Jump to content

Pawlito

Members
  • Content Count

    832
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Pawlito last won the day on June 30 2016

Pawlito had the most liked content!

Community Reputation

552 Excellent

About Pawlito

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Stargard

Recent Profile Visitors

19,028 profile views
  1. Siemka. Nie musiałem zmieniać trajektorii kamery (co na plus), opóźniłem za to jej obrót. A czy jest lepiej oceńcie sami. Szybki zrzut z viewportu: Dziękuję komentującym. Pozdrowienia dla więzienia
  2. Chciałem osiągnąć efekt filmowania z ręki lecz z użyciem steadicama, taki kontrolowany chaos (nie wiem czy dobrze to wyrażam). Żeby to poprawić musiałbym zmienić trajektorie kamery które mam ustalone pod całe ujęcie. Chociaż, kurcze, mi się to podoba. Pytanie do reszty forumowiczów - naprawdę jest źle, to ujęcie z ostatniego gifa?
  3. Witam wszystkich. Mam kolejne ujęcia, idzie wolno ale jednak. Cieszę się że ktoś tu zagląda i widzę że trafił się subskrybent he he - dziękuję. Nie wiem ktoś mi pisał że ruch kamery jest zbyt matematyczny dlatego dodałem kontroler noise, taki wiecie "efekt filmu". Ludziki i ruch uliczny dorabiam zawsze pod koniec, mam je gotowe i wystarczy wstawić - więc bedą. Pozdrawiam.
  4. Bardzo fajnie rozbarwione, monochromatyczne, zamek naprawdę rob robotę. Aby wzmóc jeszcze ten złowrogi widok zamku, możesz gdzieniegdzie powstawiać pochodnie, podświetlone witraże, leżące czaszki szkielety posągi. A co do oświetlenia, to księżycowe to chyba najlepszy wybór. A jeśli chcesz zrobić animkę, taka żabia perspektywa z dołu (jak na drugim screenie) wzmacnia odbiór, dodaje ogromu, właśnie jak łódź wpływa do środka, podnosi się krata, a żeby lepiej było widać, dwie pochodnie przed bramą zamku.
  5. No to jeszcze ujęcia otwierające. Pierwsze z nich inspirowane filmem, pewnie zgadniecie jakim. Tutaj bez color-gradingu, docelowo będzie jak w poprzednim poście. Dzięki z feedback.
  6. Jazda jazda w 128 lub 256 kolorach
  7. Joł joł joł madafaka Wrzucam kolejne postępy. Rozwinąłem temat wirtualnego świata na kolejne ujęcia. Napisałem sobie scenariusz, który stopniowo staram sie realizować. Mój ostatni pomysł to wnętrzności komputera, tutaj Amigi. Jest scena z mostem w stylu golden gate w san francisco, i w tle panorama miasta, stylizowana na płytę główną. Posiadacze Amig dostrzegą zapewne znajome wątki, nazwy układów, procesorów stosowanych w tych komputerach. Jest scena - level, inspirowany grą Outrun, gdzie mijamy kolejne scenerie. Inspiracji jest znacznie więcej, mniej lub bardziej oczywiste o których napiszę później. Do rzeczy.
  8. Heh, @Loozack, gdy to piszesz już renderuję na gotowo, i jak piszesz na osobnych przebiegach, chyba inaczej się nie da. Pozdrawiam 🙂 Jeszcze w gifie zauważyłem błąd, tam podłoga się układa na istniejące już kafelki, a ma być że ona się tworzy, kafelki nadlatują pod nadjeżdżajacy samochód, i tak będzie finalnie.
  9. Czołem Piszę jeszcze bo mam taki problem, w scence jest samochód który ma przejechać przez lustro-teleport (do innej sceny). I jak zrobić aby po minięciu lustra samochód znikał? Ja wiem że można zrobić wersję ujęcia bez auta i poklatkowo usunąć ale czy możliwe jest zrobienie tego na raz?
  10. Piszę żeby się przypomnieć że animacja ciągle jest w toku, etap modelowania dawno zakończony, teraz renderuję. Nie zawsze mam na to czas bo jest wiele innych rzeczy do roboty. Ze scenki testowej zrobiłem krótka animację: pozdrawiam
  11. Nie wiem czy macie własną stronę z projektem, może warto zrobić demo z tego co już macie i zamieścić na swojej stronie-blogu, zanim wystartujecie z early access.... tak kombinuje
  12. Naprawdę zacna inicjatywa. Powiem że sam siedzę w takim jednoosobowym przedsięwzięciu (przy animacji, także motoryzacyjnej) i wiem ile trudu może pochłonąć spięcie wszystkiego ze sobą. A że tematyka motoryzacyjna, tym większy rispekt. Życzę żeby projekt znalazł finał i kasa ze Steama zaczęła płynąć 😄 bo się należy. edit: co do strony technicznej, jeśli to będzie "indyk" to do strony technicznej nie można mieć wygórowanych oczekiwań, pod warunkiem że gameplay będzie ok.
  13. zacząłem na początku 17., a ile potrwa nie wiem jak skończę do końca roku będzie sukces. a jeśli nie to będę robił tak długo aż skończę.
  14. Acta 2.0 uchwalone i mamy już pierwszego imigranta z jutuba. :D
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy