Jump to content

Jak_

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Jak_'s Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. 4 lata komp widze, srednio z tego co wiem kompa warto zmieniac minimum po 5 latach (albo upgradeowac). Jak dla mnie 4 latka to za duzo, ale powodzenia zycze w sprzedazy.
  2. petsy? Najs polglish 😛 Myslalem ze pytacie jakie pety palicie, z typo.
  3. Widze ze malo chetnych. Dla zainteresowanych powiem ze po dlugich poszukiwaniach, znlazlem stronki oparte na "Bootstrap", lub tez tzw. "Responsive Web Pages". To dla osob ktore same beda szukaly w tym kierunku, przynajmniej beda mialy trop, choc aplikacji ktore w tym obsluguja jest od cholery, narazie ciezko cos wybrac. Pozdrawiam.
  4. Ano tak faktycznie, wybacz tak sie napalilem ze dostalem linka do tego softy, ze zupelnie zapomnialem ze przeslales tamte dwa inne linki 😄 Wiesz, jedno gdy soft nie przetrwa, a drugie gdy instnieje podejrzenie ze soft dosc dobry i duza konkurencja. Ciezko stwierdzic co sie naprawde stalo.
  5. Witam, Szukam solidnego programu Offline (najlepiej WYSIWYG) do stron internetowych, najlepiej bez subscription i bez automatic przymusowego hostingu. Chce sobie zrobic stronke (prosta) html, i wykupic gdzies indziej roczny hosting i tam wgrac. Szukalem na necie, ale sporo programow jest discontinued. Z gory dzieki za jakiekolwiek info.
  6. O kurde balans, dzieki za odpowiedz! Za cholere nie znalazlbym tego! Swoja droga pamietales nazwe, czy uzywasz sam? Jeszcze raz dzieki, dam serduszko bo nie wiem jak dac +rep czy inne propsy. Pozdrawiam. EDIT: Kurde nie moze znalezc ani instalki, ani dema, ani filmikow, ani purchase... EDIT 2: Wydaje sie ze soft nie dziala juz, ktos wykupil i schowal do szuflady. Byc moze byl za mocna konkurencja.. Ja pier*ole: https://support.invisionapp.com/hc/en-us/community/posts/360074534251-What-really-happened-to-Macaw- Hi Samuel, Thanks for taking the time to reach out about Macaw. Though we appreciate your interest in Macaw and are happy you want to use it, we sunset support of Macaw on ending on December 31, 2018 after two years of legacy support. That means that we are no longer making the Macaw software available for download and can no longer assist with the support of Macaw going forward. Have a great day! Regards, Camille EDIT 3: https ://www.kickstarter.com/projects/macaw/macaw-the-code-savvy-web-design-tool/comments Zebrali 275 tysiakow na Kickstarter, ludzie dostali jakis "trial" za to (sa komentarze w comments section), dwa lata pozniej sprzedali innej firmie, a ta z kolei 2 kolejne lata pozniej ubila software. Szkoda gadac. Ktos wie cus o podobnych softach OFFLINE, zeby nie placic haraczy? Dzieki z gory.
  7. Witam, jakis czas temu (dawno) widzialem tutaj na glownej stronie link do programu do robienia stron internetowych. Pamietam ze to byl standalone (offline), i bylo porownywany do Photoshopa w dziedzinie stron internetowych - dosyc latwo bylo dodawac bez programowania - drag and drop, no i visual programming bardziej (o ile dobrze pamietam). Rowniez pamietam ze illustracja byla jakas kolorowa papuga (albo jakis ptak), i wlasnie ta ilustracja sluzyla jako tutorial ktory pokazywal zakres programu, po nacisnieciu tego linku. Ktos wie o czym mowie, bo za cholerke nie moge sobie przypomniec? Z tego co pamietam to program produkowal stronki html5. Czasy Flasha I Dreamweavera mam za soba i nie chce za bardzo wracac do tych softow (Dreamweavera bo Flasha ni ma juz wiem). Z gory dzieki za pomoc. EDIT: Jezeli nikt nie bedzie wiedzial o czym mowie, to daloby rade zeby wlasnie ktos zaproponowal mi taki "visual coding html5 web page creator"? Dzieki.
  8. Jak_

    Plane

    Sprobuj zaznaczyc "autogrid" - tym sposobem wszystko lacznie z gridami bedzie sie dostosowywalo do plaszczyzn prostopadle, przy tworzeniu.
  9. Panowie wy tutaj o indie gadacie a sa wazniejsze sprawy. Ludzie coraz bardziej placa bez g0t0wk0w0, a nastepny krok po plastiku, to implant0wanie czipow. http://www.av1611.org/666/barcode.html Polecam przeczytac na samym dole, ostatni akapit wytluszczony na czarno.
  10. Ah, nie zauwazylem ze to w dziale Maya. Juz przez chwile myslalem ze zorientowales sie ze to Mayka przez maly skrawek grida z viewporta :p (dodam ze w Mayce pracowalem bardzo a to bardzo dawno temu). Sory za przeoczenie. Ps. Jest opcja korekty automatycznego dodawania polskich znakow na tym forum?
  11. Wybierz model, i dodaj "smooth" modifier do stacka w modify panel.
  12. Witam, Od czasu do czasu odwiedzalem to forum bez udzielania sie, ciesze sie ze odzylo pod nowa postacia. Wybaczcie ze pierwszy post dosyc interesowny, jednakze mam pewna zagwostke. A mianowicie chodzi o sprzedaz assetow graficznych na stronach typu Turbosquid oraz CGTrader, i kwesia jak wyglada rozliczanie sie z takiej dzialalnosci. Probowalem sie dowiadywac w ksiegowosci, jednakze nie uzyskalem zadnych informacji z pododu niewiedzy oraz braku checi dowiedzenia sie dla mnie. Czy sa osoba ktore moga podzielic sie doswiadczeniem w tym zakresie, jak trzeba sie rozliczyc z przychodu na stronach typu Turbosquid (podatek tylko u nas czy tez w Stanach, oplata miesieczna, roczna, tygodniowa etc, jaka forma rozliczenia). Z gory dzieki za poswiecony czas. Jeszcze postaram sie poszperac na forum tutaj zeby sprobowac cos znalezc na ten temat. Pozdrawiam. EDIT: (Skoro nie uzyskalem odpowiedzi od ksiegowego ktoremu chcialem zaplacic, to nie oczekuje odpowiedzi od dobrego samarytanina ;)) Pozwole sobie tutaj zlinkowac kilka tematow odnosnie sprzedazy modeli na TS (byc moze cos sie i mi i potrzebujacym wyklaruje, a i latwiej znalezc wszystko z jednego posta niz uzywajac wyszukiwarki - przynajmniej dla lenia jakim jestem :P Linki z forum odnosnie TS: Edit 02: https://i.wp.pl/a/f/pdf/8836/008_teva.dokinf.czescviii.2.w-8ben.pdf
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy