Jump to content

Pawlito

Members
  • Content Count

    828
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Pawlito last won the day on June 30 2016

Pawlito had the most liked content!

Community Reputation

538 Excellent

About Pawlito

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Stargard

Recent Profile Visitors

18,867 profile views
  1. No to jeszcze ujęcia otwierające. Pierwsze z nich inspirowane filmem, pewnie zgadniecie jakim. Tutaj bez color-gradingu, docelowo będzie jak w poprzednim poście. Dzięki z feedback.
  2. Jazda jazda w 128 lub 256 kolorach
  3. Joł joł joł madafaka Wrzucam kolejne postępy. Rozwinąłem temat wirtualnego świata na kolejne ujęcia. Napisałem sobie scenariusz, który stopniowo staram sie realizować. Mój ostatni pomysł to wnętrzności komputera, tutaj Amigi. Jest scena z mostem w stylu golden gate w san francisco, i w tle panorama miasta, stylizowana na płytę główną. Posiadacze Amig dostrzegą zapewne znajome wątki, nazwy układów, procesorów stosowanych w tych komputerach. Jest scena - level, inspirowany grą Outrun, gdzie mijamy kolejne scenerie. Inspiracji jest znacznie więcej, mniej lub bardziej oczywiste o których napiszę później. Do rzeczy.
  4. Heh, @Loozack, gdy to piszesz już renderuję na gotowo, i jak piszesz na osobnych przebiegach, chyba inaczej się nie da. Pozdrawiam 🙂 Jeszcze w gifie zauważyłem błąd, tam podłoga się układa na istniejące już kafelki, a ma być że ona się tworzy, kafelki nadlatują pod nadjeżdżajacy samochód, i tak będzie finalnie.
  5. Czołem Piszę jeszcze bo mam taki problem, w scence jest samochód który ma przejechać przez lustro-teleport (do innej sceny). I jak zrobić aby po minięciu lustra samochód znikał? Ja wiem że można zrobić wersję ujęcia bez auta i poklatkowo usunąć ale czy możliwe jest zrobienie tego na raz?
  6. Piszę żeby się przypomnieć że animacja ciągle jest w toku, etap modelowania dawno zakończony, teraz renderuję. Nie zawsze mam na to czas bo jest wiele innych rzeczy do roboty. Ze scenki testowej zrobiłem krótka animację: pozdrawiam
  7. Nie wiem czy macie własną stronę z projektem, może warto zrobić demo z tego co już macie i zamieścić na swojej stronie-blogu, zanim wystartujecie z early access.... tak kombinuje
  8. Naprawdę zacna inicjatywa. Powiem że sam siedzę w takim jednoosobowym przedsięwzięciu (przy animacji, także motoryzacyjnej) i wiem ile trudu może pochłonąć spięcie wszystkiego ze sobą. A że tematyka motoryzacyjna, tym większy rispekt. Życzę żeby projekt znalazł finał i kasa ze Steama zaczęła płynąć 😄 bo się należy. edit: co do strony technicznej, jeśli to będzie "indyk" to do strony technicznej nie można mieć wygórowanych oczekiwań, pod warunkiem że gameplay będzie ok.
  9. zacząłem na początku 17., a ile potrwa nie wiem jak skończę do końca roku będzie sukces. a jeśli nie to będę robił tak długo aż skończę.
  10. Acta 2.0 uchwalone i mamy już pierwszego imigranta z jutuba. :D
  11. Dzięki za porady, tu jesze druga wersja kolorystyczna ujęcią: Do ujęć dziennych jeszcze wrócę. Co do rozmycia filarów, może nie DOFem a motion blurem, ba spawarka daje iskry i takie podłużne będą ładniej wygladały (chociaż juz są ale mniej rozmyte). Loozack, cieszę się że się podoba, pozdrawiam równieź :)
  12. ok, dorobiłem jeszcze jeden neon żeby rozświetlić garaż, może dam jeszcze jeden. W animacji będa raczej ujęcia dzienne. chciałem całą produkcje podzielic na dwie części: pierwsza - powolna, prezentujaca tor, samochody w nocy, druga dynamiczna za dnia z krótkimi szybkimi ujęciamni. Taki mam pomysł, a co z tego wyjdzie czas pokaże. dzięki olaf.
  13. Cześć Pracuję nad ujęciami które chcę dać do produkcji, i mam do Was prośbę o ocenę kolorystyki i oświetlenia. Czy wg Was ujęcia (ruch kamery) są ok?
  14. Pawlito

    DebirsMaker2

    http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/debrismaker2-procedural-geometry-creation-tool
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy