Jump to content

STRZYG

Members
  • Content Count

    495
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

STRZYG last won the day on July 30 2014

STRZYG had the most liked content!

Community Reputation

587 Excellent

1 Follower

About STRZYG

  • Rank
    One Man Army

City (optional)

  • Miasto
    Poznań

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. STRZYG

    stannis_color.jpg

    Zacne bardzo. W pierwszej chwili myślałem, że to malowane jest
  2. STRZYG

    Fulmo Guardians

    fajowe
  3. A ja uważam, że nie będzie następcy Majki ani Maxa, bo wszystko za pare lat wyląduje w Unity / Unrealu z dobudowanymi modułami do modelingu / animacji / FX. Wspomnienie o tym, że kiedyś coś się prerenderowało, czy układało jakieś Grant Maverikowe shadery w VRayu będzie porównywalne z tym jak dzisiaj wspomina się animacje disneya sprzed kilku dekad rysowane kartka po kartce . EWENTUALNIE pojawią się małe, stargetowane softy na modelowanie (w obszarach w których ZBrush nie domaga), czy na samą tylko animacje. Bez kombajnozy.
  4. STRZYG

    Falcon do reklamy GMC Arabia

    Gdybym oglądał reklamę bez przygotowania to bym się zastanawiał "jak oni nakręcili tego ptaka?!"
  5. Gdyby nagrodą było wyeksponowanie zwycięzcy (użytkownika serwisu) na stronie głównej wraz z linkiem do jego portfolio i social kanałów, to chyba już nie ma o co się skarbówka przyczepić. Dla zwycięzcy jest to nagroda i jakiś tam realny efekt (fejm + odwiedziny) a dla samego serwisu tez plus bo zachęca do brania udziału innych użytkowników (przynajmniej w teorii). No i chyba najlepsza z możliwych forma reklamy samych bitew - poprzez prezentacje nagrody, która wisi stale w formie zwycięzcy
  6. Nice. Taka rzecz - na froncie, w okolicach czoła jest niefajne przejście z geometrycznej powierzchni w gładką (w tą kopułkę). Zabija to przemyślaną konstrukcję i design, wygląda trochę z czapy. Ta kopułka powinna być również pociągnięta w tym samym stylu, przynajmniej w okolicach łączenia.
  7. Teraz to Ty mógłbyś mi udzielać lekcji 😄
  8. To ujęcie kamery jest niekorzystne, wygląda jakby miał za małe nogi (chyba, że to taki projekt)
  9. znam, znam. Robi mega kejsy -> http://www.aendom.com/tuts/junkshop-workflow-en/ http://www.aendom.com/tuts/laser-cowboy-en/
  10. !OFFTOPIC! Yo Pionier, podam konkretny przykład z obrazkami odnośnie tematu: detal Normal & Bump. W 2000 którymś robiłem Damę Pik (3DS Max + Vray). Było to moje pierwsze podejście do tematu SSS i pierwsza poważna próba przenoszenia detalu z ZBrusha do VRaya. Mapy z ZBrusha miały 7K (dziś nie jestem w stanie sensownie powiedzieć dlaczego) i były rozłożone równomiernie (bez zwiększania objętości obszarów kluczowych). Rezultat był taki (oglądać w full wymiarze) -> DamaPik Ultra Zoom Uważam, że jak na pierwszy strzał to efekt niezły. Narzędzia ładnie zadziałały. Jakiś czas temu chciałem ostatecznie rozwiązać sobie kwestie i workflow turbo detalu w Blenderze. Opracować metodologie pracy, ustandaryzować procedury itd. Pracowałem na mapach 8K oraz ze zwiększeniem rozmiaru obszarów kluczowych takich jak środek twarzy (jest tam taka opcja w ZBrushu). W rezultacie obszar kluczowy był dwukrotnie większy niż w przypadku mapy jakiej użyłem w projekcie Dama Pik. Rezultat był taki (rozmawiamy o Bump + Normal) -> Blender Detal Naprawdę się przyłożyłem. Mapy Normal zawierały inny zestaw informacji niż Bump, tak żeby nie doszło do zsumowania. Sam bump - wiadomo 16 bit. Cavity maski w różnych wariantach, itd. Mimo tych wszystkich zabiegów efekt jest daleki od zadowalającego. Full HD to w tym przypadku max jaki mogę osiągnąć w finalnym obrazku. Do druku to się już słabo nadaje 😞 Tak, ale jeszcze nie mogę się z nimi wyświetlać
  11. Jak wprowadzą licencje INDIE na stałe w Polsce to odpuszczam wszystkie grzechy Autodeskowi.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy