Jump to content

Pawlito

Members
  • Content Count

    820
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Pawlito last won the day on June 30 2016

Pawlito had the most liked content!

Community Reputation

513 Excellent

1 Follower

About Pawlito

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/23/1982

City (optional)

  • Miasto
    Stargard
  1. Nie wiem czy macie własną stronę z projektem, może warto zrobić demo z tego co już macie i zamieścić na swojej stronie-blogu, zanim wystartujecie z early access.... tak kombinuje
  2. Naprawdę zacna inicjatywa. Powiem że sam siedzę w takim jednoosobowym przedsięwzięciu (przy animacji, także motoryzacyjnej) i wiem ile trudu może pochłonąć spięcie wszystkiego ze sobą. A że tematyka motoryzacyjna, tym większy rispekt. Życzę żeby projekt znalazł finał i kasa ze Steama zaczęła płynąć 😄 bo się należy. edit: co do strony technicznej, jeśli to będzie "indyk" to do strony technicznej nie można mieć wygórowanych oczekiwań, pod warunkiem że gameplay będzie ok.
  3. zacząłem na początku 17., a ile potrwa nie wiem jak skończę do końca roku będzie sukces. a jeśli nie to będę robił tak długo aż skończę.
  4. Acta 2.0 uchwalone i mamy już pierwszego imigranta z jutuba. :D
  5. Dzięki za porady, tu jesze druga wersja kolorystyczna ujęcią: Do ujęć dziennych jeszcze wrócę. Co do rozmycia filarów, może nie DOFem a motion blurem, ba spawarka daje iskry i takie podłużne będą ładniej wygladały (chociaż juz są ale mniej rozmyte). Loozack, cieszę się że się podoba, pozdrawiam równieź :)
  6. ok, dorobiłem jeszcze jeden neon żeby rozświetlić garaż, może dam jeszcze jeden. W animacji będa raczej ujęcia dzienne. chciałem całą produkcje podzielic na dwie części: pierwsza - powolna, prezentujaca tor, samochody w nocy, druga dynamiczna za dnia z krótkimi szybkimi ujęciamni. Taki mam pomysł, a co z tego wyjdzie czas pokaże. dzięki olaf.
  7. Cześć Pracuję nad ujęciami które chcę dać do produkcji, i mam do Was prośbę o ocenę kolorystyki i oświetlenia. Czy wg Was ujęcia (ruch kamery) są ok?
  8. Pawlito

    DebirsMaker2

    http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/debrismaker2-procedural-geometry-creation-tool
  9. Ojciec miał felicje i ta maska mi była dobrze znana, szczególnie wlot powietrza więc wyleciałem na pewniaka a tu takiego wała hehe
  10. a to jest skoda felicja, na bank. ta sama maska i wlot powietrza
  11. Powodem że zrobiło się tutaj pusto są inne serwisy nastawione na społeczność. Ale ja napiszę o moim odczuciu co do maxa3d. Gdy logowałem się tu pierwszy raz w 2006, to miejsce przypominało taki park rozrywki - zapaleńcy i miłośnicy prezentowali swoje biurka renderowane w scanline świecone generycznymi światełkami, a reszta podziwiała i zbierała szczęki z ziemi. Dlaczego? Bo robiło wrażenie. Wyrenderowanie prostego obiektu było niełatwym wyczynem. Szczególnie jak miałeś do dyspozycji jeden lub dwa rdzenie prędkości 3ghz i 2gb ramu. Postęp sprawił że obecnie dużo lepiej wyglądające rzeczy robią dużo mniejsze wrażenie. Łatwiej osiągnąć super efekt i jednocześnie nie jest on tak poszukiwany. Masz dostęp do tutków, szkół, literatury, oprogramowanie jest bardziej przystępne, i moc komputerów bardzo wzrosła, dużo łatwiej zrobić coś fotorealistycznego lub dobrze wyglądającego. I jak mówiłem, już tak nie imponuje. Ten rozwój oddzielił ludzi poważnie chcących się rozwijać od tych ze słomianym zapałem, bo słabego warsztatu już nie uzasadnisz tym ze masz za cienki komputer. Ta pierwsza grupa przeważnie poszła tworzyć zarobkowo a drudzy skręcili w inną stronę i pewnie tu nie zaglądają. Przeglądałem kiedyś dział wip, naszło mnie żeby sprawdzić jak przez lata poprawiały się prace, technicznie. I wierz mi, pod najbardziej plastikowymi renderami samochodów z 2005-6 roku typowy komentarz był "wow fotoreal". Dziś max3d wygląda bardziej jak taka galeria z pięknymi obrazami i trochę głupio napisać "miazga" albo "kopie dupsko". Głupio też wstawić coś słabego do oceny. Dlatego lepiej jest dać łapkę i nie odzywać się bez potrzeby. Rozpisałem się ale chciałem to opisać obrazowo. A oprócz tego to co było powiedziane, serwisy zorientowane na socjal spowodowały mniejsze zainteresowanie takimi forami.
  12. Pierwszy motion test. Są błędy jak np. samochód za wysoko zawieszony albo drzewko lewitujące w powietrzu i nie świecące się światła cofania i stop ale to jak mówię test. Powiedzcie jak to widzicie. [video=youtube_share;JLwbFsZ53_o] Później dorzucę kilka stilli. Jutube jak zwykle niszczy filmy kompresją i nic nie poradzę na to...
  13. Reasumując Wasze uwagi: 1. szerszy kadr na tor 2. perspektywa powietrzna (wypróbuję render pass z z-depth + compo) 3. motion blur (wypróbuję ale może byc problem przy wolnych ujęciach, im szybszy ruch = mocniejszy mb) ale wypróbuję 4. słońce niżej dla hdrki z wieczorem Super. Pozdrawiam edit: zamieszczam efekty prac z perspektywą powietrzną i przy okazji dalszym zalesianiem toru.
  14. Szybki przelot nad torem o różnych porach dnia. Szybki powinienem wziąć w cudzysłów bo renderowałem go dwa dni, ale ja nie o tym. Powiedzcie jak Wam się to podoba. Polajkujcie filmik na yt żebym wiedział czy jest ok i że jest sens tworzyć to dalej. [video=youtube_share;ZLUWfhMki3c] PS Do modów: embedowanie filmów yt nie działa, znaczniki musiałem wpisywać ręcznie
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy