Jump to content

V4nder

Members
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

33 Excellent

About V4nder

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Masz rację, dobra HDR'ka wystarczy.
  2. Dzięki. Render w Substance Painter i color grading w photoshopie.
  3. Cześć, skoro forum odżywa to dołożę swoją cegiełkę 😉 Game ready asset. Rozmiar textury 2k.
  4. V4nder

    Nieostra diffuse map.

    http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/8ba9sSnJbEkRJqLPdY9sshhswkdbPu Zrobiłem render 2k. Do tego doszedł nowy problem, bo już nawet nie renderuje mi czystego koloru tylko nakład się na następny.
  5. Witam. Mam problem związany z diffuse map. Renderując nawet w 4k zauważyłem, że krawędzie kolorów nie są ostre. Przybliżając mapę widać piksele które rozkładają się krzywo. Mapę renderuję opcją "Render to texture". I teraz pytanie. Czy jest może opcja która pozwala na wygładzenie tych krawędzi?
  6. Nie żebym się czepiał, ale wydaje mi się że dodawanie do portfolio projektów zrobionych z tutka jest nie dobre. Mam na myśli nóż. To nie pokazuje twoich umiejętności modelowania, mapowania itd, a raczej umiejętność zrobienia krok w krok tego co ktoś pokazuje. Dla mnie tutoriale są po to aby nauczyć się technik tworzenia modeli i ich upiększania. Oczywiście to tylko moje zdanie :)
  7. Aaa rozumiem. Tak działa zapisywanie w Substance Painter tekstur. Często wybierałem prester UE4 packed i rzeczywiście zapisywało 3 mapy na 3 kanałach RGB. Czyli nawet takie zapisywanie map już jest optymalizacją. Dobrze wiedzieć :) Czuję że czeka mnie kilka nie przespanych nocek z shaderami w UE4. Dziękuję za szybkie wyjaśnienie :)
  8. Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Zaciekawiłeś mnie pisząc o 3 szarych kanałach które wkładasz do tekstury RGB? Czy mógłbyś mi trochę wyjaśnić na czym to polega? Co do shaderów to jeszcze nie miałem z tym styczności, gdyż mój poziom programowania jest na niskim poziomie i tylko proste blueprinty potrafię składać w UE4 (w tym silniku pracuję). PS. Wszedłem na twoją stronę i nie wiedziałem że to jest twój tutorial z malowaniem vertexów. Bardzo przydatny :)
  9. Ogólnie rzecz biorąc do zaprezentowania tego w silniku można wrzucić high poly, ale warto też zaprezentować low poly z mapami? Zadałem to samo pytanie na polycount i tam piszą że przede wszystkim stawiać na jakość.
  10. Niesamowite, światowy poziom.
  11. Witam. Uczę się w kierunku game environment artist i mam pewien dylemat. Czy moja praca powinna bazować tylko i wyłącznie na jakości ( mam na myśli wysoką ilość trójkątów i dobrej jakości tekstury ) czy może jednak mieć na uwadze optymalizację i wypalać od razu normal mapy z high na low poly zmniejszając jednocześnie rozdzielczość tekstur? Jak może zareagować przyszły pracodawca i jak to wygląda w tej branży?
  12. V4nder

    Remesh

    Witam wszystkich. Jest pewna rzecz za którą nie mam pojęcia jak się zabrać. Mam high poly model w 3ds max. Chcę zrobić z niego low poly i wypalić normal mapę. Czy jest ktoś w stanie podrzucić jakiś tutorial z tym procesem? Będę wdzięczny.
  13. Podbijam. Czy mogłby się ktoś jeszcze wypowiedzieć? Dalej nie wiem jaki program jest najlepszy do rozkładania siatki low i high poly.
  14. Dzięki za odpowiedź 1. Robię enviro w UE4 i akurat teraz padło na zrobienie kilku assetów. Są low poly, ale w substance painter za pomocą alpha brusha nadaję detale. Przyjdzie moment że trzeba będzie robić ściany czy podesty. Siatkę rozkładam w Mai. Idzie mi dobrze i źle, bo nie jestem pewien czy dobrze to robię i czy jest inny lepszy i szybszy sposób. 3. Użyłem probooleana i oczywiście zamieniłem na editable poly. Nie widać ani jednego trójkąta, wszystko jest ładnie. Dopiero po spakowaniu w fbx'a i zimportowanie do mai tworzy trójkąty. 5. Co masz na myśli mówiąc "zależy od rodzaju modelu"?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy