Jump to content

Drake

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

66 Excellent

About Drake

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Wawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Drake

    Green

    Mix Matte Painting'u i CGI. Sterowiec zrobiony w Max'ie i Vray'u, składka to Photoshop i Nuke. Więcej detali - https://www.artstation.com/artwork/4bBvJq
  2. Wielki szacun! a making of mnie urzekł :)
  3. Jest jeszcze kilka, ale poczekam jeszcze trochę z publikacją listy :)
  4. Dzięki Pawelkos :) rozjaśnienie na pewno pomaga w pokazaniu elementów z tyłu! Skoro już jest jaśniejsza wersja to z polskich akcentów jest pistolet VIS a na budziku jest za 16.57, czyli tuż przed 'Godzina Zero' - takie smaczki :) można to sobie złożyć w historyjkę :)
  5. Może spróbuj na innym monitorze, bo chyba nie jest aż tak źle :)
  6. Siema, niżej moja nowa scena. Starałem się zminimalizować posta, jak najwięcej rzeczy zrobić w 3d, czegoś się nauczyć :) 3d max i vray, post w photoshopie. Większość modeli sam modelowałem, kilka zapychaczy jak m. in. książki i długopisy pożyczone. Praca ma tez przesłanie - przypomnieć, że to nie Alan Turing jest odpowiedzialny za złamanie kodu enigmy. Czekam na komentarze/opinie/porady :0 Do zobaczenia niedługo! https://www.behance.net/gallery/30283917/Almost-done
  7. Czego jak czego, ale braku perspektywy powietrznej to raczej nie można zarzucić tej pracy :)
  8. Uroki skalnego enviro :) Wiertło miało być ogromne, w jeszcze większej jaskini. Dlatego wrzuciłem też postać, żeby lepiej to sprzedać
  9. Ciężko tak to podzielić, ale ogólnie bryła jest moja, a te wszystkie fajne rzeczy, które robią detal są z gotowca :)
  10. Cześć, wracam z nowym projektem. Modelowane w 3d maxie i zbrushu, renderowane w vrayu. Kilka fajniejszych elementów pożyczyłem z kitbashowej paczki, którą pewnie znacie. Fota soldiera z legalnych zasobów deviantarta. Post w photoshopie i nuke'u. Zauważyłem, że w każdym moim kolejnym projekcie coraz mniej 3d jest zasłaniane w postprodukcji :) Niemniej skały zrobione przeze mnie w zbrushu nie wyszły tak realistycznie jak to planowałem. Ponadto praca potrzebowała korekty kompozycyjnej, więc praktycznie cała prawa strona to mata. To tyle, zapraszam do dyskusji i wyrażania swoich opinii. pzdr
  11. Hi res na behance jest jak coś :)
  12. format idealny, żeby powiesić na ścianie :) Jest to klatka z animacji :) 4 klatkowej, dzięki czemu mamy fajny motion blur. Ale nie wykluczam, że to może przerodzić się kiedyś w coś dłuższego.
  13. Witajcie, przedstawiam Wam artwork stworzony dla Goverdose (http://www.goverdose.pl/07) we współpracy z Arturem Sz. (https://www.facebook.com/synapse47). Zacząłem układać scenę w maxie i planowałem rendzić to Vrayem, ale po nawiązaniu współpracy z Arturem on wziął to na swój warsztat (XSI + Arnold) i efekt był super :) Kompo w photoshopie i nuke'u. Tu calutki projekt - http://bit.ly/Y78bxB
  14. Witam, artwork poniżej to fan art dla kolektywu Cosmosys. Pierwszy plan to darmowe modele, które znalazłem w sieci renderowane w Vray, dalej mata ze zdjęć z shutterstocka. To moje pierwsze, tak obszerne spotkanie z Vrayem (mam nadzieje, że ostatnie :D). Tym razem również duży nacisk położyłem na postproduckję, ale w niedalekiej przyszłości zamierzam zabrać się za zrobienie własnych modeli :) Cały projekt (w tym step by step)na moim bh - http://bit.ly/1gu8AwM
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy