Jump to content

Krzych

Members
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Krzych last won the day on November 18

Krzych had the most liked content!

Community Reputation

66 Excellent

About Krzych

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Gdańsk

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki. Jak dokończę, zastanowię się nad tym. Obawiam się jednak, że nikt by nie kupił, zbyt dużo pracy w niego włożyłem żeby sprzedawać za jakąś niewielką cenę.
  2. W sieci dostępne są stronki ze zdjęciami (walkaround) np.primeportal. Ja w dużej mierze bazowałem na zdjęciach, które sam zrobiłem. Ma też ponad 20 książek i czasopism, ogólnie 25gb materiałów referencyjnych na pendrive. Oczywiście, podkładem były blueprinty, zarys bryły i linie podziału poszycia śmigłowca była wykonane według nich. Detale i elementy niewidoczne na rysunkach modelowałem ze zdjęć.
  3. Zgadza się. Mi-24 ma nietypową konstrukcję jest niesymetryczny tj kabiny pilotów są przesunięte w lewą stronę od osi symetrii, a statecznik pionowy na prawą. Poza tym śmigłowiec jest lekko pochylony na prawą burtę. To wszystko stanowiło dodatkową trudność w modelowaniu.
  4. Zgadzam się jeśli chodzi o opony. Jakoś trudno było mi uchwycić ten efekt ugięcia się pod ciężarem. Akurat w tym modelu opon są kluczowe, bo oddają naprawdę dużą masę maszyny. Będę musiał jeszcze nad nimi popracować. Trudno powiedzieć precyzyjnie ile ma poli, używam wiele obiektów proxy i kontenerów, ale myślę, że między 40-50 mln
  5. Wymodelowany w 3d max, wyrenderowany vray-u
  6. witam, korzystając z większej ilości czasu, postanowiłem dokończyć projekt śmigłowca mi-24. Planuje go zrobić w barwach wojska polskiego i w jednolitym zielonym kamuflażu. Właściwie, cała zewnętrzna bryła jest skończona. Waham się jeszcze, co do wymodelowania wnętrza kabin lub na potrzeby wizualizacji zrobienia tylko atrapy w mniejszej rozdzielczości. Obecnie koncentruje się na shader-ach, które w większości będą proceduralne. Nie jestem pewien, czy we właściwym miejscu publikuję pracę, trochę się tu pozmieniało od mojej ostatniej wizyty na forum.
  7. Witam, Mam na imię Krzysiek, szukam pracy stacjonarnej na stanowisku modelarza 3d (High/Low Poly, UVW, teksturowanie) najlepiej w Trójmieście lub okolicach. Mogę również rozważyć relokację Programy w jakich pracuję: 3ds Max, Vray, Adobe Photoshop, ZBrush, Substance Painter, Adobe After Effects (podstawy), Unity (podstawy) Zapraszam do zapoznania się z moim PORTFOLIO (PDF): http://dl.dropboxusercontent.com/s/ri570w5wmp5c0y4/Portfolio_Rosiak.pdf ArtStation: http://www.artstation.com/krosart Kontakt: [email protected]
  8. Dzięki za rekomendację. Jest mi naprawdę miło, że moja praca się podoba.
  9. Witam, chciałbym zaprezentować mój koncept artylerii polowej. Wszystkie użyte modele zostały wykonane przez mnie. Sam model działa zrobiłem wcześniej na potrzeby gry. Do stworzenia efektu wybuchów i pyłu użyłem pluginu FumeFX. Programy z których korzystałem - 3ds Max, Vray, FumeFX, Substance Painter, Photoshop, Zbrush
  10. Dzięki raz jeszcze :) Dodam jeszcze, że praca przedstawia gitarę ESP Explorer MX-250 elk skull, z wypalonym porożem łosia oplecionego drutem kolczastym. Można ją zobaczyć m.in. w teledysku "The memory remains". wzmacniacz Mesa-Boogie Triple Rectifier, kolumnę Mesa-Boogie 4x12
  11. Frontman Metallicy używa różnych wersji przystawki EMG 81/80 (czarne, metalic, chromowane) w swoich gitarach. Ja na potrzeby wizualizacji zastosowałem wersję metalic dla większego kontrastu.
  12. Dzięki za uwagi i komentarze. Front wzmacniacza to płyta chromowana imitująca płytę przeciwpoślizgową i aluminiowa kratka. Wydaje mi się, że akurat te elementy dosyć wiernie odtworzyłem. Rzeczywiście, przeoczyłem te "guziczki":)
  13. Witam, Na forum były już rożne gitary tym razem coś dla fanów mocniejszego grania sprzęt używany przez Jamesa Hetfielda z Metallicy. Programy: 3ds max, vray, photoshop, zbrush
  14. Rzeczywiście nissan:). Nie za bardzo znam się na motoryzacji. Mustang leżał długie lata zanim postanowił go dokończyć i zająć się czymś, co mi bardziej odpowiada.
  15. Kolejność renderów była odwrotna. Pierwszy powstał trzeci render, następnie szukając odpowiedniego podłoża do drugiego natchnąłem się na powyższą mazdę, która idealnie wpasowała się w koncepcję i zainspirowała mnie do zrobienia pierwszego rendera i wykorzystania nawierzchni. Efekty wody (kałuże, rozpryski) są zrobione w photoshope przy użyciu odpowiednich pędzli i tekstur, które również można znaleźć w sieci i nie ja jestem ich twórcą. Nie posiadam ww. pluginów. Próbowałem z PF i innymi efektami dostępnymi w maxie, ale rezultat był niezadowalający
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy