Jump to content

Rozpu

Members
  • Content Count

    606
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

340 Excellent

About Rozpu

  • Rank
    Member
  1. wow, od razu lepiej. mam pytanie - widze ze ograniczyles to tylko do swiatla i cienia, a mimo tego kolory nie wyszly brudne. masz jakas sztuczke, typu overlay czy multiply, czy po prostu z wyobrazni zrobiles dwa kolory? dalej probuje zrozumiec kolory skory i twarzy
  2. Hej, dzieki za komentarz. Wlasciwie z zadnego okresu, to jakis tam wlasny pomysl. Kompozycja sprawia mi duzy problem (zreszta pewnie jak wszystko). Jestem troche przytloczony, bo ostatnio po dluzszym czasie zaczalem rysowac i wydaje mi sie teraz ze jestem slabszy niz zapamietalem ze bylem. I wszystko probuje poprawic naraz. Rysunek tuszem, anatomie, kompozycje, kolory, swiatlo... tutaj szybka proba zlapania kolorow twarzy z natury tutaj znowu ten strazak, zmienilem niewiele, po prostu bardizej plaskie te cienie, w moim wyobrazeniu, bardziej komiksowe i chyba wygladaja po prostu ladniej... kazda krytyka na wage zlota
  3. mega fajne kolory, klimatyczne i dynamiczne c:
  4. wow, masz zamiar dokanczac ktores z tych szkicow? mega fajne ujecia, chetnie bym przeczytal taki komiks!
  5. hej, w twoich pracach kolory w ogole nie oddzialuja na siebie nawzajem. miales kiedys okazje przejrzec ksiazke Colour and light Jamesa Gurneya? ma meeega duzo informacji na temat koloru, rzetelnie i praktycznie napisana, polecam!
  6. https://i.ibb.co/ysXWcTT/1.jpg lubie kolory w tym
  7. mysle, ze ten obrazek powinien zostac zrecenzowany przez klocucha ;D Podoba mi sie kolor i symboliczna przemiana osikanych kartek papieru w biale ptaki
  8. dalej eksperymentuje z roznymi stylami komiksow, chce nauczyc sie roznych zeby czuc sie swobodniej w stworzeniu jakiegos wlasnego spojnego stylu
  9. hej, znasz taki kanal na yt ProkoTV? ma bardzo fajne filmy na temat budowy twarzy itd. Bardzo mi pomogl (chociaz dalej nie umiem), moze tez uznasz jego filmiki za przydatne :) pozdrawiam!
  10. hej, moze to po prostu szkice kolorow, ale w tej pracce https://max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=105528&stc=1&d=1550338921 dziewczynie w rogu mozna by jednym krotkim ruchem poprawic budowe twarzy - srodek oka zazwyczaj ma pod soba w prostej linii kacik ust, z kolei krawedz oka ma pod soba w prostej linii tak tylko zwrocilem uwage, mysle ze chodzilo ci raczej o kolory niz o budowe, ale w sumie zajmuje to tyle samo czasu a juz jakos fajniej wyglada :) Pozdrowienia i super prace!
  11. Komiksy. Wszystkie rady na temat wykonania mile widziane... Mysle ze po inkowaniu na komputerze traca mi caly urok ktory mialy na kartce... eksperymentuje i kombinuje, podpatruje innych, narazie progress powolny. Zrobilem tez ostatnio grafike na ogloszenie co prawda to nie rysunek ale w sumie ta sama dziedzina - wszelkie rady i pomysly mile widziane c:
  12. hej, tak naprawde to najwiecej wrzucam tutaj hehe bwlodarczyk - dzieki za rade, mysle ze w ktoryms momencie bede chcial opanowac takie szkice z gestu, po prostu w tym momencie sie skupiam na opanowaniu czegos w rodzaju franka frazetty czy berni wrightson, jak juz bede mial na tym etapie to, co chce, to przejde dalej :D
  13. hej, przedostatnia pracka mi sie najbardziej podoba. tym kotom bym nie dawal na tylku tych iksow, bo im sie robi focal point z odbytu, juz lepiej olac ten anatomiczny szczegol (w mojej opinii)
  14. hej, mozna zwrocic uwage na DWIE megawazne rzeczy w tej pracy. kilka rzeczt wyszlo fajnie, np proporcje, w miare walor i moze byc jeszcze lepsze jesli przyjrzysz sie jak kolory poszczegolnych przedmiotow oddzialuja na siebie i jesli przylozysz wieksza wage do roznicowana krawedzi. PIERWSZA np bialy czosnek na pewno odbijal sie w pomaranczy i w papryczce. papryczka na pewno odbijala sie na czosnku, tak samo ta plachta spod spodu na pewno odbijala sie na wszystkich przedmiotach, ktore na niej leza. jesli sie tego nie uwzgledni, kolory wychodza brudne. jak to zrobic... po prostu ine maluj cieni przyciemniajac i nic wiecej kolor. jesli obok siebie sa przedmioty o przeciwnych kolorach, np czerwony i zielony, to odsyc cien. jesli sa dwa takie same, np dwa pomidory, to odbicie jednego w drugim bedzie kumulowalo ta czerwien i bedzie bardziej nasycone. jesli obok zoltej cytryny bedzie pomarancza, to musisz zrobic jej cien troche cieplejszy. a jesli bedzie obok niej cos seledynowego, to robisz cien chlodniejszy. tez nie popelniaj bledu, zeby po prostu malowac cien kolorem obiektu ktory sie odbija, bo w rzeczywistosci raczej nie bedzie az taki wyrazny. jasne, zalezy to od materialu obiektu, jesli jest to lustro to kolor sie odbije idealnie, a jesli drewno to ledwo zauwazalnie. DRUGA Krawedzie nie powinny byc wszedzie tak samo ostre, wyglada to nierealistycznie, meczaco i nie wykorzystuje mozliwosci jakie daje roznicowanie krawedzi. Ja sam nie jestem w tym mistrzem, to trudny temat, wymaga cwiczen. Nicponim na przyklad jest w tym bardzo dobry. Warto sie do tego przykladac. Podstawowa sprawa - pedzlem z duzym kryciem i twardymi krawedziami malowac tam, gdzie focal point i rozmazanym i mniejsze krycie im dalej od focala. Poza tym, zeby sie postac wlewala w tlo, tam gdzie kontrast miedzy walorami jest maly warto to zlac, a tam gdzie kontrast jest duzy - nawet lasso toolem pojechac zeby bylo pieknie sciete pozdro
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy