Jump to content

Pawlito

Members
  • Posts

    846
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Pawlito last won the day on June 30 2016

Pawlito had the most liked content!

City (optional)

  • Miasto
    Stargard

Recent Profile Visitors

19,927 profile views

Pawlito's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

568

Reputation

  1. Czy rancik tej siatki (wchodzący w nadwozie) czasem nie jest kawałkiem metalu, bez wycięć? A nie możesz zrobić tej siatki na samych plecach tej maskownicy, i połączyć z prostym osobnym metalowym paskiem wchodzącym w światła? Na pierwszy rzut oka wygląda ta maskownica nieźle, może nie super ale do przyjęcia. Ale widzę że zagięcie jest zbyt obłe, wg zdjęć powinno być ostrzejsze, imo. Albo rozważyć czy nie wykonać siatki w tej maskownicy na teksturze (opacity), bo obiekt jest prosty do zamapowania.
  2. "rancik" z braku lepszego określenia czyli ta dokładka do zderzaka, ta którą się obrywa zazwyczaj jak na parkingu ktoś dojeżdza kołami do krawężnika, a najlepiej jeszcze jak się trochę odbije, bo nie czuje obrysu auta. Na obrazku twoim widać ją na samym dole, wydaje sie taka płaska. edit: fajny smaczek ze zderzakiem jak teraz pokazałeś. zobacz jeszcze wielkość przedniego bocznego migacza do lusterka, wydaje się ono małe.
  3. Jak ma być to muscle to może bardziej uwydatnić wlot powietrza na masce, może nie taki dokładany tylko wytłoczony razem z pokrywą silnika. I ten taki rancik, idący z przodu na dole taki mi się wydaje niezgrabny. Jakby niedokończona koncepcja. Ja bym go na środku, tam gdzie masz zrzut viewportu z przodu, wygiął na pewnej odległosci do góry, aby nie był taki płaski na całej długości. Jak masz tą mozaikę, ten przód z białym Polonezem z lewej u dołu, to ożebrowanie na wysokości chłodnicy i świateł to może być dobry pomysł, ja bym go próbował rozwinąć, ale bez tych pionowych poprzeczek i grubsze żeberka. Lusterka wydaja się małe.
  4. @michal1 Klimat inspirowany drugim terminatorem, a dokładnie rozdział z ucieczką po autostradzie. Dzięki @Mortom Robię wg scenariusza. Dużo czasu poszło na obliczenia efektów wybuchu (fumefx), próby. Już nie chcę tego zmieniać. Ale pokażę palące się szczątki helikoptera i samochód teleportujący się do innego świata. Cieszę się że nie ma poważniejszych problemów. Dzięki za feedback.
  5. Siemandero 5-2-0! O cholera! Chyba mamy poważną awarię. Helikopter uparcie atakował, zniżył pułap i znalazł się na ogonie samochodu. Nagle ostre hamowanie, jedyna szansa na zgubienie pościgu. Helikopter poderwał się chcąc uniknąć zderzenia z samochodem, lecz na ten manewr nie było miejsca. Nie przy tej prędkości. Zaliczył zderzenie z kolejką lokalnego zakładu utylizacji odpadów i można powiedzieć że odbył skrócona drogę na wysypisko. A taki ładny był, amerykański. A za resztę komentarza niech posłuży filmik: Jeśli macie uwagi do kadrów, animacji, coś dodać ująć, śmiało piszcie. Pozdrawiam Paweł
  6. -brakuje ostrzejszych przetłoczeń wzdłuż auta, przydał by się chamfer albo crease edge -przednie światła za słabo zaznaczone, za mało poly, w rogach wnęki przydał by się chamfer -w ogóle to proponuję najpierw wymodelować klosz reflektora, a następnie wnękę -przednia boczna szyba za gęsta, musisz zgubić co parę loopów, ja bym w detal teraz się nie bawił, po zagęszczeniu 1x subdivision -gniecie się przednie nadkole -brzydkie obydwa nadkola, ta rynienka +baza przypomina Fiata sorry za Maxową nomenklaturę, nie znam Blendera.
  7. Siemano Ostro jestem wkręcony w klimat drugiego Terminatora, toteż i wrzutka jest inspirowana akcją z filmu. Mam prośbę, piszcie czy ujęcia - szybkość, kadrowanie, praca kamery jest ok. Widzę kilka błędów ale zawsze świeże spojrzenie dużo pomaga. A tutaj jeszcze prevki z viewportu Na powyższym widać jak nasz samochód jest mocno podziurawiony. Mimo poniesionych zniszczeń desperacko ucieka i stara się zgubić pościg. A dla lepszego wczucia podczas przeglądania wątku polecam posłuchać Hasta la vista, baby!
  8. 1. Nie tylko Rosja ma atomówki, na ich miejscu uważałbym z groźbami. Groźby o broni atomowej swiadczą że ZSRR, przepraszam, Rosji kończą się pomysły na szybkie załatwienie sprawy Ukrainy. W dowództwie jest panika. 2.Misterny plan Put-Ina o odrodzeniu imperium carskiego dostaje w łeb. 3.Siły zbrojne Rosji nie są tak mocne jak wszyscy myśleliśmy, propaganda nie zaczaruje rzeczywistości. 4.Rosjanie wiedzą że ta wojna nie ma sensu, prostestują mimo licznych pacyfikacji. Znaczy że nie wszyscy Rosjanie są pod wpływem propagandy. 5.Mimo że Ukraina nie jest w NATO, dostaje pomoc militarną z Zachodu. Rosja dostanie sankcje, które zadziałaja z czasem. Jednak podział stanowisk pośród krajów Zachodu na który tak liczył Put-In, nie nastapi. 6.Scenariusz Blitz Kriegu na który liczył Put-In nie nastapi. 7. Fun Fact: Put-In ma ok. 167cm wzrostu i chodzi w butach z wkładakami. 8. Morale armii Ukraińskiej jest bardzo wysokie, Rosja ma jedynie propagandę 9. Po tym co zrobił Put-In Ukrainie, nie ma mozliwości powrotu do starego porządku. Put-In jest przegrany na arenie politycznej. 10. Jednak Put-In to szaleniec i niestety ma w posiadaniu atomówki, i chodzi o to żeby nie posłał do piachu połowy Europy razem z sobą. Może znajdzie się ktoś odważny kto temu kogutowi ukręci łeb zanim będzie za późno.
  9. Yoł niggas Pora pokazać co nowego w projekcie. A przyznaje że nie wiele bo życie prywatne. Ale zawsze coś. I nie wiem co dalej powiedzieć to może pokaże: A tutaj scena inspirowana drugim Terminatorem. Obecnie jest w fazie koncepcji, helikopter będzie ścigał naszego bohatera, strzelał i ogólnie będzie niemiły. Ostatecznie zostanie zezłomowany w efektownej eksplozji. Pozdrawiam edit:
  10. Ja używam vraya 3.40.01 więc starego ale wydaje mi się że min. shading rate masz za wysoko podkręcone. defaultowo jest 6 a ty masz 32. Może zresetuj wszystkie ustwienia, wpisz rozdzielczość i ustawinie daj niższe, niech nawet render szumi i uzyj denoisera. Być moze prekalkulacje GI się przeciagają.
  11. Siemanko, nowe rzeczy: A i naszkicowałem tło fabularne dla tych scenek. Nie jestem literatem więc nie linczujcie, oto ono, cyk fuch: "Dystopian Streets" W dystopijnej przyszłości nie ma reguł. Prawo i siła jest po stronie bogatszego. Zanieczyszczenie środowiska powoduje wielodniowe okresy ciągłej nocy lub niekończących się ulew. Ludzie odnajdują szczęście w narkotykach, seksie i sieci. Zabijają ból codziennej egzystencji rozmaitym sposobami, też nielegalnymi. Zresztą legalność jest kwestią do uzgodnienia za odpowiednią cenę. Policję możesz wynająć a ustawę kupić. Oficjalnym rządem od dawna sterują finansowi potentaci dbający jedynie w własne dobro. Mieszkanie na setnym piętrze luksusowego hiperwieżowca nie jest niczym wyjątkowym. Głównie mieszkają tam białe kołnieżyki, biurowi pracownicy dużych firm, lub inny zaufany personel, ukratkiem spogladający na siebie z nienawiscią i zazdrością, nieustannie porównujący się. Zazdroszczą sobie wyższego piętra w domu, latającego samochodu, ładniejszej żony. Każdy z nich marzy że kiedys się dorobi i zamieszka na wymarzonej "Wyspie". Średnia klasa społeczna praktycznie nie istnieje. Większość mieszkanców, szarej masy z nizin społecznych pracuje w licznych megakorporacjach przy obsłudze produkcji w oczyszczalniach scieków, fabrykach produkujacych podzespoły biomechaniczne, ogniwa elektryczne, elektrowniach atomowych, firmach uzdatniajacych materiały radioaktywne, wszedzie tam gdzie jest to tańsze od stosowania maszyn. Nieliczni, dostatcznie majętni mogą uciec stąd do pozaziemskich kolonii - rajskich wysp, zasiedlonych sztuczną roslinnością i zwierzętami, namiastką natury, gdzie świeże powietrze dostarczają procesory atmosferyczne wysokie na 200 metrów. Jadą tam w jedną tylko stronę na wieczne wczasy lub emeryturę. Życie na Wyspie jest na zasadzie "all inclusiv", po wcześniejszym zasileniu konta organizatora sumą 1 mld dolarów. Przeważnie są to właściciele lub ścisły zarząd tychże korporacji. Na ulicach panuje prawdziwy kulturowy kocioł. Ludzie prowadzą swoje lokalne biznesy - bary, sklepy, sale projekcyjne, hotele, firmy transportowe. Porozumiewają się w językach całego swiata a rozmowy tłumaczą im translatory wszczepione w membranę ucha. Na ulicach tryska fontanna sztucznych neonowch barw, reklam, szyldów o dowolnej treści. Spersonalizowane reklamy filmów porno wyświetlają się przejeżdżającym na głównych ulicach miasta. Prawdziwe piekło na ziemi, jednak w jakiś dziwny niezrozumiały sposób chcesz tu być... masz wybór?
  12. Siemka. Nie musiałem zmieniać trajektorii kamery (co na plus), opóźniłem za to jej obrót. A czy jest lepiej oceńcie sami. Szybki zrzut z viewportu: Dziękuję komentującym. Pozdrowienia dla więzienia
  13. Chciałem osiągnąć efekt filmowania z ręki lecz z użyciem steadicama, taki kontrolowany chaos (nie wiem czy dobrze to wyrażam). Żeby to poprawić musiałbym zmienić trajektorie kamery które mam ustalone pod całe ujęcie. Chociaż, kurcze, mi się to podoba. Pytanie do reszty forumowiczów - naprawdę jest źle, to ujęcie z ostatniego gifa?
  14. Witam wszystkich. Mam kolejne ujęcia, idzie wolno ale jednak. Cieszę się że ktoś tu zagląda i widzę że trafił się subskrybent he he - dziękuję. Nie wiem ktoś mi pisał że ruch kamery jest zbyt matematyczny dlatego dodałem kontroler noise, taki wiecie "efekt filmu". Ludziki i ruch uliczny dorabiam zawsze pod koniec, mam je gotowe i wystarczy wstawić - więc bedą. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy