-
Content Count
502 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
STRZYG last won the day on July 30 2014
STRZYG had the most liked content!
Community Reputation
597 ExcellentAbout STRZYG
-
Rank
One Man Army
City (optional)
-
Miasto
Poznań
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Sztosik. A tak mniej więcej to ile czasu Ci zeszło na to cudeńko?
-
STRZYG started following Rozmowy z mistrzem - podcast o polskim concept art
-
Tańszy 3ds max i Maya - nowe licencje Indie
STRZYG replied to adek's topic in Aktualności (mam newsa)
Zależy jak bardzo ma być "After". HitFilm Express jest niemalże kopią Aftera i Premiera (niemal identiko) - są dwa moduły, jeden do montażu, a drugi do afterowych rzeczy. Za darmo. https://fxhome.com/hitfilm-express -
Tańszy 3ds max i Maya - nowe licencje Indie
STRZYG replied to adek's topic in Aktualności (mam newsa)
Chciałbym to zobaczyć, jak mały robaczek z Polski piszę do centrali Ubisoftu z zapytaniem na ile wyceniają swój projekt, bo nie jest pewien czy licencja Mayki pozwala mu na wykonanie krzesła i dwóch serwetek do projektu -
Tańszy 3ds max i Maya - nowe licencje Indie
STRZYG replied to adek's topic in Aktualności (mam newsa)
Hehehe. Dobre. Ciekawe do którego zagnieżdżenia obowiązuje ta wartość 100 patyków. Prosty scenariusz - jestem Indie artystą i robię coś za 2K dla Firmy X1 z Polski. Wartość projektu w Firmie X1 nie przekracza 100 K. Firma X1 jest z kolei podwykonawcą dla większego studia z zagranicy, które to z kolei produkuje Cinematik do gry dla innego podmiotu (np. Ubisoftu), gdzie cały projekt jest wart kilkadziesiąt milionów zielonych. -
Tańszy 3ds max i Maya - nowe licencje Indie
STRZYG replied to adek's topic in Aktualności (mam newsa)
..paaanie kochany, się słyszało takie historie z tym związane, że głowa mała -
Tańszy 3ds max i Maya - nowe licencje Indie
STRZYG replied to adek's topic in Aktualności (mam newsa)
Turniej Mortal Kombat uważam za otwarty. FIGHT! -
Tańszy 3ds max i Maya - nowe licencje Indie
STRZYG replied to adek's topic in Aktualności (mam newsa)
...a więc nadszedł ten dzień. Siódmy sierpnia roku Pańskiego dwa tysiące dwudziestego ...a tutaj Maya na Polskę.. I jestem już zupełnie zadowolony -
-
A ja uważam, że nie będzie następcy Majki ani Maxa, bo wszystko za pare lat wyląduje w Unity / Unrealu z dobudowanymi modułami do modelingu / animacji / FX. Wspomnienie o tym, że kiedyś coś się prerenderowało, czy układało jakieś Grant Maverikowe shadery w VRayu będzie porównywalne z tym jak dzisiaj wspomina się animacje disneya sprzed kilku dekad rysowane kartka po kartce . EWENTUALNIE pojawią się małe, stargetowane softy na modelowanie (w obszarach w których ZBrush nie domaga), czy na samą tylko animacje. Bez kombajnozy.
-
-
Gdyby nagrodą było wyeksponowanie zwycięzcy (użytkownika serwisu) na stronie głównej wraz z linkiem do jego portfolio i social kanałów, to chyba już nie ma o co się skarbówka przyczepić. Dla zwycięzcy jest to nagroda i jakiś tam realny efekt (fejm + odwiedziny) a dla samego serwisu tez plus bo zachęca do brania udziału innych użytkowników (przynajmniej w teorii). No i chyba najlepsza z możliwych forma reklamy samych bitew - poprzez prezentacje nagrody, która wisi stale w formie zwycięzcy
-
Nice. Taka rzecz - na froncie, w okolicach czoła jest niefajne przejście z geometrycznej powierzchni w gładką (w tą kopułkę). Zabija to przemyślaną konstrukcję i design, wygląda trochę z czapy. Ta kopułka powinna być również pociągnięta w tym samym stylu, przynajmniej w okolicach łączenia.
-
-