Jump to content

ArTooRo

Members
  • Content Count

    655
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ArTooRo last won the day on February 8 2010

ArTooRo had the most liked content!

Community Reputation

95 Excellent

1 Follower

About ArTooRo

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Bydgoszcz

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. olaf, natas - Dzięki wielkie :) polka dot - sprawdziłem i na różnych sprzętach różnie to widzi, dodałem link do vimeo i youtube w poście na wszelki wypadek
  2. Czołem, zamieszczam swojego pierwszego reela podsumowującego mój aktualny modelerski dorobek :) Użyty soft to Maya, 3ds Max, Zbrush, Marvellous Designer i Photoshop. https://vimeo.com/238270414/artooro Vimeo: Youtube: Pozdrawiam Artur
  3. Thx, Surface uzylem dopiero do ufola, reszta klasycznie na intuosie. Najwazniejsze to wiedziec, ze Surface niczego nie zastepuje. Do pelnej predkosci i mocno skomplikowanych modeli zawsze wygodniej uzyc stacjonarnego pc-ta. Do szkicow, nauki, zabawy zas Surface jest idealny - dla mnie ogromna zaleta jest to, ze nie czuje sie jak w pracy przy biurku, a swobodnie jak z kartka i olowkiem. W zbrushu nawet szczegolnie sie nie grzeje, jest delikatny lag na piorku, ale nie przeszkadza w pracy w ogole. Szybka jest tak cienka, ze piorko dotyka kursora, nic nie trzeba kalibrowac jak w Cintiq. Jest problem z klawiszami dotykowymi, bo piorko gdy jest wykryte blokuje touch (dla wygody zeby moc oprzec dlon), wiec jak by sie zrobilo dotykowego alta i shifta (np artdockiem) to nie mozna ich naraz wciskac z piorkiem. Jest to jednak raczej kwestia softu, jak MS wrzuci latke to pewnie bedzie inaczej - ja i tak modeluje w rekawiczce, wiec blokada dotyku nie jest potrzebna. Uzywam bezprzewodowego numpada z przemapowanymi klawiszami - mozna tez uzyc klawiatury type cover, ale to nieco mniej mobilne rozwiazanie. Ogolnie droga maszyna, radze sie mocno zastanowic przed zakupem. Ja mialem mocne powody zeby kupic (nie potrafie zyc bez tabletu, androidowy mi sie zestarzal i byla okazja polaczyc tablet z pc-tem i wacomem - 3 w jednym). Z mojej strony 100% zadowolenia z zakupu.
  4. Dzieki :) Superman i zaba to speedy ok 1h-1,5h, ufol powiedzmy kilka godzin juz. Szkielet i Lance (ciesze sie ze rozpoznawalny) to juz dluzsze projekty.
  5. Bardzo fajne, mega charakterny pyszczek. Jakbym miał się czepiać to rękawiczka wygląda jakby była zbyt sztywna by mogła się w niej dłoń zginać - chodzi mi o nadgarstek. Prawdopodobnie to shader mówi nam, że jest z metalu/porcelany i stąd to wrażenie, a nie widać wyraźnie wyseparowanych elementów np kciuka, który normalnei zgina się dużo dalej niż tylko tam gdzie są same palce. Pozdrawiam.
  6. Thx :) Zmarszczki ręcznie - była próba stamplowania, ale rezultaty były bardzo sztuczne i powtarzalne.
  7. Hej, Podrzucam mój wkład w filmik z Nitro Nation od PI. (wątek tutaj http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=93623) Postać modelowana w Zbrushu i Maxie, główka na podstawie skanu (by Klaudiusz Wesołowski), ale z kilkoma drobnymi zmianami (nos, okolice oczu), reszta tradycyjnie. Pozdrawiam
  8. EDIT: Przerzuciłem do finished w sumie http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=93724&p=1205793#post1205793
  9. Sorki za nieodpisywanie, nie miałem nic czasu do tego przysiąść ostatnio. Taśmy to bardzo ciekawy pomysł, z pewnością wypróbuję gdy to co mam wróci na "deskę kreślarską". Co do perwersyjności - chciałem, żeby praca właśnie taka była, bez kompromisów grzecznościowych - ale to źle jeśli wygląda, że badanie dotyczy odbytu nie zaś całego tyłka. Będę kombinował. Proszę o przeniesienie wątku do działu WIP. Dzięki
  10. Czołem :) Poproszę o przeniesienie wątku do działu WIP. Dziękuję :) Dzięki za wsparcie - cosik porobiłem przez miniony czas: większość obiektów w rozsypce, zero tekstur i nadal problem z czytelnością przekazu - ale zamiar jest żeby skończyć, więc toczę dalej tę kulkę gnoju :) pomysł na rozwój
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy