Jump to content

revrite

Members
  • Content Count

    181
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

revrite last won the day on April 11

revrite had the most liked content!

Community Reputation

241 Excellent

About revrite

  • Rank
    Member
  • Birthday 04/27/1996

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

Recent Profile Visitors

5,414 profile views
  1. Dzięki Zazu! Wiesz co, różnie to bywało, ale chyba najczęściej było tak, że miasto w Elderbornie było zbudowane na whiteboxach i paru podstawowych budynkach, chodziłem sobie po nim w silniku i cykałem screenshooty. Z biegem czasu miasto było coraz bardziej dokładne, więc niektore screeny nawet nie wymagały jakiegoś dużego effortu, ale pare artów też powstało od białego canvasu albo od mojej bazy 3d, cięzko mi sprecyzować jeden sposób 😄 Najczęściej był to ten pierwszy. Dziś w projektach w firmie jak i w personalach najczęściej pracuję na swoich blockoutach 3d, nadal nie mam w tym jakiegoś mega skilla ale jakiś koślawy modelling i generyczne tekstury i basicowe oswietlenie się bardzo przydają bo robisz większość roboty już w 3d sofcie, co za tym idzie dużo łatwiej jest to zmieniać a i designowanie i kompozycja przychodzą łatwiej, za jakiś czas wrzucę pewnie Yatre z nowym workflow to moze pokaże jakiś step by step, aczkolwiek jeszcze trochę to potrwa 😄. Generalnie unikałbym wychodzenia od blank canvas, fajnie zawsze mieć jakąś bazę kompozycji i perspektywy, najlepiej swoją. No i starałbym się nie rysować nic bez tablicy refek, często 1/4 mojego czasu projektowego to szukanie fajnych inspiracji i myślenie nad tym co zrobię, w zasadzie jest taka zależność, że im bardziej akuratne refki znajdziesz i zrobisz lepszą bazę 3d to malowanie będzie już tylko finishing touchem, który przyjdzie instynktownie, przynajmniej w scenach enviro IMO.
  2. Ode mnie jakieś nowości, Ciekawe ilu z was kojarzy ten art test xD +szkice malutkie z yatry, aktualnie sporo czasu poswiecam blenderowi, wrzucę coś nowego z yatry jak już coś uda mi się podmalować 😄
  3. Coś nowego ode mnie inspirowane portretami pelenga do obrazow w dishonored2 z uzyciem mocnych kolorow, zadowolony jestem chyba tylko z twarzy + Postacie do swiata yatry, luźne szkice, z nadzieją, że znajdę w nich kiedyś pomysł na głównego bohatera, a teraz w między czasie projektuje sobie różne rzeczy ze świata. Docelowo będzie dużo takich szkicowych kartek ale niestety czas średnio na to pozwala x). Na razie skupiam sie na postaciach bo w tym bardziej kuleję, wprowadzam też mimikę by miały w sobie więcej życia/historie.
  4. revrite

    Fulmo Guardians

    Garść postaci do mojego świata Yatry

    © Robert Rejmak

  5. Tym razem trochę character designu, rozjaśnia mi się w głowie ale nadal wiem, że daleko jeszcze do czegoś dobrego jeżeli chodzi o design x). Następni pewnie będą dwaj główni bohaterowie.
  6. Postacie jeszcze się gotują x) 4/9 done, wrzucę je jak skończę wszystkie, ale raczej nie będą tak szczegółowe jak ta wyżej, ale za to każda będzie furrasem (oh god). Tymczasem study z fotek, by rozluźnić głowę. Tak dawno nie malowałem niczego bez spiny, że zapomniałem jakie to potrafi być przyjemne. ok 2h per obrazek, fotki z fp alterpose https://www.facebook.com/alterpose.studio/
  7. Bardzo ładnie i intensywnie ćwiczysz, będą z Ciebie zaraz ludzie :D. Jedyne co to byś nie przestawał i będzie git. Jedyne czego mógłbym się czepiać to byś niektóre rzeczy robił dokładniej, typu 1 kreska zamiast trzech nachodzących na siebie, ale i tak jest już sporo przejrzyściej. Ja wyznaję zasadę, że mniej znaczy więcej czyt. najprostsze rysunki są najbardziej czytelne, warto ograniczyć pociągnięcia i np cofać pociągnięcia pędzla aż wyjdzie takie, o które nam chodziło zamiast zostawiać 2/3 kreski, chociaż pewnie już tak zaczynasz robić. Radziłbym Ci teraz wprowadzić też ćwiczenia cieniowania, tzn widzę, że jakieś już zacząłeś, ale ostają trochę poziomem od lineartu, imo dobrze jak idą razem w parze, chociaż lineart uważam za bardziej istotny. Od siebie dodam też, że warto ćwiczyć cieniowanie ostrymi pędzlami a dopiero potem miękkimi, warto umieć dzielić cienie na plamy, gdy to umiesz to przejścia walorowe to już ta łatwiejsza część i przychodzi instynktownie. Najprościej byłoby poćwiczyć na martwej naturze pewnie, by ogarnąć jak działa walor. Nie wiem czy ktoś wyżej Ci polecał ale How to Draw i How to render scotta Robertsona to bardzo solidne materiały do nauki i rysowania i cieniowania, a oprócz tego praktyka 😄. Warto też by poza samym realizmem typu martwa, samemu wymyślać kształty, ale w sumie widzę, że to też robisz także jesteś na dobrej drodze. Fajnie się rozwijasz i z ciekawości będę obserwować wątek 😄.
  8. Mazidła z lifedrawing robione na ipadzixie Żeby nie było tak nudno wrzucam tease całej serii postaci, na razie skończona jest jedna, planuję zrobić takich ok 6-12, przerabiam właśnie materiały na temat character designu i widzę ile mam tam braków x(.
  9. revrite

    Buffout Boy portrait

    Można by tak powiedzieć, ale to raczej prorocza w takim razie bo powstała w grudniu xD
  10. revrite

    Buffout Boy portrait

    Design postaci dla muzyka Buffout Boy<-- buffoutboy.com

    © CC Alpha DJ's Center

  11. revrite

    Buffout Boy

    Design postaci dla muzyka Buffout Boy<-- buffoutboy.com

    © CC Alpha DJ's Center

  12. revrite

    Buffout Boy keyart

    Keyart reklamowy dla muzyka Buffout Boya<-- buffoutboy.com

    © CC Alpha DJ's Center

  13. W końcu publiczne, moje ulubione zlecenie z 2019roku. Pierwszy stylizowany art i pierwszy raz sci-fi, osobiste wyzwanie, z którego byłem zadowolony. Projekt postaci, portret i keyart dla muzyka Buffout Boy ( buffoutboy.com )- polecam jak ktoś lubi muzę elektro lub szuka dźwiękowca do studia. Keyart: Portret: Design postaci:
  14. revrite

    Yatra- On a quest

    Skipp has set out on a mission to collect pollen from the Mosquito Queen! /Yatra- a procession or pilgrimage, especially one with a religious purpose.
  15. Jest i nowa Yatra, teraz zamierzam się zabrać bardziej za character design.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy