Jump to content

brain

Members
  • Posts

    538
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    29

brain last won the day on January 7 2023

brain had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

brain's Achievements

  1. No taki był zamysł w sumie, dlatego zrobiłem dość mocno lowpoly. 🙂 Ogólnie chciałem zrobić różne etapy odkrywania całego tego terenu, np. wysyłasz drony na przeskanowanie różnych lokacji, tak jak to widać obok ruin kopalni (na dole po prawej). Mógłbyś wtedy np. odbudować, albo eksplorować takie lokacje, szukać znajdziek itd. Ale to tak sobie tylko myślałem, wymagałoby to kupę roboty. 😛
  2. Ale to klienci płaczą tam na FB, że zapłacili za coś, do czego nie mają praw autorskich majątkowych, czy kto tam płacze? 😉
  3. No to dobra metoda żeby zacząć naukę, chociaż jakbyś teraz wyciągnął tekstury i modele z jakiegoś assasin's creed-a to pewnie byś za bardzo nie wiedział od czego zacząć jakbyś był totalnie początkującym (dużo roboty teraz robią jednak shadery, modele są też bardziej skomplikowane itd.).
  4. Hej, dzięki! Jak nagrywam filmik, to w tym samym czasie wymyślam, jakie detale będę robił i w jakim kierunku wszystko pociągnę (często usuwam np. 30min-1h z filmiku, jeżeli za bardzo się motałem co zrobić), nie mam jakiegoś wielkiego planu i konceptu, który kopiuję. Często szukam refek, które pokazują jakieś specyficzne rzeczy np. jak wyglądają budynki na pustyni, czy jak wygląda palma, jakie rośliny rosną np. na pustyni, czy jeszcze co innego bardziej specyficznego.
  5. Nie no ja nie mówię o tym, że taki obrazek z AI, nie może być do niczego użyty i że wszystko trzeba robić w 3D i to renderować do 2D. Mówię tylko, że taki render 2D, który powstał w środowisku 3D z użyciem modeli 3D (i tekstur) daje o wiele większe możliwości, które Ciężko będzie przebić robiąc wszystko przy użyciu AI . Przy pracy z klientem to jest mega ważne według mnie.
  6. Tylko że te kilka "renderów 2D" powstało w środowisku 3D, więc masz dostępne gotowe modele 3D (low poly i high poly). masz gotowe tekstury w wysokiej rozdzielczości (PBR albo nie PBR, w zależności od stylu/renderera itd.). W każdej chwili możesz sobie odpalić scenkę 3D i wyrenderować te modele od nowa, w innym oświetleniu, z inną kamerką, coś dodać, zmienić, zrobić kilka wariacji itd.... Możesz te modele użyć w grze. Możesz zrobić z nimi o wiele więcej rzeczy, niż z wygenerowanym przez AI obrazkiem. Co do: To porównanie nie ma sensu za bardzo. 😛 Żeby coś wyrenderować to musisz najpierw (sam) stworzyć modele 3D i tekstury od zera, ustawić kamerkę, dostosować kolory (post processing itd. itd.).
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy