Posted April 12, 20159 yr Cześć, wracam z nowym projektem. Modelowane w 3d maxie i zbrushu, renderowane w vrayu. Kilka fajniejszych elementów pożyczyłem z kitbashowej paczki, którą pewnie znacie. Fota soldiera z legalnych zasobów deviantarta. Post w photoshopie i nuke'u. Zauważyłem, że w każdym moim kolejnym projekcie coraz mniej 3d jest zasłaniane w postprodukcji :) Niemniej skały zrobione przeze mnie w zbrushu nie wyszły tak realistycznie jak to planowałem. Ponadto praca potrzebowała korekty kompozycyjnej, więc praktycznie cała prawa strona to mata. To tyle, zapraszam do dyskusji i wyrażania swoich opinii. pzdr
April 12, 20159 yr Pomysł bardzo ciekawy, ładna kolorystyka. :) Brakuje mi jeszcze więcej "ognistych" akcentów od wiercenia. Co pochodzi z kitbashu a co jest Twoje?
April 12, 20159 yr Author Co pochodzi z kitbashu a co jest Twoje? Ciężko tak to podzielić, ale ogólnie bryła jest moja, a te wszystkie fajne rzeczy, które robią detal są z gotowca :)
April 12, 20159 yr Author Trudno wyczuć skalę. Jak duża jest ta machina? Uroki skalnego enviro :) Wiertło miało być ogromne, w jeszcze większej jaskini. Dlatego wrzuciłem też postać, żeby lepiej to sprzedać
April 12, 20159 yr Zrob gradacje kolorow jakims depth passem praekoloryzuj zrob persp powietrzna i bedzie lepiej czuc glebie. Dla mnie wyglad a to git milana :).
April 13, 20159 yr Author Czego jak czego, ale braku perspektywy powietrznej to raczej nie można zarzucić tej pracy :)
April 13, 20159 yr W prawej części obrazka czuć ja najbardziej, ale ciezko jest okreslic w jakiej odleglosci jest robot od postaci.