Jump to content

Pawlito

Members
  • Content Count

    825
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Pawlito last won the day on June 30 2016

Pawlito had the most liked content!

Community Reputation

521 Excellent

1 Follower

About Pawlito

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/23/1982

City (optional)

  • Miasto
    Stargard

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Heh, @Loozack, gdy to piszesz już renderuję na gotowo, i jak piszesz na osobnych przebiegach, chyba inaczej się nie da. Pozdrawiam 🙂 Jeszcze w gifie zauważyłem błąd, tam podłoga się układa na istniejące już kafelki, a ma być że ona się tworzy, kafelki nadlatują pod nadjeżdżajacy samochód, i tak będzie finalnie.
  2. Czołem Piszę jeszcze bo mam taki problem, w scence jest samochód który ma przejechać przez lustro-teleport (do innej sceny). I jak zrobić aby po minięciu lustra samochód znikał? Ja wiem że można zrobić wersję ujęcia bez auta i poklatkowo usunąć ale czy możliwe jest zrobienie tego na raz?
  3. Piszę żeby się przypomnieć że animacja ciągle jest w toku, etap modelowania dawno zakończony, teraz renderuję. Nie zawsze mam na to czas bo jest wiele innych rzeczy do roboty. Ze scenki testowej zrobiłem krótka animację: pozdrawiam
  4. Nie wiem czy macie własną stronę z projektem, może warto zrobić demo z tego co już macie i zamieścić na swojej stronie-blogu, zanim wystartujecie z early access.... tak kombinuje
  5. Naprawdę zacna inicjatywa. Powiem że sam siedzę w takim jednoosobowym przedsięwzięciu (przy animacji, także motoryzacyjnej) i wiem ile trudu może pochłonąć spięcie wszystkiego ze sobą. A że tematyka motoryzacyjna, tym większy rispekt. Życzę żeby projekt znalazł finał i kasa ze Steama zaczęła płynąć 😄 bo się należy. edit: co do strony technicznej, jeśli to będzie "indyk" to do strony technicznej nie można mieć wygórowanych oczekiwań, pod warunkiem że gameplay będzie ok.
  6. zacząłem na początku 17., a ile potrwa nie wiem jak skończę do końca roku będzie sukces. a jeśli nie to będę robił tak długo aż skończę.
  7. Acta 2.0 uchwalone i mamy już pierwszego imigranta z jutuba. :D
  8. Dzięki za porady, tu jesze druga wersja kolorystyczna ujęcią: Do ujęć dziennych jeszcze wrócę. Co do rozmycia filarów, może nie DOFem a motion blurem, ba spawarka daje iskry i takie podłużne będą ładniej wygladały (chociaż juz są ale mniej rozmyte). Loozack, cieszę się że się podoba, pozdrawiam równieź :)
  9. ok, dorobiłem jeszcze jeden neon żeby rozświetlić garaż, może dam jeszcze jeden. W animacji będa raczej ujęcia dzienne. chciałem całą produkcje podzielic na dwie części: pierwsza - powolna, prezentujaca tor, samochody w nocy, druga dynamiczna za dnia z krótkimi szybkimi ujęciamni. Taki mam pomysł, a co z tego wyjdzie czas pokaże. dzięki olaf.
  10. Cześć Pracuję nad ujęciami które chcę dać do produkcji, i mam do Was prośbę o ocenę kolorystyki i oświetlenia. Czy wg Was ujęcia (ruch kamery) są ok?
  11. Pawlito

    DebirsMaker2

    http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/debrismaker2-procedural-geometry-creation-tool
  12. Ojciec miał felicje i ta maska mi była dobrze znana, szczególnie wlot powietrza więc wyleciałem na pewniaka a tu takiego wała hehe
  13. a to jest skoda felicja, na bank. ta sama maska i wlot powietrza
  14. Powodem że zrobiło się tutaj pusto są inne serwisy nastawione na społeczność. Ale ja napiszę o moim odczuciu co do maxa3d. Gdy logowałem się tu pierwszy raz w 2006, to miejsce przypominało taki park rozrywki - zapaleńcy i miłośnicy prezentowali swoje biurka renderowane w scanline świecone generycznymi światełkami, a reszta podziwiała i zbierała szczęki z ziemi. Dlaczego? Bo robiło wrażenie. Wyrenderowanie prostego obiektu było niełatwym wyczynem. Szczególnie jak miałeś do dyspozycji jeden lub dwa rdzenie prędkości 3ghz i 2gb ramu. Postęp sprawił że obecnie dużo lepiej wyglądające rzeczy robią dużo mniejsze wrażenie. Łatwiej osiągnąć super efekt i jednocześnie nie jest on tak poszukiwany. Masz dostęp do tutków, szkół, literatury, oprogramowanie jest bardziej przystępne, i moc komputerów bardzo wzrosła, dużo łatwiej zrobić coś fotorealistycznego lub dobrze wyglądającego. I jak mówiłem, już tak nie imponuje. Ten rozwój oddzielił ludzi poważnie chcących się rozwijać od tych ze słomianym zapałem, bo słabego warsztatu już nie uzasadnisz tym ze masz za cienki komputer. Ta pierwsza grupa przeważnie poszła tworzyć zarobkowo a drudzy skręcili w inną stronę i pewnie tu nie zaglądają. Przeglądałem kiedyś dział wip, naszło mnie żeby sprawdzić jak przez lata poprawiały się prace, technicznie. I wierz mi, pod najbardziej plastikowymi renderami samochodów z 2005-6 roku typowy komentarz był "wow fotoreal". Dziś max3d wygląda bardziej jak taka galeria z pięknymi obrazami i trochę głupio napisać "miazga" albo "kopie dupsko". Głupio też wstawić coś słabego do oceny. Dlatego lepiej jest dać łapkę i nie odzywać się bez potrzeby. Rozpisałem się ale chciałem to opisać obrazowo. A oprócz tego to co było powiedziane, serwisy zorientowane na socjal spowodowały mniejsze zainteresowanie takimi forami.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy