Jump to content

revrite

Members
  • Content Count

    157
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

revrite last won the day on September 29

revrite had the most liked content!

Community Reputation

172 Excellent

About revrite

  • Rank
    Member
  • Birthday 04/27/1996

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie za wiele mam w tej chwili juz do pokazania, niebawem jakaś większa wrzutka znowu x) Tymczasem moj koteł, namalowany na ipadzie w pociagu na PGA.
  2. revrite

    ELDERBORN- Props

    Mój album z propami, które zaprojektowałem do giery. Tworzone do różnych potrzeb
  3. Dzięki guys, dla was to wstawiam xD Zeby to byla chociaz polowa 😧
  4. Trochę wszystkiego tym razem
  5. Dzieki wam bardzo Eihwaz, mam jeszcze takich duuuzo w rezerwie 😄 Wrzucę jak znajdę chwilę michalo, dzieki bardzo, zwierzaki to moj ulubiony temat, w tej chwili nie mam ich za wiele ale w przyszlosci sie pojawia, pewnie w personalach 🙂 Postaram sie do Yatry coś wpleść Tym czasem kolejna postac, kapłan do miasta, w wersjach z elektro rękawicami i laserowym hełmem, miał być dziwaczny i oryginalny, trochę w duchu sci-fi lat 80.
  6. Bardzo fajnie i profesjonalnie to wszystko wygląda, gościa jakbym zobaczył w AAA to bym nie narzekał. Dziewczynka też super, jestem ciekaw na czym stanie design. Super Ci wyszły usta i nos z bliska, fajne też faktury na skórze. Z ciekawości- Co ona ma na głowie 😄 ? korona?
  7. revrite

    ELDERBORN- Dzielnice

    Dzięki olaf :) Co do światła, faktycznie jest często niekonsekwentne, glownie dlatego, ze w grze jest sporo ostrych cieni a na artach chcialem by enviro widział gdzie jakie propy i dlatego dawałem też światło tam gdzie normalnie jest cień. Niestety nie było za wiele czasu by wejść w renderowanie ładnie obiektów, ale fakt, dało się to wykonaćlepiej. Co do artdirectora to bardziej ingerował w etap designu propów i budynków niż w sam mood czy światło. W samej grze niektóre lokacje wyglądają też nieco inaczej bo miasto ma jakby 3 etapy dnia, z róznym światłem i kolorami , z przyczyn technicznych przy overpaintach miałem dostępną tylko pierwszą faze atmosfer, więc często bardziej designowałem co gdzie i w jakim celu. Pozdro 😄
  8. Trochę konceptów z gierki, niedawno wyszedł patch więc wrzucam co mam pozwolone 😄
  9. revrite

    ELDERBORN- Dzielnice

    Moje koncepty i ilustracje do giery Elderborn
  10. revrite

    ELDERBORN: Leper

    Hej, dzięki bardzo 😄 Dzisiaj wyszedł content patch a w nim też optymalizacja, jest szansa, że spadki fpsów będą teraz znacznie mniejsze, szczególnie w nowej lokacji powinno byc dobrze. Dzięki za feedback 😄
  11. revrite

    ELDERBORN: Leper

    Koncept postaci do gry ELDERBORN, przedstawia trędowatego przeciwnika

    © CC Hyperstrange

  12. Kolejny personal do świata Yatra /Lumien to górzysta droga do jedynego miejsca na ziemi- Fulmo, gdzie używa się elektryczności, pozwala na to wielka statua w środku miasta, relikt dawnych cywilizacji, niektórzy uważają ją za obiekt kultu. Fulmo leży na granicy biomu zimowego i pustynnego, co sprzyja wyładowaniom atmosferycznym/
  13. Dzięki boys, motywujące 😄 Kolejne wipy
  14. Co do sansy: wiadomo, refka jest wazna wiec pewnie wiele rzeczy jakie wymienie moze byc wpisane juz w refke, jezeli tak to nie bierz ich do siebie. 1. waski zakres walorow, w sensie najjasniejsze miejsca nie sa do konca jasne 2.wlosy sa rysowane zbyt pojedynczo i nie maja masy, lepiej zaczynac od wiekszych pasm, pociagniec a detal dodawac tam gdzie pada światło 3.jest niekonsekwentny detal tzn policzki sa wypracowane, nos tez, zaś broda jakby od niechcenia. 4 jej futro zlewa sie mega z tlem i nie ma praktycznie wlasnego koloru i nie do konca czuc tez fakture, przez co glowa wyglada troche jakby byla lewitująca. Co do kowbojow: 1. kwiatki z przodu sa na tyle puszczone i uproszczone w kwadraty, ze w miare wypracowane gory dają dysonans. 2. wg mnie zle rozdysponowales detal, czyt. za malo na jeźdźcach a za duzo wszedzie indziej 3. czernie na koniach za mocne 4.faktura brusha na górach (ala olejny) zbyt rzuca się w oczy 5. generalnie byc moze jakbys po prostu posiedzial nad tym wiecej to wiekszosc z tego samo by się zaleczyło Generalnie mam wrażenie, że spora czesc z tego to kwestia doboru refek jak mowilem, no ale jakby mial wlasnie wymieniac cos co najgorzej idzie no to całe prace a nie szkice, aczkolwiek to tez najtrudniejsza rzecz więc nic dziwnego. Czekam na więcej x)
  15. Szczerze mówiąc to ja zwyczajnie czekam na więcej 😄 Więcej większych i bardziej dokończonych prac, bo najlepsze są te szkicowe a czepiłbym się jedynie Sansy i obrazu z koniami. Rozumiesz dosyc podstawy, nie masz też wiekszych problemow ze szkicowaniem, pozostaje czekać na rozwój 🙂
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy