Jump to content

Lemeridien

Members
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Lemeridien

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. Witajcie, mam taki problem: mam 2 stacje robocze w jednym procek praktycznie 2 x szybszy co widać na Cinebenchach, a dokładnie ta sama scena renderuje się z tą samą prędkością co na starszym kompie.... ba, nawet kilka minut wolniej. Oryginalne Maxy, renderer to Corona 6 .... o co chodzi ? Czy może jest jakaś opcja włączenia wszystkich wątków w procesorze do pełnego renderingu.... pierwszy raz w życiu mam taki przypadek ;(
  2. Witajcie, mam pytanie czym czyścicie swoje sceny ze śmieci i pamięci? Wiem ,że w poprzednich wersjach było coś takiego jak keep object, w najnowszym max 2021 brak tej opcji.
  3. Słuchajcie, korzystam z Batch Rendera, w celu puszczenia renderów z wielu kamer i zapisaniu ich w jednym miejscu np. jako TIFF. Problem zaczyna się gdy kamery są innych wielkości, jedne poziomo, inne pionowo... oczywiście można to dopasować w Batchu jako override preset ale w vievportach nie ma możliwości ustawienia na stale danej rozdzielczości do każdej z kamer.... próbowalem programu Pulze scene manager, ale nie pozwala mi na zainstalowanie na kilku kompach... temat zgłoszony do supportu, zobaczymy co odpiszą... a może macie jakieś inne programy które daną rozdzielczość i orientację kamer zostawią na stałe w vievportach ? ustawianie tego ręcznie w vievportach i Batchu uprzykrza mi życie...
  4. Dobra dobra znalazlem, myslalem ze to jakas ukryta funkcja..... generalnie nie mam pojecia czemu tak zrobili, każą uzywac kamery standardowej ktora mi przynajmniej sie wiesza przy podgladzie... ale corona zamiata vraya totalnie.... dlatego sie przesiadlem i musze kupowac vraya tylko dla tej kamery, chore ale to i tak mi sie oplaca biorac pod uwage szybkosc corony...
  5. No to tragedia bo generalnie ja używam CORONY, a w Coronie vrayowska kamera dzialala perfekcyjnie a standardowa fizyczna bardzo zle... no i klops... mozesz dac linka ?
  6. Witajcie, zainstalowalem vraya 3.02 do maxa 2016 i nie ma w ogole fizycznej kamery, jest tylko domecamera czy ktos mial taki problem?
  7. Witam forumowiczów, mam taki problem, że od wersji 2015 i testowanej w tej chwili 2017 co jakiś czas kręci się kółko wskaźnika i nic nie można zrobić, zawiecha....... mam bardzo mocny sprzęt i nie sądzę żeby to była jego wina, ale jest to bardzo denerwujące gdy co jakiś czas przez chwilę nic nie można zrobić i trzeba czekac...... aż jakby się coś zapisało i można te 15 minut znow plynnie dzialac... czy to kwestia ustawien? od czego to zalezy?
  8. Witam, chyba od zawsze mam problem z perfekcyjnym ułożeniem Enviormentu w scenie Interiorów z dużymi oknami. Postanowiłem, że chyba najlepszym rozwiązaniem będzie użyć pluginu do zrobiewnia trawy, chodniczków, realistycznych drzew i krzewów na działce wokół domu... Renderuję w Coronie, czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jakiego pluginu użyć? najbardziej realistycznego i działającego w Coronie?
  9. Nie da się bo siatka zasłania teksturę ;)
  10. taaaaaaaaaaaak! o to chodziło, dzięki - stawiam piwo :)
  11. F4 tyczy się całej sceny, ale niestety zaznaczony obiekt nadal pokazuje siatkę.... tak czy siak.. więc problemu nie rozwiązuje...
  12. Witam, od jakiegoś czasu poszukuję informacji jak w vievporcie ustawić by po zaznaczeniu danego obiektu - mesha, nie było widać siatki ponieważ gdy jest gęsta zasłania ona teksturę i nie widzę co się dzieje na obiekcie gdy daną teksturę ustawiam (UVW map).. wiem że pytanie lamerskie ale serio ....zapomniałem gdzie to się ustawia.... jakiś skrót... ?
  13. Obiekty kupuję w formacie 3dmax, po otwarciu renderuje się ładnie, nic nie robię, po najechaniu na właściwości obiektu nic nie jest dodane - żaden modyfikator UVW, UNWRAP czy inny.... a mapy są pięknie pokryte na meshu. W oddzielnej scenie chcę zaimportować te miśki - Merge, Miśki w scenie wyrenderowałem i są jak na drugim renderze - wszystko rozsypane....mapowanie się rozjechało. I teraz chciałbym wymusić mapowanie ponownie, bo nie mam pojęcia dlaczego to się wysypuje... :(
  14. Witam forumowiczów, otóż mam problem ogromny z obiektami 3d - gotowe modele kupne , które chcę zaimplementować do mojej sceny. Gdy otwieram je za 1 razem są ok.... Gdy używam opcji merge i wrzucam je do mojej sceny, obiekty gubią zupełnie koordynację UNWRAP którą mają na sobie i teraz jakim sposobem mam wgrać je by tego nie pogubiły po imporcie? ustawianie tego od nowa nie wchodzi w grę :( Próbowałem wszystkiego.... Oryginalne pliki trzymają UVW ale nie mają we właściwościach ustawionego UVW - czysty mesh..... help ;)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy