Jump to content

revrite

Members
  • Content Count

    127
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

revrite last won the day on July 28

revrite had the most liked content!

Community Reputation

137 Excellent

About revrite

  • Rank
    Member
  • Birthday 04/27/1996

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kolejny personal do świata Yatra /Lumien to górzysta droga do jedynego miejsca na ziemi- Fulmo, gdzie używa się elektryczności, pozwala na to wielka statua w środku miasta, relikt dawnych cywilizacji, niektórzy uważają ją za obiekt kultu. Fulmo leży na granicy biomu zimowego i pustynnego, co sprzyja wyładowaniom atmosferycznym/
  2. Dzięki boys, motywujące 😄 Kolejne wipy
  3. Co do sansy: wiadomo, refka jest wazna wiec pewnie wiele rzeczy jakie wymienie moze byc wpisane juz w refke, jezeli tak to nie bierz ich do siebie. 1. waski zakres walorow, w sensie najjasniejsze miejsca nie sa do konca jasne 2.wlosy sa rysowane zbyt pojedynczo i nie maja masy, lepiej zaczynac od wiekszych pasm, pociagniec a detal dodawac tam gdzie pada światło 3.jest niekonsekwentny detal tzn policzki sa wypracowane, nos tez, zaś broda jakby od niechcenia. 4 jej futro zlewa sie mega z tlem i nie ma praktycznie wlasnego koloru i nie do konca czuc tez fakture, przez co glowa wyglada troche jakby byla lewitująca. Co do kowbojow: 1. kwiatki z przodu sa na tyle puszczone i uproszczone w kwadraty, ze w miare wypracowane gory dają dysonans. 2. wg mnie zle rozdysponowales detal, czyt. za malo na jeźdźcach a za duzo wszedzie indziej 3. czernie na koniach za mocne 4.faktura brusha na górach (ala olejny) zbyt rzuca się w oczy 5. generalnie byc moze jakbys po prostu posiedzial nad tym wiecej to wiekszosc z tego samo by się zaleczyło Generalnie mam wrażenie, że spora czesc z tego to kwestia doboru refek jak mowilem, no ale jakby mial wlasnie wymieniac cos co najgorzej idzie no to całe prace a nie szkice, aczkolwiek to tez najtrudniejsza rzecz więc nic dziwnego. Czekam na więcej x)
  4. Szczerze mówiąc to ja zwyczajnie czekam na więcej 😄 Więcej większych i bardziej dokończonych prac, bo najlepsze są te szkicowe a czepiłbym się jedynie Sansy i obrazu z koniami. Rozumiesz dosyc podstawy, nie masz też wiekszych problemow ze szkicowaniem, pozostaje czekać na rozwój 🙂
  5. revrite

    Yatra- Kudusta pass

    Kudusta pass is a dangerous road to the city of lightning, called Fulmo, the last place on earth where electricity technology prevails. /Yatra- a procession or pilgrimage, especially one with a religious purpose. Sketch for this was made in Nvidia Gaugan, awesome tool for artist, go check it.
  6. Co prawda 3d to nie moja działka ale chciałem wyrazić uznanie, ze mega fajne są te scuplty i jaram się, fajnie, ze wszystkie postaci mają swój charakter, tworzony nawet pociagnieciami brusha. Najbardziej mi się spodobał niebieski al'a ork, babeczka z rekami na klatce piersiowej i pierwszy gosciu, super rzeczy. Z checia zobaczylbym tez cos bardziej dokonczonego, już ze skonczonymi fakturami, moze już w domyślnym kolorze? Jarałbym się. Chyba, ze robisz tylko sculpty, ale nawet jeśli to też bardzo cieszy oko, anatomię fajnie ogarniasz, kształt ciała i flow także. Fajne jest to tez, ze robisz je tak szybko i nie zamęczasz ich, są takie świeże i to chyba w nich najlepsze, jak pisałem wyżej jestem też ciekaw jak wygladaja skonczone pracki, czy zachowują ten urok. Ps masz jakiś insta albo artstation? Śledziłbym 😄
  7. Heja, z jakiegos tam swojego doswiadczenia wyciagam wnioski, ze takie ujecia najlepiej wygladaja z ciekawa gama kolorystyczna i wygrywaja swiatlem, tu masz pewnie celowo takie dull colors i nie wiem czy to się obroni jako taka kompozycja, bo masę jest takich i będzie to wygladalo imo generycznie zlewajac sie z innymi pracami, aczkolwiek ciezko tez ten challenge inaczej ograc niz tak. To taka mysl puszczona w obieg. Co do samej kompozycji: IMO: Obadaj duza ilosc zdjec takich widokow z zamkami, bo widac, ze to co powinno miec tu najwiekszy wydźwięk czyli zamek jest najbardziej szkicowy, bo nie ma na nim photobashu, wiec radzilbym albo zbaszowac go by pasowal do reszty albo go ladnie wymalowac, moze jakis akcent kolorystyczny badź swietlny. Ma tez mocno niezdecydowana bryle, najbardziej w takich sytuacjach bronią się budowle, z mocno określoną i przemyślaną bryłą, z podziałem na big, medium i small, tutaj czuje, ze jest prawie same medium. To co jest na tym "balkoniku" przyciaga wzrok najbardziej z calej kompozycji bo jest w momencie najwiekszej roznicy walorowej i jest to mgliste coś co nie wiadomo czym jest, jest z nim to samo co z samym zamkiem, nie sprecyzowany kształt. Jeżeli chcesz by ta ilustracja wygladala dobrze to koniecznie popraw chociaz ten element i przynajmniej trochę zamek, bo z dosyc ladnie sfotobaszowana woda i wysepkami wyglada to biednie jak je porownasz, od razu ktos sobie pomysli, ze braki w fundamentach bo domalowane elementy mocno odstaja. Dodatkowo po kompozycji na prawo dalbym jeszcze chyba troche swiatla, by zwiekszyc troche przestrzen. Dodalbym tez moze cos charakterystycznego, nie znam dokladnie tej historii ale chociazby rozbity statek, kotwica, wiecej tych rekinow, jakies zabudowania i ruiny, drewniane konstrukcje, jakis foliage minimalny, moze zwierzeta typu ptaki itd, bo aktualnie wyglada trochę lifeless w swoim byciu lifeless. Pozdrawiam i zycze powodzenia x)
  8. Ojej, teraz na górze są posty z przed roku, dobrze widzieć jak inaczej teraz podchodzę do wszystkiego 😄 Jakieś skończone Wipy:
  9. revrite

    Yatra- Desert

    Koncept art pustynnego biomu do mojego IP Yatra
  10. revrite

    Kisarta- Cover

    Cover do kickstarterowego manuala RPG o nazwie Kisarta
  11. revrite

    Kisarta- Projekty postaci

    4 koncepty postaci do manuala RPG o nazwie Kisatra, wlasnie prowadzą kickstartera
  12. revrite

    Yatra- Mother Tree

    Skończona pracka do własnego IP
  13. Dziękuję wam za bardzo feedback Nowości: Nowe IP, ktore bedzie polegalo na stworkach, ktore są połączeniem genow zwierzat i ludzi, mieszkajacych na ziemi, po smierci ludzi, gdzie natura wziela górę i planeta znowu zarasta zielenią, nowe gatunki itp. koncepty do 3 protagonistow + nowy szkic (WIP) do tego IP +kolejne
  14. olaf, dzieki za komć, od bardzo dawno nikt sie nie wypowiadał i miło jest dostać wiadomość zwrotną :) Za mięśnie twarzy na pewno kiedyś sie wezmę, w tej chwili chciałbym jako tako narysowac czlowieka z wyobrazni by nie wygladal jak z kołkiem w układzie pokarmowym x) Coś nowego:
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy