Skocz do zawartości

3ds max 9 działa wolniej przy dużej ilości polignów


sabaru

Rekomendowane odpowiedzi

Mój sprzęt to:

Windows 8.1 64 bit home

Procesor i5-4690k

Pamięć 12 GB

dysk WD10EZEX-08M2NA0 1T 7200

grafika palit geforce gtx 1060 dual 6gb gddr5

Wersja programu to 3ds max 9

 

Do programu zaimportowałem sobie kawałek dość dużej mapy z pewnej gry w raz teksturami. W sumie modele mają 403 743 polys. Jednak operowanie programem przy tak dużej ilości poligonów jest bardzo toporne. Program się zachowuje jak nie które gry gdy w kopie jest za słabą karta graficzna. Po prostu program działa w zwolnionym tempie. I tu mam pytanie. Czy to jest wina słabego sprzętu czy może te programy tak mają że po prostu nie można dawać zbyt dużo modeli i trzeba modele dodawać po kawałku, a może da się jakoś przyspieszyć jeszcze 3ds max?

Edytowane przez sabaru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

3ds max 9 jest moim zdaniem po prostu za stary na aktualny sprzęt. Ta wersja ma już ponad 12 lat więc może nie korzystać w pełni ze sprzętu który masz. Właściwie to dziwie się, że udało się go uruchomić na Windows 8.1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności