zrobiłem w wolnym czasie. Nie wiem czy będę robił do niego tekstury więc wrzucam high poly jako finished
  10. Super, wydaje mi się że poszedłbym w rozwiązanie Grafta : )
  11. FAjnie wyszło w unrealu, chociaż mogłeś dać więcej poly, bo kłują w oczy kwadratowe krawędzie na głowie : )
  12. Baza spodni w marvelusie , a potem z ręki rzeźbione fałdy które mi nie pasowały
  13. To model tylko dla funu/rozwoju po godzinach : )
  14. Hej, wrzucam nowy model z konceptu Piotra Krężelewskiego Generalnie jestem średnio zadowolony z rezultatu low poly Low poly 14 k tris 4 x 2k textury
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy