Jump to content

boski

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

About boski

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Kraków
  1. Sterowniki zmieniłem na najnowsze ze strony producenta i nic to nie zmienia. Ogólnie mam kilka nowych spostrzeżeń: 1. Wcześniej na win7 było podobnie (bardzo wolno działający viewport, ale się nie zwieszał/wyłączał), wtedy to był nawet max 2014, więc to wskazuje, że ewidentnie byłaby to kwestia sprzętu? 2. Viewport działa płynnie, nawet jak mam wszystkie warstwy aktywne, zacinać zaczyna dopiero jak wejdę na obiekt high poly i próbuje coś z nim robić. Działam na nitrous direct 11 o ile ma to jakieś znaczenie. Zmiana na 9 tylko pogarsza sprawę.
  2. Vandam, model high poly jest jako jedno editable poly, rzecz jasna składający się z około 10 elementów. Zobaczę czy to DDU da rade
  3. pracuje zawsze w shaded, antialiasing jest na "none". Ogólnie co właśnie zauważyłem dziwnego. Jeżeli zapiszę scene z widoczną wartstwą high poly, to po restarcie maxa działa on najgorzej (jak wyżej 20 sek na każdą akcje + crushe). Jeżeli zapiszę z ukrytą warstwą i dopiero później ją odkryję, to działa znacznie szybciej (co nie oznacza, że działa dobrze, jest wyraźne klatkowanie, bardzo mała płynność, ale od biedy da się pracować). Nie rozumiem o co chodzi. Poprzednio na maxie 2014 i laptopie, który był 100x słabszy obliczeniowo od tego PC, dało się pracować na o wiele większej liczbie poly.
  4. hej wszystkim, mam ogromny problem z maxem 2016. Viewport działa MEGA wolno gdy jest ciut więcej poly. Chodzi głównie o sytuację gdy przygotowuję mesh pod explode bake i jedna z warstw zawiera model high poly (w moim przypadku jest to tylko 130k poly). Przesunięcie elementu powoduje zwieche na 10-20 sek. I co jakiś czas (tj. co 2 min) crushuje się program. Gdy tylko ukryję warstwę high poly, wszystko śmiga jak ta lala. Mam wydaje mi się solidnego kompa: procek i7 4790k 4GHz, GF 970, 16gb ramu, dysk ssd, windows 10. Ktoś miał już taki problem? Będę wdzięczny za pomoc
  5. zdecydowanie moja ulubiona praca!
  6. boski

    portfolio

    bardzo dziękuję za odpowiedzi!
  7. witam, szybkie mam pytanie do kolegów forumowiczów. Czy "wypada" do własnego portfolio wkładać również rzeczy, które się zrobiło na podstawie tutoriali? Czy może jest to niemile widziane, obciachowe wręcz? pozdrawiam,
  8. boski

    3ds max a korepetycje

    witajcie! jak w temacie, co sądzicie o korepetycjach z 3ds max? Wprawdzie udało mi się znaleźć trochę podobny temat na tym forum, ale był z 2006 r. Jak to wygląda w nowym 2015 r.? Osobiście zastanawiam się nad poszukaniem sobie osoby, która by mnie poprowadziła. Wiem, że tutków jest trylion (i przerabiam je taśmowo), ale też nie ustrzegą one przed wszystkimi błędami, zwłaszcza tymi błędami początkującego. Znacie "rynek" korepetycji w Polsce? Chodzi mi o ceny i ogólny poziom, zwłaszcza z nastawieniem na Kraków. Może na tym forum jest osoba z Krakowa i okolic, która udziela korków? Jest pewien serwis z korkami i teoretycznie jest tam kilka pozycji z Krakowa, ale jakoś nie wzbudzają we mnie zaufania. dzięki za wszelkie info! pozdrawiam,
  9. @ciastuch - czytałem Twoją wypowiedź z 5x i nie do końca rozumiem o co biega. Mógłbyś jeszcze raz napisać ciut inaczej?
  10. no to możesz zrobić właśnie tak jak opisałem powyżej
  11. spróbuj opcji cut. wstawiasz sobie splina, odpowiadającego otworowi na kule, stykasz ze ścianą obiektu i w trybie wireframe używając narzedzia cut wycinasz (najlepiej z aktywną opcją snap to vertex) kształt w sześcianie. Potem porób sobie z tego quady i wyrysowany okrąg możesz sobie wepchnąć do środka np. extrudem. Poza tym to youtubie są tutki do rewolwerów, to zerknij sobie również tam.
  12. pomogło, dziękuję!:)
  13. mam problem z chamferem (początkujący, a jakże!). Pomocy:) Obraz:
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy