Posted June 24, 20159 yr Chciałbym zaprezentować Wam mój ostatni projekt - Miecz świetlny. Powstał on by zwrócić uwagę na problem naszego społeczeństwa a mianowicie zanikania wyobraźni u małych dzieci które potrafią teraz siedzieć tylko przed konsolą. Za moich czasów wystarczyła, rurka (tu symbol miecza świetlnego), patyk czy kamień aby na podwórku bawić się z rówieśnikami. Jest to pierwsza praca z cyklu trzech mówiąca o tym problemie. Co do technicznych aspektów, wszystko powstało w 3ds max i renderowane było w Vrayu. Posługiwałem się również Mudboxem podczas tworzenia tekstur.
June 24, 20159 yr Dla mnie rewelacja! W koncu cos nowego, niz wizki i auta :) Rewelacyjna dbalosc o szczegoly. Sorry za brak polskich znakow ale pisze z niemieckiego kompa...
June 24, 20159 yr Nie dosc ze jest przeslanie, to jeszcze render wymiata. Jedyne co mi nie pasuje to przepalenie na gorze rekojesci miecza - ale skoro jest bialy to ciezko tego uniknac.
June 24, 20159 yr Suuuuper. Jedynie co mnie drażni na fullscrenie to nie przepalenie miecza tylko to coś dziwnego co się nad nim dzieje , to denko od puszki - strasznie uwagę odwraca - czy cokolwiek to jest.
June 24, 20159 yr Author Dzieki panowie ! A to cos dziwnego to dof z nuke'a , jeszcze nad tym nie zapanowalem :)
June 24, 20159 yr jak się robi taki materiał, płótno, to takie filcowate? To po części tekstura, czy cały jest w particlach jakichś, że wygląda na na prawdę włóknisty?
June 24, 20159 yr Trochę za dużo filozofowania, którego moim zdaniem nie widać na obrazku. Skadinąd bardzo dobrym, światło i shadery są świetne. Kompozycja zdaje się być nieco wymuszona, te stosy pudełek i drobiazgów, aby utrzymać rękojeść miecza (?), ale to drobiazg.
June 24, 20159 yr Author Dzieki, tak, ogolnie moglbym ta prace piescic i piescic , co do filozofowania - no coz, taki byl pomysl :) Dzieki ! Co do szmatek - cloth w marvelous , na to teksturki z mumpem i minimalnym displace, 2sided material, troche fallofa na kolorze i na to wszystko włoski. Pozdrawiam !
June 24, 20159 yr Jest super. Bardzo przyjemna ilustracja. Osobiście trochę inaczej bym to skadrował, ale i tak jest dobrze.
June 25, 20159 yr Głównie zrezygnowałbym z szerokiego kadru, bardziej w tym kierunku - http://wyszolmirski.home.pl/screen/screen/2015-06-25_1028.png . Próbując złapać także ten metalowy element po lewej, może dając go jeszcze bliżej, świetnie łapie światło. Ale to tylko taka drobna sugestia, po Twoich pracach widać, że wiesz co robisz :). Pozdrawiam, Tomek Edited June 25, 20159 yr by MF
June 25, 20159 yr Author Dzieki, probowałem tak ale chyba szkoda mi było tej odrobiny z prawej strony :) Pozdrawiam !
July 24, 20159 yr Szkoda, że brandy na pudełkach nie są polskie np "Fabryka Gwoździ Jaworzno". Poza tym super. (piszę z chińskiego komputera a mam polskiej znaki, hmm)
August 4, 20159 yr Author Dla zainteresowanych making of : http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=2056#.VcBy7fntlBc
August 16, 20159 yr Dzięki za making of, mam pytanie dot. fusion 360. W jakim formacie eksportowałeś obiekt? Z tego co widzę, to za dużo F360 formatów nie obsługuje, żeby móc model wrzucić do jakiejś klasycznej aplikacji 3D.
August 16, 20159 yr bez problemu :D ja exportuje do STL.. i importuje to w blenderze i taki jest efekt. https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/wip/source/8430072216273.55adf9c510770.jpg