Jump to content

brain

Members
  • Joined

  • Last visited

  1. Trochę bardziej mroczny klimat. 🙂 (roślinki na szybko) + elementy mostu modularnego pod hexagony
  2. Dzięki! 🙂
  3. Kilka nowych renderów (unity)
  4. Dzięki 🙂
  5. Niestety, taka prawda. 🙂
  6. No taki był zamysł w sumie, dlatego zrobiłem dość mocno lowpoly. 🙂 Ogólnie chciałem zrobić różne etapy odkrywania całego tego terenu, np. wysyłasz drony na przeskanowanie różnych lokacji, tak jak to widać obok ruin kopalni (na dole po prawej). Mógłbyś wtedy np. odbudować, albo eksplorować takie lokacje, szukać znajdziek itd. Ale to tak sobie tylko myślałem, wymagałoby to kupę roboty. 😛
  7. Dzięki! 😉
  8. kilka nowych filmikow
  9. Ale to klienci płaczą tam na FB, że zapłacili za coś, do czego nie mają praw autorskich majątkowych, czy kto tam płacze? 😉
  10. No to dobra metoda żeby zacząć naukę, chociaż jakbyś teraz wyciągnął tekstury i modele z jakiegoś assasin's creed-a to pewnie byś za bardzo nie wiedział od czego zacząć jakbyś był totalnie początkującym (dużo roboty teraz robią jednak shadery, modele są też bardziej skomplikowane itd.).
  11. Hej, dzięki! Jak nagrywam filmik, to w tym samym czasie wymyślam, jakie detale będę robił i w jakim kierunku wszystko pociągnę (często usuwam np. 30min-1h z filmiku, jeżeli za bardzo się motałem co zrobić), nie mam jakiegoś wielkiego planu i konceptu, który kopiuję. Często szukam refek, które pokazują jakieś specyficzne rzeczy np. jak wyglądają budynki na pustyni, czy jak wygląda palma, jakie rośliny rosną np. na pustyni, czy jeszcze co innego bardziej specyficznego.
  12. jedziemy dalej z chatkami
  13. Dzięki 😉

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy