Jump to content

RobertFilip

Members
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

41 Excellent

About RobertFilip

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Białystok
  1. Parę siatek i ostatni clay jaki zdążyłem wyrenderować. :)
  2. olaromcia - Dzięki! Cieszę się, że Ci się podoba :) velendil - Miło mi, że tak to odbierasz. Myślę, że sporo mi jeszcze brakuje do poziomu wielu prac tutaj zamieszonych. Dzięki! :) STRZYG - Dziękuję! Na Everowym forum (w temacie konkursowym: http://www.evermotion.org/vbulletin/showthread.php?112912-Whole-Lotta-Loft-Old-Steampunk-Engine-House) siatek jest całkiem sporo. Tak czy siak jutro postaram się coś zapodać w tym temacie. Wielkie dzięki Max3d.pl za rekomendacje! Pozdrawiam :)
  3. Witam. Do sprzedania mam takie oto licencje (nie były jeszcze aktywowane) oraz voucher do renderfarmy: - RandomControl Arion for 3ds Max - Arion stand-alone - ArionFX for Photoshop - Corona Renderer - 3ds Max: FairSaaS License (1 Workstation + 3 Nodes) - (dwa lata) - MadCar - licencja - Voucher na 650 kredytów do renderfarmy (rebusfarm) Ceny do ustalenia. Jeżeli jesteś zainteresowany lub masz jakieś pytania pisz śmiało na: [email protected] Pozdrawiam.
  4. Dziękuję Panowie za komentarze :). Jak to często bywa, na chłodno po przeanalizowaniu pracy chciałoby się parę rzeczy zmienić. Zgadza się, mgła to tylko z-depth i podmalówki w ps. Stworzyłem parę wersji, gdzie w postprodukcji poczyniłem sobie śmielej, ale padło na powyższą. W tamtym momencie nie chciałem przeładować obrazka. W tej chwili mogę jedynie powiedzieć, że Wasze sugestie co do volumetryki są trafne. Scena liczy sobie 16-17 mln poly. Zdecydowanie dało się bardziej zoptymalizować modele. Nie oszczędzałem na siatce podczas tworzenia monobajka, ponieważ liczyłem na to, że zdążę wyrenderować ciekawe zbliżenia, ale niestety. Niemniej jednak nic straconego. Zapewne poświęcę mu jeszcze trochę czasu. Były dwa miesiące na stworzenie pracy i to przez ten okres pracowałem nad sceną. Ciężko dokładnie określić ile czasu nad tym spędziłem. Powiem tylko, że przez ostatnie 3 tygodnie ze snem było bardzo kiepsko. Jeżeli o teksturowanie chodzi to stosowałem najprostsze metody. Nie bawiłem się w malowanie. Tworzyłem materiał (najczęściej blendowałem parę ze sobą. Polecam tutorial: http://www.evermotion.org/tutorials/show/8714/mastering-vray-advanced-materials), dodawałem vrayDirt, następnie mapowanie uv i to w zasadzie tyle. :)
  5. JonJoan dziękuję :) Co do zabrudzeń to na pewno można było popisać się bardziej. W pewnym momencie musiałem odpuścić i zaakceptować stan w jakim były materiały i modele. Można powiedzieć, że z renderingiem i obróbką wyrobiłem się na styk.
  6. Witam! Chciałbym przedstawić Wam moją pracę, która powstała na konkurs Evermotion - Whola Lotta Loft! Udało mi się zająć pierwsze miejsce, co jest dla mnie wielkim wydarzeniem. Tematyka pracy inspirowana była dziełami Gleba Alexandrova. Postanowiłem stworzyć ilustrację, która nie będzie kojarzyć się jednoznacznie ze standardowym Loftem. Zdecydowałem, że będzie to pracownia i miejsce zamieszkania żyjącego w steampunkowym świecie konstruktora maszyn parowych. Zachęcam do zapoznania się z tematem na forum Evermotion: http://www.evermotion.org/vbulletin/showthread.php?112912-Whole-Lotta-Loft-Old-Steampunk-Engine-House Tutaj znajdziecie wywiad przeprowadzony dla RebusFarm: https://us.rebusfarm.net/en/blog Zapraszam również na moją stronę: www.EditablePoly.com oraz fanpage: www.facebook.com/3dpolygons Niedługo na Evermotion.org powinien pojawić się "Making Of". Pozdrawiam :), Robert
  7. Prace bardzo dobre i pomysł z kotem fajny. Wydaje mi się, że jego prawa łapa dopiero jest stawiana na posadzkę (taki był zamysł?). Przynajmniej ja to tak automatycznie odebrałem.
  8. Witaj. Pierwsza rzecz jaka rzuciła mi się w oczy to strasznie przerośnięta koniczyna. Warto popracować też nad odbiciami. Te tutaj wyglądają na zblurowane, a same szyby sprawiają wrażenie przyciemnianych. Warto by było dodać w nich też delikatny bump co by zniekształcić trochę odbicia. Daje o sobie znać również pustka we wnętrzu budynku. Ogólny odbiór wizualizacji jest na plus, światło daje rade, ale do tych ostrych cieni nie pasuje mi to zachmurzone szarawe niebo.
  9. Hej. Z tego co widzę model różni się trochę od referencji. Szczególnie rozmiar pokrętła, proporcje na tarczy i grubość samej metalowej obwódki. Co do samego renderu to warto popracować nad materiałami paska. Brakuje mi tam lepszej bump mapy (bardziej uwydatniającej skórę), czy też disp. Ogólnie obrazek wygląda dobrze, ale wg mnie brakuje większego postpro, trochę więcej kontrastu i może jakieś ciekawsze tło. :)
  10. Witam! Jest to jedna z ostatnich prac wykonanych w wolnym czasie. Nigdy jeszcze nie podchodziłem do tematu roślinek i pomyślałem, że wypada spróbować. Opinie i sugestie jak najbardziej mile widziane :) Soft: 3Ds max, vray, PS Dof renderowany. Czas renderu około 20h (uważam, że jak na mój sprzęt to całkiem nieźle). Pozdrawiam. http://pl-pl.facebook.com/fotorealistycznewizualizacje
  11. Całkiem spoko, tylko te krzywe koła. No i nypli brakuje :) Tak jak i kolega wyżej, jestem ciekawy siatki.
  12. Moją uwagę przykuła niedoróbka w postpro przy źdźbłach w wazonikach, półka po lewej, czwarte ujęcie. Jeżeli chodzi o kafelki to wywarły na mnie pozytywne wrażenie. Stół w kuchni trochę za bardzo odbija. Co do reszty zgadzam się z kolegą wyżej :).
  13. Podpisuję się pod pytaniem kolegi. Co myślicie i iiyamach z IPS np. : http://www.x-kom.pl/p/170826-monitor-lcd-led-23-iiyama-prolite-xu2390hs.html ? Czy może warto dołożyć parę zł do jakiegoś innego? Powiedzmy w granicach 1000zł.
  14. Fr3d3k, Hah, co racja to racja. Fajnie, że się podoba :)
  15. Moim zdaniem jest całkiem przejrzyście. Popracowałbym nad ustawieniem kamery bo tutaj ściany się trochę "walą" szczególnie w pierwszym ujęciu. Zniwelować to można w opcjach kamery >> vertical shift.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy