Jump to content

SWRSC

Members
  • Content Count

    3,697
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

SWRSC last won the day on January 19 2014

SWRSC had the most liked content!

Community Reputation

867 Excellent

About SWRSC

  • Rank
    :)
  • Birthday 12/09/1986

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. Hej, dawno mnie tu nie było. Chciałbym pochwalić się nasza ostatnią realizacją - Animacja 3D systemu domu inteligentnego. Przyjemny projekt, w którym mieliśmy sporo wolnej ręki. Jesteśmy świadomi kilku mankamentów, jak np nie do końca udane wklejki ze stocków, ale budżet realizacyjny nie pozwolił na nakręcenie czegoś we własnym zakresie pod ten konkretny projekt. Niemniej jednak z efektu końcowego jesteśmy bardzo zadowoleni, a praca przy tym zleceniu należała do ogromnej satysfakcji! Renderowane tradycyjnie jak to u nas na vRay. Pozdrawiam, SWRSC
  2. Wyczyść asset tracking (strip path na teksturach), problem zniknie.
  3. jeśli to vRay 1.x to odszumisz to jedynie za pomocą silnika AA (wysokie max w DMC i niski color threshold) jeśli to vRay 2.x to włącz sub pixel mapping, możesz sprawdzic clamp output, ale też dosampluj światła i materiały. jeśli to vRay 3.x to zwiększa wartość min shading rate, włącz sub-pixel mapping + najprawdopodobniejsza przyczyna to kosmiczna intensywność świateł w tych lampach w stosunku do reszty sceny.
  4. skalpel3d: Niedługo rozpisałbym program takiego szkolenia. Kierowałbym je do osób, które chciałby by udoskonalić swoją wiedzę o silniku, co przełoży się na efektywniejszą pracę. Główne założenia to: - najważniejsze: szkolenie nie byłoby przeprowadzane w oparciu o "warunki idealne", z jakimi mamy do czynienia na większości oferowanych szkoleń. Stawiam na wiedzę praktyczną w oparciu o konkretne projekty/zlecenia nad jakimi pracujemy w luminance studio. Zawsze miałem zdanie, że szkolenia, które uczą np. "Jak zrobić wizualizację wnętrza w vRay" (np na podstawie rysunku CAD w .dwg), które prowadzą krok po kroku co i gdzie nacisnąć niewiele dają - uczestnik potrafi zrobić dobrze tylko tą jedną scenę, na której się uczył. Rysunek w .dwg dostanie idealny, bo przygotowany na potrzeby szkolenia, a wystarczy jak na pierwszym komercyjnym zleceniu otrzyma .dwg wadliwe, które źle importuje się do maxa i już taka osoba leży. Chciałbym nauczyć myślenia - tłumaczyć dlaczego coś się dzieje, jak panować nad konkretną funkcją, a nie prowadzić za rączkę w stylu "kliknij tu". Wszystko przełoży się na: - efektywniejszą pracę przy silniku, czyli mniej błądzenia; - krótsze czasy liczenia przy zachowaniu jakości; - efektywne zarządzanie sceną, które przekłada się na szybsza pracę; - eliminowanie problemów związanych z renderingiem i pracą nad projektem; Chciałbym teraz przekonać się jakie są preferencje i zapotrzebowanie. Dzięki za opinię!
  5. Hej, Jako właściciel firmy luminance studo (wizualizacje, animacje) mam możliwość zorganizowania stacjonarnych szkoleń z vRay na poziomie zaawansowanym, czyli: - omówienie każdej z zakładek i klarowne objaśnienie najważniejszych funkcji, które się tam znajdują; - omówienie silników AA i dokładne przykłady przypadków zastosowań; - dokładne omówienie silników GI, wyjaśnienie ich zasad działania; - dokładne omówienie kwestii samplingów; - optymalizacja czasu renderingu - nauka radzenia sobie z rozwiązywaniem problemów renderingu. Coś w tym stylu. Po takim kursie, zdobywacie wiedzę typowo techniczną, która pozwala na dużo sprawniejszą pracę z silnikiem vRay, niezależnie od tego przy jakim projekcie będziecie pracować (wizualizacja, animacja, motion graphic etc.) Nie byłaby to sucha teoria na postawie tzw. "Warunków idealnych" z jakimi spotykamy się w typowych materiałach szkoleniowych specjalnie stworzonych na potrzeby samego szkolenia, tylko wiedza wykładana w oparciu o projekty/problemy z jakimi mieliśmy do czynienia w naszej firmie. Czy jest jakiekolwiek zapotrzebowanie na tego typu stacjonarne szkolenia? Dodałem również ankietę z kilkoma opcjami dotyczącymi innego rodzaju szkoleń, będę wdzięczny za głosy, które pomogą w podjęciu odpowiedniej decyzji. Dzięki! SWRSC
  6. SWRSC

    v Ray Gi problem

    ok, to jeszcze dla testu sprawdź BF+BF. Jeżeli problem zniknie to winowajcą jest LighCache. Wtedy zmiana jego aprametrów może pomóc (size/interpolacja/retrace itd) LC ogólnie lubi być kapryśne.
  7. SWRSC

    v Ray Gi problem

    sprawdź czy masz wszystkie materiały vrayowe na obiektach, najczęściej tak świeci obiekt z nienadanym w ogóle materiałem.
  8. Dobra Panowie, ogromne dzięki za pomoc! No to teraz poszukiwania odpowiedniej, uniwersalnej obudowy. Jak coś znajdę to na pewno przezd zakupem wrzucę tutaj do opinii. @juri36: To jest genialne :D gratulacje! Dziękuję za propozycję, ale u nas w grę wchodzi wyłącznie szafa rack.
  9. @Vandam: dzięki za pomoc. Czytałem, że w 2U i wyżej wchodzą już zasilacze ATX, tylko trzeba pamiętać o tym, aby miały wentylator z odpowiedniej strony. Na procesor wtedy też pasuje zwykły wentylator. Zgadza się? Cenne info o tych płytach i obudowach - bardzo Ci dziękuję, zwrócę na to uwagę. @materalia: W grę wchodzi wyłącznie rack.
  10. Czołem forumowicze, potrzebuje pomocy w kwestii złożenia zestawu komputerow do szafy rack (rendernody), takie oto pytanka: Szafa: - Doczytałem, że drzwi mają być perforowane dla lepszej wentylacji. Czy o czymś jeszcze powinienem wiedzieć budując mini renderafrmę? Myśląc o przyszłej rozbudowie, będziemy brali wysoką szafę stojącą. Komputery Rack: 1. Czy zwykły komputer pc mogę przełożyć do obudowy rack? Z tego co wyczytałem to nie ma problemu, ale nie znam się, dlatego proszę o opinię :) To tylko obudowa, a typ bebechów się nie zmienia (rodzaj płyty głównej, procesory), są dokładnie takie same jak zwykłej obudowie Tower? Planujemy upychać tam zestawy oparte na i7, 32-64gb ram w cenie 6-8k/zestaw (czy to jest realne?). Przyszłościowo pewnie też stacje GPU. 2. Widziałem różne obudowy (1U, 2U, 3U, 4U), wiem, że to określenie wysokości obudowy. Zakładając że: - chcę złożyć zestaw rendernode na rack bez karty graficznej (Procesory Intel i7): jaka wysokość obudowy będzie najlepsza? - chcę złożyć zestaw rendernode GPU: jaka wysokość obudowy będzie najlepsza? Ogromne dzięki za pomoc, pozdrawiam!
  11. Tym najlepszym jest help GrowFXa - dokładnie opisana każda funkcja wraz z przykładami. Po przerobieniu odpalasz refkę drzewa i spokojnie jesteś w stanie wydziargać.
  12. SWRSC

    Vray 3.3

    Zainstalowaliśmy 3.30.05, faktycznie poprawili ten bug z szarpaniem krawędzi na Adaptive AA, teraz wszystko jest git.
  13. SWRSC

    Vray 3.3

    obecnie 3.30.03, mam nadzieję, że w tych nowszych to poprawili. Jest szansa, ze będziemy mogli zaktualizować w przyszłym tygodniu.
  14. SWRSC

    Vray 3.3

    Problemów ze starymi scenami nie mamy - liczą się szybciej i ładniej. Jedyny problem jaki mamy czasami z 3.3 to silnik AA Adaptive - czasem, w niektórych scenach strzępi krawędzie mimo zmiany ustawień na wyższe i wyższe. Chyba jakiś bug, nie udało mi się zlokalizować przyczyny.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy