Jump to content

genitalius

Members
  • Content Count

    286
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

genitalius last won the day on April 12

genitalius had the most liked content!

Community Reputation

284 Excellent

About genitalius

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Welshpool/Walia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mam pytanie, czy wiecie moze dlaczego Substance Painter, nie moze wystartowac po tym jak probuje go otworzyc? Po kliknieciu na ikonke programu, zostaje przekierowany na steama. Z tego co widze, to jakis ogolny problem, ze po aktualziacji program rpzestal sie odzywac, hmm no nie wiem co mozna teraz zrobic. Ktos ma podobnie? Ok juz dziala 🙂 Trzeba pobrac program od nowa z aktualziacjami jak cos i odpala
  2. Dzieki Nezumi, jeszcze pomalowac i wyrendzic moze cos tam jeszcze podlubie przy samym modelu. Wyrenderuje w zbrushu i postkomp w szopie, bo marmoseta i paintera dopiero sie ucze.
  3. Mozesz cos wiecej na temat tego programu w kontekscie porownawczym do zbrusha? Zgrubnie przedstawic ograniczenia, ten ostatni skulpt dosc syty, ten oculus to chyba nie byle popierdolka, co?
  4. maly update, piers bedzie odslonieta bo wyszla calkiem mraśnie 🙂
  5. Dzieki Klicus, no tak to chyba wystarczy w zupelnosci 🙂 hmm to jakies skomplikwoane jest? Jak znajde tego steama...prosze sie nie smiac, jestem farbowana blondynka, przemierzajaca graficzne ateneum. Dzieki Chlopaki za szybka odpowiedz tak btw.
  6. Czesc wszystkim! Jakoze, nie orientuje sie zbytnio jak sie za to zabrac, chcialbym sie poradzic w kwestii zakupu Substance Painter'a. Jak zakupic ten program, jaka licencja i gdzie. To samo sie tyczy Marmoseta. Chcialbym nabyc oba programy ale nie wiem szczerze mowiac, jak sie to robi, zeby przypadkiem nie przeplacic bo znajac moje mozliwosci, moge przeszarzowac. Prosze o pomoc. pozdrawiam
  7. mniej wiecej cos takiego, plus tubecurve z krzywa ustawiona tak, zeby profil wlosa zwezal sie ku dolowi.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy