
snizo
Members-
Content Count
79 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
snizo last won the day on November 5
snizo had the most liked content!
Community Reputation
17 GoodAbout snizo
-
Rank
Member
City (optional)
-
Miasto
Poznań, Nowy sącz, Wrocław
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
chwilowa odskocznia i szybki test Toolbaga do wypalania normalek... myślę teraz tylko w nim będę wypalać.
- 54 replies
-
- max
- przedmioty
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Trochę złomu koło domu.
- 54 replies
-
- max
- przedmioty
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Substance Designer+Painter
- 54 replies
-
- 2
-
-
- max
- przedmioty
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
chwilowo zawiesiłem prace nad sceną, gdyż nie zadowalały mnie moje umiejętności związane z teksturowaniem/materiałami i postanowiłem pocisnąć w tym kierunku. Efekt zabawy z Substance Designerem
- 54 replies
-
- 1
-
-
- max
- przedmioty
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
- 54 replies
-
- 1
-
-
- max
- przedmioty
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Jest na co popatrzeć 🙂 Pokazał byś co nieco teksturek gaśnicy ?
-
Tło na pewno tak nie zostanie. Nad parametrami kamery trochę jeszcze pomyślę, pobawię się więcej z DOF. Od dłuższego czasu ciągnie mnie do teksturowania ale jeszcze kilka drobiazgów muszę dopieścić... na szczęście to naprawdę są drobiazgi. Przy tym projekcie zmieniłem podejście do oceniania dzieł innych osób... nakład pracy przy całej scenie, a obiektem prezentowanym w studio jest jest zupełnie inny.
- 54 replies
-
- max
- przedmioty
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Dobra łapie. Faktycznie w tej chwili oko ucieka w lewą stronę gdzieś na ten rozmyty wiatrak i górę w tle, ewentualnie na jeziorko po prawej. szybki render.. cień urozmaicił scenę, oko na lewą stronę ucieka już nieco mniej.. ale dalej coś mi nie pasuje. Przesunięcie domku w prawo zasłoni jeziorko równocześnie eksponując pustkę po lewej. Teraz widzę ze trochę zawaliłem i słabo przemyślałem scenę. edit: Inne podejście i wymiana oświetlenia, ponieważ miałem zdublowane cienie.
- 54 replies
-
- max
- przedmioty
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Nie wiem czy dobrze rozumie... jeżeli chodzi o pierwszy plan (budynek, wiatrak i pobojowisko na ziemi) to myślę, że wstawienie słupa elektrycznego lub drzewa za kamerą może rzucić fajny cień. Jeżeli jednak źle cię zrozumiałem to pewnie miałeś na myśli tło.
- 54 replies
-
- max
- przedmioty
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
W końcu znalazłem trochę czasu, a oto efekty Podłoże dalej trochę puste, ale nie bardzo wiem jak się za to zabrać. Samą scenę będę się starał wkomponować w kolorystykę hdr którą widać w tle.
- 54 replies
-
- max
- przedmioty
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
ostatnio brak czasu wiec tylko niewielkie zmiany
- 54 replies
-
- max
- przedmioty
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
drobny postęp
- 54 replies
-
- max
- przedmioty
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Dokładnie taki mam zamiar: Dachówki chce ogarnąć teksturami- uszkodzenia, pęknięcia. Dranki w barierkach zaliczą kilka łamań i ewentualnych napraw przy pomocy drutów/blach. Blachy dachowe obecnie są falowane delikatnym noisem, dodatkowe wgniecenia na pewno dojdą w normal mapach. Tu i ówdzie pojawią się łącznie śrubowe, niektóre niedokręcone lub wygięte śruby, a czasem ich brak. Szyby w oknach mocno zabrudzone, a niektóre zastąpione blachą/drewnem. Pojawi się trochę więcej śmieci takich jak gazety/kartony, a konserwy pewnie zostaną otwarte i pogniecione. Parę rozbitych dachówek na ziemi. Dzięki za pomysł Jedaith. Za płotem z prawej strony beczka będzie pływać w mętnej wodzie, a jako towarzystwo dla beczki może kilka desek/patyków. Z lewej strony za drewnem może jakiś stół/cyrkularka. Ogrodzenie na pewno straci swoją powtarzalność, będzie większe zróżnicowanie zwisu drutu i pochylenie słupków. Na tło na razie brak pomysłu... myślałem o jakimś zdezelowanym aucie lub przyczepie kempingowej ale z tego wyszły by zapewne zaawansowane osobne projekty. Jeśli chodzi o teksturowanie to faktycznie pole do treningu będzie ogromne.. fakt faktem łatwo nie będzie, ale dzięki temu progres gwarantowany, a w końcu o to chodzi.
- 54 replies
-
- max
- przedmioty
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Pracy ciąg dalszy: Sam budynek był wzorowany o koncept przypadkowo odkryty w czeluści internetu.. niestety początkowo zakładałem tylko test Atiles więc nawet nie zapisałem źródła konceptu. Po skończeniu poprzedniego modelu odkopałem ten projekt i doszedłem do wniosku ze ma on w sobie potencjał więc warto nad tym popracować.
- 54 replies
-
- max
- przedmioty
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Next target :) vip
- 54 replies
-
- max
- przedmioty
-
(and 2 more)
Tagged with: