Jump to content

Pleszer

Members
  • Joined

  • Last visited

  1. Ten material explorer (bynajmniej dla mnie) generalnie jest bezużyteczny. Może powinieneś użyć slate material editor
  2. Miałem raz taki "UNHANDLED EXCEPTION", okazało się, że miałem krytycznie mało miejsca na dysku C
  3. Pleszer replied to abr's post in a topic in 3ds max
    VRayPhysicalCamera - basic parameters - (odznacz) exposure
  4. Ikona maxa w lewym górnym rogu -> References -> Xref Scene -> w otwartym oknie powinna być ścieżka którą usuwasz (xref'y służą do dzielenia projektu na wiele plików)
  5. Masz około 10 tych źródeł (to według mnie jest dużo XD) Jast taki parametr w Global switches (expert) - Probabilistic lights (domyślnie ustawiony chyba na 8em) Może zwiększenie go pomoże (i wydłuży render)
  6. Widocznie błąd w bryle 3d (może plane'y są na "lewej stronie", albo mają bardzo rozciągnięte informacje UVW)
  7. Pleszer replied to Nornik's post in a topic in 3ds max
    Mam do sprzedania NVidia Quadro k2000 za pół ceny
  8. Pleszer replied to hiv84's post in a topic in 3ds max
    2015 z sp3 też nie posiada takiego modyfikatora
  9. Pleszer replied to adarch's post in a topic in 3ds max
    Image Sampler (Antialiasing)
  10. Pleszer replied to Pleszer's post in a topic in 3ds max
    Raczej dodano to w ps - albo naciągnięto kolory Wracając do mojego tematu - to odkryłem, że niektóre instalki w wersji powyższej 3.0 mają uszkodzony ten plugin bloom/glare - podmieniłem go (ręcznie) z działającym ze starszej wersji i DZIAŁA :) XD
  11. he he podejrzewam, że chodzi o grę graficznie typu minecraft XD (zawsze możesz powiedzieć, że stworzyłeś informacje 3d w notatniku)
  12. Pleszer replied to kakakax's post in a topic in 3ds max
    W max 2016 pozycja kursora, na pasku współrzędnych jest na bieżąco aktualizowana, gdy wybieram obiekt i narzędzie move wyświetla położenie gizmo obiektu - może masz starszą wersję, albo coś wyłączyłeś w opcjach (?) Do wymiarowania czasami najwygodniej jest użyć poprostu box'a ze snapowaniem na vertex, zamiast tej przeklętej linijki XD
  13. "Pojawienie się wirtualnej rzeczywistości" lol :D
  14. Pleszer replied to Pleszer's post in a topic in 3ds max
    bitmapy do 30 kB :P tylko jest ich dużo, robię wizki np. salonów kosmetycznych, jak wrzucam kolejne stoły po 100, 200 produktów to praca nad projektem salonu staje się praktycznie niemożliwa, póki nie powyłączam tych obiektów np. xref'ami ręce mi opadają :D ;P a może ja potrzebuję jakiegoś mega dysku :P
  15. Pleszer replied to Pleszer's post in a topic in 3ds max
    nom, mieliśmy na firmie szybką inicjatywę, to nie było czasu z wyborem- co byście polecali zamiast tego quadro (karty do gier ?) Generalnie to już sprawdziłem ilość poligonów (wyświetlanych lini) nie jest kluczowa, 10 fps pojawia się gdy wczytam np. 100 objektów, każdy z inną bitmapą, materiałem RAM 32 GB - może jest za wolny ? Po serii ekperymentów, na dzisiaj uważam, że jest to problem architektury programu :(

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy